درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 02:14   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه
  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد
  فروش تلفن‌های آیفون در چین ممنوع شد
  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد
  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
  نحوه برداشت بدون کارت از «مسکن‌کارت»
  در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
  بانک ملی ایران: پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
  پرداخت خسارت پلنگ توسط بیمه “ما”
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32879صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 20 اسفند 1396 - 00:31
کسب درآمد بیش از ۱۸۰ هزار خانواده ایرانی از طریق شبکه تلگرام
شمار کانال‌های فارسی در تلگرام رو به افزایش است. بر اساس آمار رسمی ایران، بیش از ۷۵۴ هزار کانال فارسی در تلگرام وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شمار کانال‌های فارسی در  تلگرام رو به افزایش است. بر اساس آمار رسمی ایران، بیش از ۷۵۴ هزار کانال فارسی در تلگرام وجود دارد.

روزنامه "شهروند" روز شنبه ۱۹ اسفند (۱۰ مارس) گزارشی پیرامون نقش شبکه تلگرام در اقتصاد ایران منتشر کرده است. در این گزارش به نقل از افشین کلاهی، عضو کمیسیون کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران آمده است که در ایران ۱۰ تا ۱۵ هزار "کسب و کار تلگرامی" وجود دارد.

بنا بر ارزیابی او، حدود ۱۸۰ هزار خانواده ایرانی می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم از فرصت‌های شغلی ایجاد شده از طریق این کانال‌های تلگرامی بهره گیرند. افشین کلاهی در عین حال تاکید کرده که دادن آمار دقیق از تعداد "کسب و کار‌های تلگرامی" و میزان اشتغال واقعی پدید آمده از طریق این فعالیت‌ها ممکن نیست.

اپلیکیشن‌های بومی
سعید مهدیون، فرمانده بسیج وزارت ارتباطات خواستار تقویت اپلیکیشن‌های داخلی شده است. این در حالی است که افشین کلاهی درباره علت ناموفق بودن سیاست‌های جایگزین کردن پیام‌رسان‌های خارجی گفته است: «در کشور ما توانایی ایجاد و جایگزینی نمونه‌های بومی با نمونه‌های خارجی وجود دارد اما روش اجرا و جایگزینی درست انتخاب نمی‌شود. باید بدانیم که راه جایگزینی تلگرام نه فیلترینگ است، نه استفاده دستوری از نمونه بومی و نه محدودسازی‌های دیگر. بارها این روش‌ها را انتخاب کرده و منابع مالی را تلف کردیم.»

به باور عضو کمیسیون کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران، راهکار اصلی دولت باید حمایت باشد و نه دخالت. کلاهی حمایت دولت را از جمله در کاهش مالیات و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی پیام‌رسان‌های بومی می‌داند.

محبوبیت تلگرام
بخشی به نام "رصد شبکه‌های اجتماعی" در مرکز ملی فضای مجازی ایران راه اندازی شده است. بخش پژوهشی این مرکز آخرین آمارهای رسمی استفاده از شبکه تلگرام در ایران را منتشر کرده است.

نتیجه تحقیقات این مرکز نشان می‌دهد که بر محبوبیت تلگرام در ایران روز به روز افزوده می‌شود. این آمار نشان می‌دهد که تنها ظرف دو هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار کانال تلگرامی جدید راه‌اندازی شده است.

به این ترتیب، تعداد کانال‌های فارسی تلگرام به بیش از ۷۵۴ هزار رسیده است. میانگین بازدید روزانه این کانال‌ها حدود دو و نیم میلیارد بار اعلام شده است.

به گزارش دویچه، بیش از یک سوم کانال‌های فارسی تلگرام به طور مرتب و روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و میانگین تعداد دفعات انتشار مطلب بر روی کانال‌های فارسی زبان تلگرام بیش از ۱۱ مطلب در روز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  رسانه‌های اجتماعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری