درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 24 آذر 1397 - 03:05   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

سر خط خبرهای مهم روابط عمومی

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ورود واقعیت به دنیای بازی‌ها با استفاده از هوش مصنوعی
  تاکید دکتر مظفری بر عدم درج پیام تبریک انتصاب در رسانه ها و ارسال گل منطقه آزاد کیش
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  سنای آمریکا محمد بن سلمان را مسئول قتل خاشقجی شناخت
  گرامیداشت هفته اطلاع رسانی ایدز با اجرای برنامه های متنوع در جزیره کیش
  ظریف: تیتر کیهان غرور ملی را نادیده می‌گیرد
  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند
  قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد: شبکه فروش، رمز موفقیت شرکت های بیمه
  شرکت اپل یک مجتمع عظیم در تگزاس ایجاد می کند
  تایم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32927صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 23 اسفند 1396 - 19:02
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها، حساس و حائز اهمیت است
جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها حساس و حائز اهمیت است و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شرایط و فضای خاص خود اهمیت بیشتری دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها حساس و حائز اهمیت است و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شرایط و فضای خاص خود اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه اظهار کرد: جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها حساس و حائز اهمیت است و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شرایط و فضای خاص خود اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل رویدادهای فرهنگی و هنری بسیار خود که در قالب جشنواره‌ها و همایش‌ها در طول سال برگزار می‌شود در معرض نقدها و داوری‌های افراد و نهادهای مختلف قرار می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برخی سازمان‌ها در طول سال شاید یک برنامه و یا رویداد مهم داشته باشند ولی این وزارتخانه به دلیل وظایف و ماموریت‌‌های خود در طول یک ماه چندین برنامه و رویداد فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌کند و این کار روابط عمومی را سنگین‌تر و پیچیده‌تر می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعتبار تعاملات و ارتباط‌هایی که با مخاطبان و ذینفعان این وزارتخانه برقرار می‌کند دارای حساسیت و پیچیدگی در انجام امور است.

وی با اشاره به چگونگی ارتباط این مرکز با رسانه‌ها ادامه داد: همه روابط عمومی‌های سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها با رسانه‌ها به صورت یکجانبه در ارتباط هستند، ولی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل مناسبات خود با رسانه‌ها به صورت دوجانبه با آن‌ها در ارتباط است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به تنوع ذینفعان و مخاطبان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این وزارتخانه دارای تنوع قشری، موضوعی، اقلیمی و ... در ذینفعان خود است. این مخاطبان در حوزه‌های مختلف از جمله مراجع عظام، حوزه های علمیه، دولتمردان، نهادهای قدرت، هنرمندان و نویسندگان، سینماگران و ... است که مرکز روابط عمومی با توجه به گستردگی این تنوع وظیفه دارد مشروعیت و مقبولیت وزارتخانه را به عنوان یکی از اهداف در میان ‌مخاطبان بالا ببرد.

صالحی در عین حال تصریح کرد: همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به این حساسیت‌ها لازم است با تلاش بیشتر به انجام امور بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات فردی و علمی مهرداد آگاهی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را فردی آگاه به مسائل و امور رسانه دانست.

وی افزود: تسلط و شناخت آقای آگاهی به حوزه رسانه و قدمت ایشان در این عرصه در مدت همکاری در این وزارتخانه به کمک مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی آن آمد.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر دیپلماسی فرهنگی و هنری ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه دیپلماسی فرهنگ و هنر از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی آن ضروری است و آقای آگاهی نیز با توجه به اینکه به عنوان رایزن فرهنگی به کشور اتریش اعزام می‌شوند می‌توانند نسبت به این امر کمک شایانی داشته باشند.

وی در پایان گفت: با توجه به اعزام آقای آگاهی به اتریش، آقای محمدمهدی احمدی با حفظ سمت خود با عنوان مدیرکل حوزه وزارتی، تا انتخاب رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان سرپرست این مرکز منصوب می‌شوند.

در ابتدای این آیین مهرداد آگاهی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از وزیر و همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: باید در انجام امور به ویژه در روابط عمومی با صداقت در خدمت مردم باشیم.

وی همچنی از تلاش‌ها، همراهی‌ها و خدمات همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی‌های معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه قدردانی کرد.

در پایان با اهدای لوحی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات و تلاش‌های مهرداد آگاهی تقدیر شد.

یادآور می‌شود مهرداد آگاهی در ٤ بهمن سال ١٣٩٥ به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده بود و در حال حاضر به عنوان رایزن فرهنگی کشورمان به کشور اتریش سفر خواهد کرد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ترجمه عین مقاله، تحلیل، تفسیر و فیچر از جراید خارجی برای انتشار در رسانه های داخلی یک گناه مضاعف است


  آنچه باید بدانیم؟/ اصول‌ اخلاقی‌ روابط عمومی


  مسئول روابط عمومی شهرداری طالقان منصوب شد


  کتاب صوتی


  کتاب


  کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز


  آنچه باید بدانیم؟/ جایگاه‌ سازمانی‌ روابط عمومی‌


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تایم


  خطر اینترنت از دید یک فیلسوف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری