درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 04:24   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32864صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 17 اسفند 1396 - 13:10
رونمایی از کتاب «جنگ سایبری»
نویسنده کتاب پروفسور دکتر زاندرو گایکن،‌ استاد دانشگاه برلین آلمان، متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات، فلسفه فناوری،‌ بنیان‌گذار و مدیر موسسه دیجیتال اجتماعی مدرسه اروپایی مدیریت و فناوری برلین،‌ پژوهشگر ارشد موسسه انفورماتیک دانشگاه برلین و همکار علمی موسسه فلسفه دانشگاه اشتوتگارت آلمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رونمایی و بررسی کتاب جنگ سایبری (چهره نوین جنگ) با حضور مترجمان اثر علی‌نورزاد و خانم عهدیه گلپور و هچنین دکتر فتوره‌چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ موسسه، دکتر احمد مهدیان آینده‌پژوه، جامه‌بزرگی دانشجوی دوره دکتری رشته ارتباطات و دکتر نادری‌منش آینده‌پژوه و جمعی از پژوهشگران و علاقه‌مندان در دانشگاه تهران برگزار شد.

 

نویسنده کتاب پروفسور دکتر زاندرو گایکن،‌ استاد دانشگاه برلین آلمان، متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات، فلسفه فناوری،‌ بنیان‌گذار و مدیر موسسه دیجیتال اجتماعی مدرسه اروپایی مدیریت و فناوری برلین،‌ پژوهشگر ارشد موسسه انفورماتیک دانشگاه برلین و همکار علمی موسسه فلسفه دانشگاه اشتوتگارت آلمان است.

 

مهم‌ترین عناوین مطرح شده در کتاب عبارت‌اند از: - موضوع برملا شدن ویروس استاکس‌نت و ارتباط آن با کشور آلمان (آغاز به کار مرکز پدافند سایبری آلمان و رد پای شرکت زیمنس)- نگاه ویژه نویسنده اثر به مسائل سایبری ایران در مقالات و مصاحبه‌های خود- مشورت با برخی از صاحب نظران و متخصصان حوزه مرتبط- توجه کتاب به آثار اجتماعی فناوری اطلاعات بر حوزه‌های اجتماعی - استفاده از تحقیقات میدانی و ... .

 

استفاده از این کتاب به عنوان منبع درسی در دانشگاه برلین آلمان - نکات فلسفی عمیقی در کتاب توسط مؤلف وجود دارد- شبیه‌سازی خوب جنگ‌های سنتی و نوین – برخی مفاهیم و اصطلاحات بایستی بیشتر توضیح داده می‌شد- بهتر بود در پیشگفتار کتاب توضیحاتی مبنی بر حذف برخی از بخش‌ها ارائه می‌شد. - اهمیت کتاب در این است که مردم و افکار عمومی بدانند با ورود به فضای مجازی در واقع وارد جنگ شده‌اند و موضوع آینده جنگ سایبری و راهبردهای آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران