درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:46   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹
  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای
  معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم: روابط عمومی‌ها ضعف تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر
  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران
  شهردار ارومیه: روابط عمومی به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32936صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 24 اسفند 1397 - 10:02
پیدایش اصطلاح نشریه زرد
15 مارس سال 1906 تئودور روزولت رئیس جمهوری وقت آمریکا در باشگاه «گریدیرون» شهر واشنگتن به انتقاد شدید از پاره ای از روزنامه های این کشور پرداخت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 15 مارس سال 1906 تئودور روزولت رئیس جمهوری وقت آمریکا در باشگاه «گریدیرون» شهر واشنگتن به انتقاد شدید از پاره ای از روزنامه های این کشور پرداخت وگفت که این روزنامه ها به جای خبر رسانی سالم و بالابردن سطح معلومات و فرهنگ عمومی، عمیقا در گیر تبلیغات سیاسی احزاب و اشخاص شده اند و بعضی افشاگری های آنها را که با نیت خاص صورت می گیرد «ماکریک Muckrake به معنای به هم زدن کود» خواند.

 

 وی گفت که افشاءگری با تبلیغات سیاسی یکطرفه فرق بسیار دارد. وی از سردبیران نشریات خواست که میان خود یک انجمن تاسیس کنند، مطالب یک سویه و مغایر حرفه روزنامه نگاری را بیابند و به عنوان «تبلیغات سیاسی» اعلام دارند تا مردم فریب نخورند. ضمنا خود را جدا از این نشریات نشان دهند تا مردم از هرچه روزنامه است بیزار نشوند.


این قبیل نشریات مدتها «روزنامه نگاری زرد» خوانده می شدند. (هدف از "زرد" در این عبارت؛ رنگ کود است).


# درهمین روز، ولی هفت سال بعد (سال 1913) وودرو ویلسون رئیس جمهوری وقت آمریکا که قبلا یک دانشگاهی بود نخستین مصاحبه مطبوعاتی عمومی، آزاد و باز را انجام داد. قبلا مصاحبه های سران کشورها با نشریات عمدتا اختصاصی بود و نماینده یک روزنامه و ندرتا چند روزنامه مشخص شرکت می کردند و اصطلاح «مصاحبه عمومی» که به روی همه روزنامه نگاران باز است بکار نمی رفت.

 

هدف از مصاحبه آزاد این است که روزنامه نگاران از قبل سئوالات خود را به مصاحبه شونده نمی دهند و مراد از مصاحبه باز (اپن اند) این است که تا پایان یافتن همه پرسشها ادامه خواهد داشت و محدود به وقت معین نخواهد بود که در مصاحبه 15 مارس 1913 هر سه عامل جمع بود و از آن پس عمومیت یافت و جهانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی