درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 18 تیر 1399 - 11:32   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین هدفون
  بهترین گوشی هوشمند
  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!
  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
  کنسانتره و گندله به نرخ دلالان، نه به نرخ کارشناسان
  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت
  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق
  پوست موز دلالان کنسانتره و گندله زیر پای رییس اتاق بازرگانی ایران
  بانک رفاه حامی فعالان سلامت و درمان ایران زمین
  تقدیر معاون وزیر بهداشت از عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص بیماری کووید 19
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32839صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 14 اسفند 1396 - 14:50
ضرورت توجه دولت در کردستان به روابط عمومی فرمانداری ها
ابراهیم محمد حسینی کارشناس ارشد روابط عمومی با ارسال یاداشتی به خبرگزاری خبرآنلاین به اهمیت و ضرورت توجه دولت در کردستان به روابط عمومی فرمانداری ها پرداخته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ابراهیم محمد حسینی کارشناس ارشد روابط عمومی با ارسال یاداشتی به خبرگزاری خبرآنلاین به اهمیت و ضرورت توجه دولت در کردستان به روابط عمومی فرمانداری ها پرداخته است.

روزمره زدگی، عدم اعتقاد مدیران نسبت به روابط عمومی ها، غیرمتخصص بودن روابط عمومی فرمانداری ها، دیدگاه کارگزاری، تبلیغاتی و تدارکاتی به روابط عمومی ها از آسیب های جدی روابط عمومی در کردستان است.

بنده که سالهاست در حوزه روابط عمومی فرمانداری های سقز و مریوان فعالیت می کنم بر این باور و عقیده ام که جایگاه روابط عمومی در سیستم اداری استان کردستان ناشناخته مانده است و بخشی از آن به دلیل تلاش نکردن کارشناسان روابط عمومی از جمله بنده برای ارتقای جایگاه روابط عمومی و بی توجهی دست اندرکاران به این حرفه بوده است.

برگزار نشدن دوره های تخصصصی به روز، کمبود نیرو به ویژه نیروهای متخصص، نداشتن راهبرد کاری؛ برنامه های بلندمدت و ..، نبود تشکیلات مناسب، نبود منابع کتابخانه ای و رسانه ای به روز، نداشتن مهارت های حضور در فضای مجازی، تولید نشدن محتوای تصویری از دیگر مواردی است که باید برای تقویت روابط عمومی فرمانداری ها به آن توجه شود.

روابط عمومی همواره به عنوان مشاوری امین محسوب می شود و جایگاه روابط عمومی فرمانداری ها به دلیل اینکه بیشتر ادارات در چارت اداری از روابط عمومی برخوردار نیستند و روابط عمومی فرمانداری به عنوان محور اطلاع رسانی محسوب می شود باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

امروز باید به روابط عمومی برخط توجه داشت، برای استفاده از رسانه های اجتماعی راهبرد تدوین کرد، نقش روابط عمومی به طور اخص و ارتباطات به طور عام در سیاستگذاری های توسعه ای دیده شود و به روزنامه نگاری علم برای ساده سازی اطلاعات جهت مخاطبان نگاه ویژه داشته باشیم.

بر این عقیده مصرم که اجرای برنامه ها و پیکارهای ارتباطی آگاهانه و موثر و کاربرد نظریه های ارتباطات در فعالیت های گوناگون به ویژه پیکارهای ارتباطی تبلیغی، اطلاع رسانی و نوآوری در حوزه های بهداشتی، آموزشی، سیاسی، ترافیک و کشاورزی که باید توسط روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد به دلیل بی توجهی به این حوزه -هم از سوی متولی و هم از طرف دست اندرکاران -مورد غفلت واقع شده است.

همچنین در حال حاضر باید به مدیریت اطلاع رسانی بحران و نقش روابط عمومی ها در مدیریت بحران توجه ویژه کرد، داشتن راهبرد برای عصر دیجیتال، اهمیت دیتا ژورنالیسم و گزارشگری به کمک رایانه نیز باید در برنامه ریزی جهت دوره های علمی برای روابط عمومی ها مورد توجه واقع شود.

 

منبع: خبر آنلاین

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد


  روابط عمومی شهرداری پردیس در بین برترینهای استان تهران


  انتصاب مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج


  در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان مطرح شد؛ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی ها و رسانه ها ضروری است


  تجلیل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


  فیس‌بوک و واتس‌اپ تحویل اطلاعات کاربران به هنگ‌‌کنگ را تعلیق کردند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا