درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 02:51   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری 97 تا 20 دی ماه تمدید شد
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه
  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد
  فروش تلفن‌های آیفون در چین ممنوع شد
  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد
  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
  نحوه برداشت بدون کارت از «مسکن‌کارت»
  در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
  بانک ملی ایران: پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32899صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 22 اسفند 1396 - 05:04
شکار نهنگ ها را فراموش نکنید
نهنگ ها بدون محدودیت در بازار هر شرکتی وجود دارند، اما احتمالا برای دستیابی به آنها نیاز گذر از آب های بسیار زیاد و پهناوری خواهید داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نهنگ ها بدون محدودیت در بازار هر شرکتی وجود دارند، اما احتمالا برای دستیابی به آنها نیاز گذر از آب های بسیار زیاد و پهناوری خواهید داشت.

در این بین، ممکن است به مشتریان بی شماری برخورد کنید که قابلیت صید شدن داشته و بتوانید چیزی به آنها بفروشید. اما هرگز به امید صید ماهی بزرگ به آنها بی اعتنایی نکنید، خصوصا زمانی که در ابتدای فعالیت فروش خود قرار دارید. این مشتری های کوچک سودهای اولیه شما هستند و هرگز نباید آنها را نادیده بگیرید، چرا که انرژی و توان لازم برای دستیابی به مشتریان بزرگتر را برای شما فراهم می آورند.

در این حین باید توجه و تمرکز خود را بر روی یکی از آن مشتریان بزرگ و به اصطلاح نهنگ هم حفظ کنید و البته اینکه چگونه این کار را انجام می دهید تا حدودی بستگی به نوع و کیفیت کسب و کار شما دارد. اگر در فروش خودروهای لوکس و گران قیمت تخصص دارید، باید سراغ مکان هایی بروید که مالکین چنین خودروهایی در آنها رفت و آمد دارند و به قول معروف پاتوق آنهاست.

قرار دادن کارت ویزیت خودتان در زیر برف پاکن یک مرسدس بنز میباخ شاید یک تاکتیک روشن و واضح باشد، اما منجر به فروش برای شما نشود؛ بلکه باید وارد باشگاه و محل تفریح رانندگان و یا مالکان این دست از خودروها شده و خودتان و محصول خودتان را معرفی کنید. وقت بگذارید و بحث کنید و بعد از اینکه موضوع صحبت را به خودرو رساندید، می توانید دست در جیب کرده و کارت ویزیت خود را ارائه کنید و اینگونه یک تصویر خوب و سازنده در برخورد اول از خود بر جای بگذارید.
البته ...

البته که این رویکرد در فروش های صنعتی می تواند به شدت متفاوت باشد، اما کلیت آن در همه فروش های یکسان است و آن اینکه بدون مطالعه پیش نروید و عجله نکنید. از قبل آمادگی داشته باشید، نهنگ خود را شناسایی کنید و مرحله به مرحله و فکر پیش بروید. به یاد داشته باشید که مشتری بالقوه شما ممکن است هدف نهایی دهها فروشنده دیگر هم باشد. باید آنقدر حرفه ای باشید که بتوانید از همه آنها بهتر عمل کنید و نهنگ مورد نظر را به عنوان یک مشتری وارد سازمان خود کنید.

 

منبع: www.ibazaryabi.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  رسانه‌های اجتماعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری