درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32864صفحه نخست » پنجشنبه، 17 اسفند 1396 - 13:10
رونمایی از کتاب «جنگ سایبری»
نویسنده کتاب پروفسور دکتر زاندرو گایکن،‌ استاد دانشگاه برلین آلمان، متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات، فلسفه فناوری،‌ بنیان‌گذار و مدیر موسسه دیجیتال اجتماعی مدرسه اروپایی مدیریت و فناوری برلین،‌ پژوهشگر ارشد موسسه انفورماتیک دانشگاه برلین و همکار علمی موسسه فلسفه دانشگاه اشتوتگارت آلمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رونمایی و بررسی کتاب جنگ سایبری (چهره نوین جنگ) با حضور مترجمان اثر علی‌نورزاد و خانم عهدیه گلپور و هچنین دکتر فتوره‌چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ موسسه، دکتر احمد مهدیان آینده‌پژوه، جامه‌بزرگی دانشجوی دوره دکتری رشته ارتباطات و دکتر نادری‌منش آینده‌پژوه و جمعی از پژوهشگران و علاقه‌مندان در دانشگاه تهران برگزار شد.

 

نویسنده کتاب پروفسور دکتر زاندرو گایکن،‌ استاد دانشگاه برلین آلمان، متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات، فلسفه فناوری،‌ بنیان‌گذار و مدیر موسسه دیجیتال اجتماعی مدرسه اروپایی مدیریت و فناوری برلین،‌ پژوهشگر ارشد موسسه انفورماتیک دانشگاه برلین و همکار علمی موسسه فلسفه دانشگاه اشتوتگارت آلمان است.

 

مهم‌ترین عناوین مطرح شده در کتاب عبارت‌اند از: - موضوع برملا شدن ویروس استاکس‌نت و ارتباط آن با کشور آلمان (آغاز به کار مرکز پدافند سایبری آلمان و رد پای شرکت زیمنس)- نگاه ویژه نویسنده اثر به مسائل سایبری ایران در مقالات و مصاحبه‌های خود- مشورت با برخی از صاحب نظران و متخصصان حوزه مرتبط- توجه کتاب به آثار اجتماعی فناوری اطلاعات بر حوزه‌های اجتماعی - استفاده از تحقیقات میدانی و ... .

 

استفاده از این کتاب به عنوان منبع درسی در دانشگاه برلین آلمان - نکات فلسفی عمیقی در کتاب توسط مؤلف وجود دارد- شبیه‌سازی خوب جنگ‌های سنتی و نوین – برخی مفاهیم و اصطلاحات بایستی بیشتر توضیح داده می‌شد- بهتر بود در پیشگفتار کتاب توضیحاتی مبنی بر حذف برخی از بخش‌ها ارائه می‌شد. - اهمیت کتاب در این است که مردم و افکار عمومی بدانند با ورود به فضای مجازی در واقع وارد جنگ شده‌اند و موضوع آینده جنگ سایبری و راهبردهای آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد