درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32843صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 15 اسفند 1396 - 00:16
مدارس رباط کریم میزبان جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران
با حضور مدیران بانک ملی ایران و مسئولان شهرستان رباط کریم جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف آشنایی مفاهیم بانکداری و مباحث پولی و اقتصادی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  با حضور مدیران بانک ملی ایران و مسئولان شهرستان رباط کریم جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف آشنایی مفاهیم بانکداری و مباحث پولی و اقتصادی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران با بیان این که بانک ملی ایران نگرشی تحول گرایانه به ویژه در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک با ارائه خدمات و محصولات نوین نظیر سامانه بام، پیام رسان بله و کانون جوانه ها دارد، گفت: بانک ملی ایران در صدد است تا به عنوان بانکی پیشرو در صنعت بانکداری کشور، پرچم دار گذر از بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال و مبتنی بر شبکه های اجتماعی باشد.
 
 وی گفت: برای آشنایی و ایجاد زیر ساخت های اساسی با تعاملی سازنده و صمیمانه با نظام تعلیم و تربیت کشور، اقدام به آموزش مفاهیم بانکی و اقتصادی در نسل آینده کرده ایم.
 
 حبیبی با اشاره به اهمیت طرح کانون جوانه های بانک در سطح کشور افزود: در اقدامی موثر و مهم بانک ملی ایران در غرب تهران با تعاملی سازنده با متولیان امر آموزش و پرورش، موفق شده است که تعداد کاربران کانون جوانه ها را از 1000 کاربر در ابتدای سال 95 به 48 هزار کاربردر اسفند 96 افزایش دهد.
 
 در این مراسم، مسئولان کانون جوانه های بانک ملی ایران ضمن معرفی تاریخچه و قدمت بانک به بیان توضیحاتی در رابطه با اهمیت و جایگاه این موسسه عظیم پولی و مالی در سیستم اقتصادی کشور به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام پرداختند و خدمات، فرایندها و فعالیت‌های روزانه بانک و حرفه بانکداری، نحوه استفاده ازخدمات کانون جوانه ها، معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن و مباحث پولی و مفاهیم اقتصادی را برای بیش از 500 دانش آموز این شهرستان تشریح کردند.
 
 در ادامه این جشن از تمبر یادبود مشترک کانون جوانه های بانک ملی ایران و آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم رونمایی شد، همچنین مسئولان کانون جوانه ها و مدیران بانک ملی ایران از دبیرستان سید احمد خمینی وهن آباد رباط کریم بازدید و با اهدای لوح از تلاش دانش آموزان این مدرسه قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد