درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32883صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 20 اسفند 1396 - 11:12
کانون جوانه ها به دنبال ایجاد بستری امن برای آینده اقتصاد کشور
پدران و مادران ایرانی همواره نگران این هستند که در آینده نه چندان دور، فرزندانشان با مشکلات مالی و اقتصادی پیش رو چطور برخورد خواهند کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پدران و مادران ایرانی همواره نگران این هستند که در آینده نه چندان دور، فرزندانشان با مشکلات مالی و اقتصادی پیش رو چطور برخورد خواهند کرد. این نگرانی از تجربیات خود آنها نشات می گیرد. آنها در جریان زندگی، گاه و بیگاه با کمبود منابع، عدم توازن منابع و مصارف یا به اصطلاح عامه «دخل و خرج» دست به گریبان بوده و هستند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در چنین مواقعی، اغلب قرض گرفتن برای جبران کسری دارایی ها و یا چشم پوشی از منافع و نیازها، ساده ترین راه است. یکی از مهمترین دلایل برای این که ایرانیان در برخورد با مشکلات اقتصادی، اغلب در فشار قرار می گیرند، این است که راه و روش مواجهه با این مشکلات به آنها آموزش کافی داده نشده است.

حجم بسیار زیاد چک های برگشتی، وجود پرونده های قضایی متعدد مرتبط با مباحث پولی و مالی، سرمایه گذاری های عده ای در پروژه های بدون پشتوانه و یا موسسات غیرمجاز با سودای کسب سود بیشتر و کلاهبرداری ها و هدررفت های منابع مالی، بخش قابل توجهی از تبعات نبود همین آموزش های اقتصادی است.

اما راه حل چیست؟ چگونه می توان این وضعیت را سامان بخشید و دست کم در میان مدت از حجم اتفاقات ناگوار در عرصه اقتصاد خانواده و جامعه کاست؟

آموزش از دوره کودکی، بهترین، موثرترین و کم هزینه ترین راه است. باید به کودکان و نوجوانان امروز آموخت که درآمد، هزینه، مصرف، سرمایه گذاری و سود چیست. باید به آنها نحوه تراز کردن منابع و مصارف را آموخت. باید به آنها یاد داد که اگر برای انجام کاری منابع کافی در اختیار نداشتند، چطور می توانند از منابع دیگران درست و به جا استفاده کرده و آن را در زمان مشخص به صاحبش برگردانند.

کانون جوانه های بانک ملی ایران، همه این مفاهیم را به زبان ساده، در قالب بازی و سرگرمی و با نگاه خود کودکان و نوجوانان آموزش می دهد. این کانون بستر بسیار مناسبی را برای ارائه مفاهیم اقتصادی فراهم کرده تا آینده سازان کشورمان علاوه بر آشنایی با مفاهیم اقتصادی و بانکی، آنها را از نزدیک لمس کنند.

آینده کشور در اختیار کودکان و نوجوانان امروز است و آنها در آینده نه چندان دور مدیران این جامعه خواهند شد. تنها با دانش قوی می توان بر مشکلات عرصه اقتصاد، چه در بعد فردی و چه در بعد کلان اجتماعی فائق آمد و کانون جوانه های بانک ملی ایران این زمینه را به خوبی ایجاد کرده است. آموزش های این کانون بر بستر وب، ساده و بدون هزینه به همه مخاطبان ارائه می شود و تنوع آن ها باعث شده که دوست دارانش هر روز بیشتر و بیشتر شوند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد