درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32921صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 23 اسفند 1396 - 15:10
معرفی نه کتاب برای استانداردسازی روابط عمومی
استانداردهای ارایه شده در این کتابها، گروهی از اصول، الزامات، شیوه ها و مشخصاتی هستند که برنامه ریزی و اجرای بسیاری از برنامه ها و فعالیتهای روابط عمومی را تسهیل و هدایت می کنند.
  

 1. کتاب "کاربرد فنون مطبوعاتی در نشریه"
کتاب کاربرد فنون مطبوعاتی در نشریه تالیف سیدشهاب سیدمحسنی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

این کتاب در پنج فصل: سرمقاله نویسی، مقاله نویسی، مصاحبه، تهیه و تولید خبر و گزارش نویسی تدوین شده است.

کاربرد فنون مطبوعاتی در نشریه/ مولف: سیدشهاب سیدمحسنی/ ناشر: کارگزار روابط عموم؛ چاپ اول تابستان 1391/قطع خشتی/قیمت:6000 تومان


2. کتاب "مدیریت بروشور در روابط عمومی"

 کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده اسبه گزارش شارا، این کتاب در پنج فصل: کلیات و مفاهیم، ساختار بروشور، صفحه آرایی بروشور، فرآیند تولید و انتشار بروشور و اقدامات بعد از انتشار بروشور تدوین شده است.

 

کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور/ مولف: مهدی باقریان/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول تابستان 1391/قطع خشتی

 

3. کتاب "پوستر"

کتاب پوستر تالیف قربانعلی تنگ شیر از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

این کتاب در چهار فصل: کلیات و مفاهیم، سبک ها و تکنیک ها، پیام پوستر و رهنودهای کلی تدوین شده است.

پوستر / مولف: قربانعلی تنگ شیر/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول تابستان 1391/قطع خشتی/قیمت:4000 تومان


 4. کتاب «گزارش نویسی در روابط عمومی»

 کتاب «گزارش نویسی در روابط عمومی» تالیف سیدشهاب سید محسنی است.

 

یکی از شاخه‌های فعالیتی و ارزیابی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که همه ساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود مربوط به حوزه گزارش‌نویسی است.
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


همین موضوع ایجاب می‌کند، شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز با اصول و فنون گزارش‌نویسی و شاخصه‌های مربوط به آن بیشتر آشنا شوند. به هرحال کتاب با بخش‌هایی مانند سابقه و پیشینه‌نویسی در گزارش، شیوه‌های تحقیق در گزارش‌نویسی، تیتر و لیدنویسی در گزارش، ویژگی‌های یک گزارش‌نویس و گزارش‌نویسی برای سایت و فضای مجازی منتشر شده است.

تلاش بر این بوده که با تلفیق ساختار تئوریک با عمل کتابی کاربردی منتشر شود. همچنین بخش ضمائم کتاب از نمونه‌های برتر حوزه گزارش‌نویسی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موفق در جشنواره دهم انتشارات روابط عمومی‌های کشور انتخاب شده که بتواند الگویی عملی را در این زمینه نیز ارائه کند.


5. کتاب «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب»
 کتاب «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» که توسظ مهدی باقریان تهیه و تدوین شده است به مخاطبان کمک می‌کند تا محتوای وب را به صورت موثری تهیه کنند و آن را با استانداردهای مورد استناد ویراستاران تطبیق دهند و همچنین خوانایی آنلاین خود را افزایش دهند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 اصول نگارش صفحات وب، نگارش وب و سبک ارائه، آماده‌سازی محتوا و مدیریت فرایند نگارش ویرایش، غلط‌گیری وب‌سایت‌ها، بهبود و رتبه‌بندی در موتورهای جستجوگر از فصول شش گانه این کتاب است.


به گزارش شارا، این کتاب ها در راستای ارایه الگوهای کاربردی در حوزه نشر منتشر می شود.


شایان ذکر است انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 1391 چهار عنوان کتاب کاربردی با موضوعات "پوستر"، "بروشور"، "فنون مطبوعاتی برای نشریه" و "برنامه ریزی نشر" منتشر نموده است.


6. کتاب "استانداردهای روابط عمومی" - جلد اول

کتاب استانداردهای روابط عمومی تالیف دکتر احمد یحیایی ایله ای و با مدیریت محمد جشنی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.


 این کتاب در دو بخش فنون و فعالیت های روابط عمومی و اصول مدیریت روابط عمومی تدوین شده است.

مفهوم سازی فعالیت های روابط عمومی، ترسیم گردش کار در حوزه های مختلف روابط عمومی و تدوین اقدامات کلیدی در فعالیت های روابط عمومی  از جمله اهداف تدوین این کتاب می باشد و برای دستیابی به این اهداف ابتدا طی جلساتی متعدد با کارشناسان روابط عمومی، فعالیت های اولویت دار روابط عمومی شناسایی و پس از آن با استفاده از منابع و مستندات، متن استاندارد نگارش شد و در مرحله نهایی صحه گذاری توسط مشاوران علمی حامدرضا اسماعیلی، حسین امامی، مهدی باقریان، قربانعلی تنگ شیر، سیدشهاب سیدمحسنی، میرمحمود سجادی، علی فروزفر، هادی کمرئی، محمود مختاریان و امیرمسعود مظاهری انجام گرفت.


این کتاب، از معدود کتاب هایی است که رویکردی صرفاً کاربردی داشته و با شناسایی انواع فنون وفعالیت های موردنیاز روابط عمومی ها، فرآیند و چک لیست کاری و نمودار فرآیندی هر فعالیت تبیین و ترسیم شده و می توان گفت کتابی است که حتی برای کسانی که تاکنون تجربه کار و فعالیت در واحد روابط عمومی را نداشته می  توانند با به کار گرفتن فرآیند کاری که برای هر فعالیت تعریف شده آن تکنیک را به راحتی و با کیفیت خوب در سازمان شان اجرا و پیاده سازی نمایند و به نوعی می توان گفت یک کتاب راهنمای کار و فعالیت درحوزه روابط عمومی محسوب می گردد.

 

استانداردهای روابط عمومی/ مولف: دکتر احمد یحیایی ایله ای/ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول تابستان 1392/قطع رحلی/قیمت:20 هزار تومان/456 صفحه


عنوان کتاب: استانداردهای روابط عمومی

نویسنده: دکتر احمد یحیایی ایله ای

مدیر پروژه: محمد جشنی

مشاوران علمی(طبق حروف الفبا):  حامدرضا اسماعیلی، حسین امامی، مهدی باقریان، قربانعلی تنگ شیر، سیدشهاب سیدمحسنی، میرمحمود سجادی، علی فروزفر، هادی کمرئی، محمود مختاریان و امیرمسعود مظاهری


فهرست مطالب 

 پیشگفتار

مقدمه اول

مقدمه دوم

 بخش اول: اصول مدیریت روابط عمومی

       الف: پژوهش و افکارسنجی

       آسیب شناسی روابط عمومی

       تحلیل محتوای بریده جراید

       طراحی و تدوین پرسشنامه

       اجرای نظرسنجی

       ب: برنامه ریزی

       برنامه سالانه

       تدوین آیین نامه اجرایی

       استخدام کارمند روابط عمومی

       مدیریت جلسات داخلی روابط عمومی

       انتخاب پیمانکار روابط عمومی (برون سپاری)

      ج: ارزیابی

       ارزیابی عملکرد روابط عمومی

       گزارش عملکرد سازمان

       گزارش عملکرد روابط عمومی

       جشنواره های ملی روابط عمومی

       جشنواره روابط عمومی های سازمان


بخش دوم: فنون و فعالیتهای روابط عمومی

       الف: ارتباطات رسانه ای

       کنفرانس خبری

       مصاحبه اختصاصی

       شرکت در برنامه زنده تلویزیونی

       مصاحبه اختصاصی با رسانه های خارجی

       مصاحبه تلفنی

       تهیه و ارسال خبر

       اطلاع رسانی در بحران

       یادداشت و مقاله مطبوعاتی

       سفر و تور رسانه ای

       مدیریت سایت اینترنتی

       جوابیه رسانه ای

       صدور بیانیه (مناسبت ها)

       اطلاع رسانی پیامکی

       آگهی مطبوعاتی

       ب: ارتباطات مردمی

       مدیریت شایعات

       مدیریت جلسات پرسش و پاسخ

       مدیریت نامه های مردمی

      ج: ارتباطات کارمندی

       دیدار نوروزی مدیر  سازمان

       اردوی تفریحی کارکنان

       برگزاری جشن بازنشستگان

       جشن دانش آموزان ممتاز 

       مناسبت های مذهبی (اعیاد)

       مناسبت های مذهبی (شهادت)

       مسابقات فرهنگی

       تابلوی اعلانات

      د  : مدیریت انتشارات

       نشریه داخلی

       بروشور

       تهیه و توزیع بریده جراید

       تهیه ویژه نامه همایش و نمایشگاه 

       تهیه متون سخنرانی

       تهیه لوح تقدیر

      ه : مدیریت گردهمایی

       جلسه شورای مدیران

       بازدید رئیس سازمان از پروژه ها

       جشن سالروز تاسیس سازمان

       سمینارهای علمی و تخصصی 

       کارگاه های آموزش روابط عمومی

       مدیریت مراسم افتتاحیه

       مراسم امضای قرارداد

       بازدید میهمانان خارجی از پروژه ها

       مراسم روز روابط عمومی

       برگزاری مراسم روز خبرنگار

       گزینش و آموزش مجری مراسم

       مدیریت سالن اجتماعات

      و  : مدیریت نمایشگاه

       شرکت در نمایشگاه های داخلی

       شرکت در نمایشگاه های خارجی

       گزینش و آموزش غرفه داران

       مدیریت نمایشگاه دایمی 

      ز: مدیریت تبلیغات

       طراحی و چاپ پوستر

       هدایای تبلیغاتی

       طراحی و نصب بیلبورد

       تیزر تلویزیونی

      ح: سمعی و بصری

       تولید فیلم مستند

       فیلم سینمایی و سریال

       مولتی مدیا

       بانک عکس و فیلم 

       فیلمبرداری صنعتی 

       سرود سازمانی

       دستورالعمل فیلمبرداری مراسم 

 

7. کتاب استانداردهای روابط عمومی - جلد دوم

 جلد دوم کتاب استانداردهای روابط عمومی تالیف احمد یحیایی ایله ای، سیدشهاب سیدمحسنی، مهـدی بـاقریــان، سـیـد حسیـن قـوامی، عـادل میرشــاهی و با مدیریت سید هادی میرباقری از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.
این کتاب در دو بخش مدیریت برنامه ریزی و فنون روابط عمومی تدوین شده است.
 
استانداردهای روابط عمومی/ مولف: احمد یحیایی ایله ای، سیدشهاب سیدمحسنی، مهـدی بـاقریــان، سـیـد حسیـن قـوامی، عـادل میرشــاهی /ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول بهار 1394/قطع رحلی/قیمت:27500 تومان/203 صفحه


فهرست مطالب
یادداشت ناشر..................................................................................................................................................................5
مقدمه اول........................................................................................................................................................................6
مقدمه دوم........................................................................................................................................................................7

بخش اول: مدیریت برنامه ریزی...........................................................................................................................8
سند روابط عمومی.......................................................................................................................................................9
بهینه سازی فعالیت های روابط عمومی ......................................................................................................................13
انتخاب مدیر روابط عمومی .....................................................................................................................................17
انتخاب مشاور روابط عمومی ..................................................................................................................................21
مدیریت افکار عمومی.................................................................................................................................................26
مدیریت بحران .......................................................................................................................................................30
مدیریت مذاکره ......................................................................................................................................................35
مدیریت شهرت ......................................................................................................................................................41

بخش دوم: فنون روابط عمومی.............................................................................................................................45
الف ـ ارتباطات رسانه ای
برنامه ریزی رسانه ای...................................................................................................................................................46
گزارش خبری............................................................................................................................................................50
گزارش تحلیلی...........................................................................................................................................................55
گزارش تلویزیونی......................................................................................................................................................61
مصاحبه کتبی.............................................................................................................................................................65
پوشش خبری و تصویری مراسم و برنامه ها..............................................................................................................69
میهمانی رسانه ای.......................................................................................................................................................74
راه اندازی ویدئو کنفرانس..........................................................................................................................................79
راه اندازی اتاق خبرنگاران..........................................................................................................................................82
راه اندازی بانک اطلاعات رسانه ای.............................................................................................................................86
پایش رسانه ای...........................................................................................................................................................91
ب ـ ارتباطات اینترنتی و الکترونیکی
وب  سایت................................................................................................................................................................96
اینترانت....................................................................................................................................................................100
وبلاگ......................................................................................................................................................................105
مدیریت شبکه های اجتماعی....................................................................................................................................108
مدیریت روابط عمومی موبایل..................................................................................................................................113
مدیریت تولید محتوا................................................................................................................................................117
نگارش استاندارد.....................................................................................................................................................122
تهیه متن سخنرانی...................................................................................................................................................126
برنامه ریزی برای سئو پی آر......................................................................................................................................130
مدیریت اجرا و پیاده سازی سئو پی آر.......................................................................................................................135
مدیریت تور یا نمایشگاه آنلاین..............................................................................................................................140
ج ـ ارتباطات مردمی
مدیریت ملاقات مردمی ............................................................................................................................................146
نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ...........................................................................................................................151
مدیریت رسیدگی به شکایات ................................................................................................................................155
مدیریت صندوق دریافت شکایات ........................................................................................................................159
تهیه نامه های اداری ................................................................................................................................................164
د ـ مدیریت گردهمایی
مدیریت مراسم بزرگداشت ...................................................................................................................................171
مدیریت مراسم اختتامیه ..........................................................................................................................................176
مدیریت مراسم اهداء جوایز (جشنواره ها) ...............................................................................................................182
شیوه نامه عکسبرداری از مراسم ...............................................................................................................................187
هـ- مدیریت انتشارات
کتاب عملکرد سازمان ...........................................................................................................................................192
مقاله نویسی برای همایش های علمی .....................................................................................................................196
منابع و مأخذ........................................................................................................................................................202


8. کتاب استانداردهای روابط عمومی - جلد سوم

 این کتاب با تالیف مهدی باقریان و مدیریت رضا طاهری از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.
 

این کتاب در دو بخش مدیریت روابط عمومی و راهنماهای تخصصی تدوین شده است.
 

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

 استانداردهای ارایه شده در کتابهای سه گانه، گروهی از اصول، الزامات، شیوه ها و مشخصاتی هستند که برنامه ریزی و اجرای بسیاری از برنامه ها و فعالیتهای روابط عمومی را تسهیل و هدایت می کنند.


این استانداردها بطور خاص برای پاسخگویی به نیازهای افرادی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می¬کنند، طراحی شده اند. این فرایندها شامل استاندارد روابط عمومی، مدیریت مستندسازی، مستندسازی تجارب، مدیریت سوابق، مدیریت محک زنی، مدیریت حل مشکل، مسئولیت پذیری اجتماعی، استاندارد چاپ، و... می باشد که همه ما با آنها کار می کنیم.


این استانداردها برای مدیریت و واحدهای روابط عمومی بسیار مهم و کمک رسان هستند. درک شاغل روابط عمومی از نحوه¬ اجرای گام به گام یک برنامه برای موفقیت و اجرای مناسب آن حیاتی است. فرایندِ پشتیبانیِ برنامهِ خوب و موفقیت آمیز، ضروری است.


اغلب دانش روابط عمومی بصورت تئوری از طریق آموزش ارایه می شود. با این حال، در یک واحد عملیاتی بنام روابط عمومی، دانش و ارتباطات شفاهی برای دستیابی به انتقال اطلاعات و اجرای برنامه ها در حوزه عمل در مقیاس وسیع ناکافی هستند. برای مدیریت چرخه فعالیتهای کارآمد و مقرون به صرفه نیاز به یک فرایند منظم داریم. همچنین به برنامه ها و فعالیتهای استاندارد شده ای نیاز داریم که سبک و منطق منسجمی را به اشتراک می گذارند.


ما اعتقاد داریم اگر روابط عمومی خودش استانداردهایش را پایه ریزی نکند، عامل خارجی این کار را خواهند کرد. به همین دلیل طراحی استانداردها برای موفقیت آینده و حرفه ای شدن روابط عمومی ها هم ممکن و هم لازم است. این پروژه زمانی اهمیت بیشتری پیدا کرد که جامعه روابط عمومی کشور از این برنامه استقبال کرد و آن را به رویکرد توانمندی تغییر داد که استحقاق تکمیل همه فرایندهای هنرهشتم را دارد.


یکی از ویژگیهای منحصربفرد این استانداردها، امکان انعطاف پذیری در حوزه های خاص با جزئیات است که برای واحدهای مختلف روابط عمومی در همه سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی مفید می باشد. به عبارت دیگر، کتاب سه گانه استانداردها به شاغلان این حوزه اجازه می دهد تا این فرایندها را مرتب سازی کرده و برای موقعیت های مناسب و با اعمال وزن مناسب و سطح جزئیات به قابلیتها از آن استفاده کنند.


استانداردها باید در زمینه¬های زیر طراحی و نگهداری شوند تا بهبود عملکرد روابط عمومی را تضمین کنند:
- مدیریتی را انتخاب کنید که بالاترین توانایی را دارد، کسی که درک درستی از اهداف و استانداردهای عملکرد داشته باشد.
- مستندسازی را در همان سطح و با همان دقتی برنامه ریزی کنید که مایلید برای هر خدمت دیگری انجام دهید.
- مخاطبان هدف را شناسایی کنید.
- مشخصات طراحی فرایند، نحوه اجرا و مدیریت آن را برای هر برنامه جداگانه آماده کنید. قبل از اینکه بنویسید طراحی کنید.
- از ظرفیتهای تکنولوژی به منظور رسیدن به بالاترین سودمندی استفاده کنید.


استانداردهای موسسه کارگزار روابط عمومی، فرهنگ و برنامه مشترکی را در میان بسیاری از واحدهای روابط عمومی ایجاد می کند. برنامه ما روی فعالیتهای مختلف تمرکز می کند و اینکه چگونه آنها در محیط همکاری متقابل و اهداف مشترک در فرایند روابط عمومی گردهم آورده می شوند. این همان چیزی است که کار استانداردهای ما را به موفقیت تبدیل می کند.


برنامه استاندارد موسسه کارگزار روابط عمومی، به عنوان یک پاسخ، به بازخورد جامعه روابط عمومی به بازار آمد. آنها به ما گفتند که این مستندات بخش اعظم نیازهای آنها را برآورده می کند. بنابراین، هدف اولیه این استانداردها و فرایندهای مربوطه، پاسخ به این نیاز بود.


برای اینکه به نظر اجماعی از همه کارشناسانی که در این عرصه صاحب ایده و تفکر بودند برسیم، یک مرکز صلاحیت و اعتباربخشی را تشکیل دادیم. ما با این افراد در مورد اسناد و طراحی فرایندها مشورت کردیم و اطلاعاتی که از مرکز صلاحیت عبور کردند، مبنای دستورالعمل و راهنمای استانداردها شدند.


بخش اول این کتاب مدیریت و فرایندگراست. یک بخش بعدی راهنماها هستند که توسط انجمن خبرگان روابط عمومی منتشر شده اند. بخش پیوست، مروری بر سه فرایند نظام مدیریت یکپارچه، برنامه رادیویی و نشریات ترویجی را ارائه می دهد.


نویسندگان می خواهند توجه شما را به بخش راهنمای این کتاب که بسیاری از بخشهای آن برای نخستین بار ارایه می شود جلب کنند. نویسندگان تلاش می کنند نه تنها فعالیتهای روابط عمومی ایران را از طریق برنامه استانداردها بهبود دهند، بلکه می خواهند از ظرفیتها و سودمندی فن آوری ارتباطات نیز استفاده کنند. استفاده از تکنولوژی الکترونیکی باعث می شود تا همه چیز به سرعت پیش برود اما این تکنولوژی، فرایند بی انتهای ارتباط را تغییر نمی دهد.

 

شناسنامه کتاب:
عنوان کتاب: استانداردهای روابط عمومی - جلد سوم

مدیر پروژه: رضا طاهری
مولف: مهدی باقریان
ناشر: کارگزار روابط عمومی
چاپ: 1396
قطع: رحلی
تعداد صفحه: 278 صفحه


فهرست کتاب:

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

9. کتاب "برنامه ریزی انتشارات در روابط عمومی"
کتاب برنامه ریزی انتشارات در روابط عمومی تالیف علی فروزفر از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

 این کتاب در چهار فصل: زمینه ها و ضرورت ها، انتشارات ادواری در روابط عمومی، انتشارات موردی در روابط عمومی و انتشارات برنامه ریزی شده تدوین شده است.

کتاب برنامه ریزی انتشارات در روابط عمومی/ مولف: علی فروزفر/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول تابستان 1391/قطع خشتی

 

 

شماره مرکز پخش: 88617577-88617576


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد