درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 00:11   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی

  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند
  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی
  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری
  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی
  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب
  تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟
  تحوّل ژورنالیسم ایران
  علیه هوش
  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32890صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 21 اسفند 1396 - 16:40
واتساپ
واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است.

 

مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری و سیمبیان است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند.

 

 این پیام رسان در دی ماه ۱۳۹۴ اعلام کرد که برای همیشه رایگان خواهد بود پیش از آن این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان بود و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت می‌شد.

 

 همچنین مدیر واتس اَپ در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۵ اعلام کرد که تمامی پیام‌ها و تماس‌های این مسنجر به صور کامل رمز نگاری می‌شوند. واتس اَپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس‌ام‌اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند.

 

واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۳۰۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند. در اوایل فوریه ۲۰۱۶ واتس آپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

 

در تاریخ ۱ بهمن سال ۱۳۹۲ اعلام شد این برنامه ماهانه ۴۳۰ میلیون کاربری که حداقل در ماه یک بار استفاده می‌کند دارد و روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام کوتاه جابه‌جا می‌کند که با توجه به این آمار رکورد ارسال پیام کوتاه در روز در جهان شکسته شد.

 

منابع



http://www.zoomit.ir/2016/1/18/27993/whats-app-free/
«Die mysteriöse Story von Whatsapp» ‎(آلمانی)‎. Financial Times Deutschland، ۲۰۱۳. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
«The Quiet Mobile Giant: With 300M Active Users, WhatsApp Adds Voice Messaging» ‎(انگلیسی)‎. Dow Jones & Company Inc.، ۲۰۱۳. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
«WhatsApp: 9 praktische Funktionen für Profis» ‎(آلمانی)‎. SOFTONIC INTERNATIONAL S.L. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
http://www.phonearena.com/news/WhatsApp-handles-more-than-50-billion-messages-daily-figure-might-exceed-daily-SMS-volume_id51605

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک


  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند


  علیه هوش


  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"