درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32860صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 اسفند 1396 - 11:34
مدیران روابط عمومی‌ به افکار عمومی احترام بگذارند
استاندارد آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به افکار عمومی احترام بگذارند و بهتر است که در خصوص میزان بودجه، پروژه، مصوبه‌های جلسات و موارد مشابه این، اطلاع رسانی جامع و مورد قبولی برای مردم داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندارد آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به افکار عمومی احترام بگذارند و بهتر است که در خصوص میزان بودجه، پروژه، مصوبه‌های جلسات و موارد مشابه این، اطلاع رسانی جامع و مورد قبولی برای مردم داشته باشند.


به گزارش شارا از هم نوا، مجید خدابخش در دوره آموزشی «مدیریت ارتباطات در بحران» با اشاره به این‎که در دنیای امروز اطلاع رسانی و انتشار اخبار به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند که اطلاعات را در نهایت صداقت و انصاف به مخاطبان منتشر کنند و هیئت دولت و مدیران به عنوان منتخبان غیر مستقیم مردم، باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و به جای واکنش تند به انتقادات، در پی حل مشکلات و اصلاح امور تلاش کنند.


وی به مدیران روابط عمومی و مدیران توصیه کرد که در فضاهای مجازی حضور فعال داشته باشند تا مسائل و دغدغه‌های مردم از طریق این فضا‌ها احصاء و به دنبال آن بررسی و رفع شود.


وی یاد آور شد: گاهی مشاهده می‌شود که ۹۵ درصد کار به خوبی انجام شده است ولی رسانه‌ها و افکار عمومی هم‌چنان درگیر پنج درصد باقی مانده هستند که در این جا روابط عمومی در اطلاع رسانی دقیق و واقعی روند امور، نقش مهمی را ایفا کند.


دوره آموزشی «مدیریت ارتباطات در بحران» ویژه مدیران روابط عمومی و مدیران مسئول اصحاب رسانه با حضور مهران صمدی ،دکترای مدیریت رسانه، در سالن جمهوری اسلامی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد