درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 02:25   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری 97 تا 20 دی ماه تمدید شد
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه
  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد
  فروش تلفن‌های آیفون در چین ممنوع شد
  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد
  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
  نحوه برداشت بدون کارت از «مسکن‌کارت»
  در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
  بانک ملی ایران: پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32909صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 22 اسفند 1396 - 13:12
لنوو
لِنُوُو (به انگلیسی: Lenovo) شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لِنُوُو (به انگلیسی: Lenovo) شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تأمین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه نمود.

این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از «Le» ابتدای «Legend» و «novo» به معنای «نُوین» در زبان لاتین می‌باشد. (نام چینی آن: 联想 در پین‌یین: liánxiǎng به معنای «تداعی ایده‌ها» یا «خلاقیت» است لنوو دو سال بعد از این تاریخ با واحد مربوط به تولید رایانه شخصی شرکت آی‌بی‌ام ادغام شد و و این واحد را که پیشتر زیان‌ده بود به سوددهی رساند و میزان فروش آن در سطح جهان افزایش یافت. طبق برآوردهای دو شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای فناوری اطلاعات گارتنر و آی‌دی‌سی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰، شرکت لنُووُ چهارمین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی در دنیا اعلام شد. (سه شرکت دیگر به ترتیب اچ‌پی، ایسر و دِل بودند) گارتنر میزان رایانه‌های فرستاده شده به نقاط مختلف جهان توسط شرکت لنوو را ۹٫۱۴ میلیون واحد تخمین زد. در سال ۲۰۱۲ لنوو با ارسال ۱۳٫۸ میلیون دستگاه رایانه، پس از اچ‌پی، در رتبه دوم قرار گرفت.

در سطح جهانی، لپ‌تاپهای تینک‌پد و رایانه‌های رومیزی تینک‌سِنتر که به همراه بسته‌های نرم‌افزاری تینک‌وَنتِج ارائه شده و همچنین نمایشگرهای تینک‌ویژن و انواع لوازم جانبی رایانه را شامل می‌شود. این شرکت برای بازار داخلی چین، رایانه سرور و سایر ابزارهای دیجیتالی را نیز ارائه می‌دهد. لنوو محصولات خود را با تولید دوربین دیجیتال، تلفن همراه و تجهیزات شبکه نیز توسعه بخشیده است.

از رقبای شرکت لنوو در بازار رایانه می‌توان به اچ‌پی، دل، ایسر، ایسوس، اپل و توشیبا اشاره کرد.

 

 

 

 Ling, Zhijun (2005). The Lenovo affair: the growth of China's computer giant and its takeover of IBM-PC. trans. Martha Avery. Singapore: John Wiley & Sons [Asia]. ISBN 978-0-470-82193-0. Retrieved September 16, 2009.
Hamm, Steve (2008). The Race for Perfect: Inside the Quest to Design the Ultimate Portlable Computer. New York: McGraw-Hill. ISBN 978-007160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  رسانه‌های اجتماعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری