درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 16 آذر 1398 - 08:27   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی
  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی
  چند و چون تبلیغات آنلاین
  تبلیغات سیاسی
  مدیر اطلاع‌رسانی سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان حکم گرفت
  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32935صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 24 اسفند 1396 - 01:47
گوگل تبلیغات پول‌های مجازی را ممنوع می‌کند
شرکت گوگل گفته است از حدود دو ماه دیگر (ژوئن) تبلیغات پول‌های مجازی و محصولات مشابه را ممنوع خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت گوگل گفته است از حدود دو ماه دیگر (ژوئن) تبلیغات پول‌های مجازی و محصولات مشابه را ممنوع خواهد کرد.

بر اساس این تصمیم، تبلیغات این شرکت درباره ارزهای مجازی و همچنین محصولاتی در بازار‌های مالی که حالت "حدس و شرط بندی" داشته باشند متوقف خواهد شد.

یکی از این محصولات که به آن اشاره شده، در بازارهای مالی به گزینه‌های جفتی (Binary Options) شهرت دارد.

در این نوع شرط بندی، فرد سرمایه‌گذار پول مشخصی را به عنوان ودیعه بر روی محصول خاصی مانند (نفت، طلا یا ارز) می‌گذارد و در پایان کار یا تمام پول خود را از دست می‌دهد یا به اندازه پولی که گذاشته سود می‌برد.

در این روش سود و زیان متاثر از میزان نوسانات معمول در بازارهای مالی وجود ندارد.

شرکت گوگل می‌گوید در سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تبلیغ را که با سیاست‌های این شرکت همخوانی نداشته پائین کشیده است؛ این رقم دو برابر سال قبلی (۲۰۱۶) بوده است.

شرکت فیبسبوک هم حدود دو ماه پیش گفته بود تبلیغات پول‌های مجازی و محصولات مشابه را بر روی این شبکه اجتماعی ممنوع می‌کند.

پول‌های مجازی به دلیل اینکه تحت نظارت نهادهای مالی و بانکی خاصی نیستند می‌تواند بسیاری از نهادهای ناظر را دور بزند.

در اواخر سال گذشته میلادی تقاضا برای خرید پول‌های مجازی به خصوص بیت کوین به طور چشمگیری افزایش یافت.

در ماه نوامبر ۲۰۱۷ ارزش هر بیت‌کوین از ۸ هزار دلار تا نزدیکی ۲۰ هزار دلار در اواسط دسامبر پیش رفت اما در اوایل فوریه (۲۰۱۸) به حدود ۶ هزار دلار رسید. ارزش هر بیت‌کوین در حال حاضر نزدیک بالای ۸ هزار و ۶۰۰ دلار است.

این ارز دیجیتال در ژانویه ۲۰۱۷ حدود هزار دلار معامله می‌شد.

با افت شدید ارزش پول‌های مجازی در ماه پیش (فوریه) بعضی از بانک‌ها و موسسات مالی در کشورهای مختلف جهان خرید بیت‌کوین با کارت‌های اعتباری را ممنوع کردند.

بیشتر کشور‌های دنیا درباره استفاده از ارزهای دیجیتال، محتاطانه عمل می‌کنند ولی ژاپن از معدود کشورهایی است که پرداخت با بیت‌کوین را به رسمیت می‌شناسد.

از میان انواع مختلف ارزهای دیجیتال که در بازارهای جهانی معامله می‌شود در ایران بیت کوین از سایر رمزنگارها شناخته شده‌تر است.

بیت‌کوین یک روش پرداخت دیجیتال است که بر مبنای رمزنگاری و با شبکه‌ای از کامپیوترها ممکن می‌شود. بیت‌کوین ارزی نیست که بانک مرکزی داشته باشد و نقل و انتقال‌ها با تایید در شبکه ممکن می‌شود.

اعضای این شبکه می‌توانند با حل مسائل ریاضی بیت‌کوین‌های جدید استخراج کنند.

هر بیت‌کوین زنجیره‌ای دیجیتال از سوابق تراکنش دارد (blockchain) که به صورت توزیع‌شده روی شبکه ذخیره‌سازی و به روزرسانی می‌شود.

در ایران بعضی صرافی‌ها اقدام به خرید و فروش بیت کوین می‌کنند و بعضی کارگزاران ایرانی هم امکان عرضه آنلاین این پول دیجیتالی را فراهم کرده‌اند.

با توجه به سردرگمی قانونی درباره این ارز دیجیتال، بعضی از مسئولان ایرانی از اساس منکر قانونی بودن معامله آن هستند تا زمانی که در این باره تعیین تکلیف شود.

به گزارش بی بی، بانک مرکزی ایران سیاست مشخصی درباره ارزهای دیجیتال ندارد ولی بارها درباره "ریسک بالای" معامله آن بارها هشدار داده است.

وزارت ارتباطات ایران، اخیرا از پیاده سازی "آزمایشی" نخستین ارز دیجیتالی در ایران خبر داده هر چند زمانی برای آن مشخص نکرده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود