درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:50   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32890صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 21 اسفند 1396 - 16:40
واتساپ
واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است.

 

مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری و سیمبیان است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند.

 

 این پیام رسان در دی ماه ۱۳۹۴ اعلام کرد که برای همیشه رایگان خواهد بود پیش از آن این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان بود و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت می‌شد.

 

 همچنین مدیر واتس اَپ در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۵ اعلام کرد که تمامی پیام‌ها و تماس‌های این مسنجر به صور کامل رمز نگاری می‌شوند. واتس اَپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس‌ام‌اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند.

 

واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۳۰۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند. در اوایل فوریه ۲۰۱۶ واتس آپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

 

در تاریخ ۱ بهمن سال ۱۳۹۲ اعلام شد این برنامه ماهانه ۴۳۰ میلیون کاربری که حداقل در ماه یک بار استفاده می‌کند دارد و روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام کوتاه جابه‌جا می‌کند که با توجه به این آمار رکورد ارسال پیام کوتاه در روز در جهان شکسته شد.

 

منابع



http://www.zoomit.ir/2016/1/18/27993/whats-app-free/
«Die mysteriöse Story von Whatsapp» ‎(آلمانی)‎. Financial Times Deutschland، ۲۰۱۳. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
«The Quiet Mobile Giant: With 300M Active Users, WhatsApp Adds Voice Messaging» ‎(انگلیسی)‎. Dow Jones & Company Inc.، ۲۰۱۳. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
«WhatsApp: 9 praktische Funktionen für Profis» ‎(آلمانی)‎. SOFTONIC INTERNATIONAL S.L. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
http://www.phonearena.com/news/WhatsApp-handles-more-than-50-billion-messages-daily-figure-might-exceed-daily-SMS-volume_id51605

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران