درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32875صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 14 تیر 1397 - 02:34
سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی 26 تیرماه سال جاری در سه بخش رقابتی و آموزشی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ئر هتل بزرگ ارم برگزار می گردد.
  

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی 26 تیرماه سال جاری در سه بخش رقابتی و آموزشی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ئر هتل بزرگ ارم برگزار می گردد.


الف) بخش رقابتی
1) ادبیات
2) برنامه انتشاراتی
3) انتشارات اصلی

4) هنرهای تجسمی
5) رسانه های دیداری و شنیداری
6) رسانه های دیجیتالی
7) تبلیغات

8) تحلیل محتوا
9) کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی

10) نحوه ارائه آثار

 ب) چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی
 برخی محورهای جشنواره و همایش بشرح زیر می باشد:
- جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی
- برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز
- الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایت‌های سازمانی و پایگاههای خبری
- ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی
- استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی
- اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد
- قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل و ...)
- محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
- تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی
- تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن
- آن چه کارشناسان روابط عمومی باید بدانند: مبانی کاربردی گرافیک و چاپ

 

- ......... فرم ثبت نام چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی
 

ج) کارگاههای آموزشی روابط عمومی

کارگاه فشرده آموزشی "سواد بصری"
مدرس: دکتر محمود مختاریان استاد پیشکسوت ارتباطات و روابط عمومی


معرفی و موضوعات کارگاه:
مفاهیم و مبانی سواد بصری، مبادی سواد بصری
، درک بصری، ارتباط بصری، پیام ها و اخبار بصری، کاربرد سواد بصری در محصولات چاپی نظیر کتاب و مجله، ضرورت سواد بصری در روابط عمومی و کاربرد سواد بصری در طراحی و گرافیک از جمله مباحث این کارگاه می باشد.


 کارگاه فشرده آموزشی "عکاسی خبری پیشرفته"
مدرس: دکتر علیرضا فرزین مدرس ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی


معرفی و موضوعات کارگاه:
انواع دوربین‌ها، ترکیب بندی، انواع قاب‌ها، اجزاء تصویر، نورسنجی، انواع لنزها، فاصله کانونی و عمق میدان، ادیت عکس و کاربردهای عکس در روابط عمومی از جمله مباحث این کارگاه می باشد.

 

-......... کاربرگ ثبت نام


دبیرخانه جشنواره
تلفن های تماس: 88617576-88617577
پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir
کانال تلگرامی جشنواره: https://t.me/prpupfestival


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد