درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1397 - 03:16   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد
  در رابطه با انواع مختلف کمیسیون یا حق العمل بیاموزیم
  مصاحبه شغلی
  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند
  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران
  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد
  همایش آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات استان یزد
  بستر سازی ارتباطی در روابط عمومی ها
  نشست هم‌اندیشی هیات موسس خانه روابط عمومی استان آذربایجان‌شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32842صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 21 اسفند 1396 - 09:36
روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.

اثربخشی این شیوه با توزیع محتوای منحصر به فرد در وبسایت های دیگر همچنان به عنوان یک ابزار روابط عمومی کارایی دارد.

البته این کار ممکن است تاثیری برای سئو سایت شما نداشته باشد، اما بخوبی می تواند سازمان یا کسب و کار شما در معرض دید مخاطبان، مشتریان و بازار بالقوه شما قرار دهد.

گام هایی که برای ترفیع یک کسب و کار و سازمان از طریق روابط عمومی مقاله ای باید برداشت:


گام اول:
رسانه ها و وبسایت های نیازمند محتوا در جامعه هدف خود را جستجو کنید.


گام دوم:
بر روی وبسایت مورد نظر اطلاعات را جستجو کنید در رابطه با تامین محتوا، نویسنده میهمان و …


گام سوم:
اگر اطلاعاتی در این رابطه پیدا نکردید، به مدیر سایت ایمیل ارسال کنید. برخی وبسایت ها ممکن است با وجود علاقه به دریافت محتوا اما این موضوع را بصورت عمومی درج نکرده باشند. در ایمیل خود باید نشان دهید که چرا منبع خوبی برای این کار هستید.


گام چهارم:
مطالب خود را در قالب دستورالعمل های ارائه شده از طریق وبسایت ارائه کنید. اینکه لینک می خواهند یا نه، یا اینکه تعداد لینک ها چه تعداد باید باشد و … .


گام پنجم:
در قسمت معرفی خود برای مقالات خود را بگونه ای معرفی کنید که خواننده به مراجعه به وبسایت خودتان ترغیب شود.


گام ششم:
وقتی مطالب شما منتشر شد، آن را از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده و تبلیغ کنید. این یک کار برنده – برنده برای شما و میزبان است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقراض پول برای راه اندازی روزنامه اطلاعات


  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  قطع اینترنت در الجزایر برای جلوگیری از تقلب در امتحان‌های مدرسه


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  افکار عمومی و پاسخگویی


    اطلاع‌رسانی مؤثر و دو سویه با ایثارگران در دستور کار روابط عمومی‌های بنیاد است


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


  بستر سازی ارتباطی در روابط عمومی ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی