درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 02:46   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری 97 تا 20 دی ماه تمدید شد
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه
  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد
  فروش تلفن‌های آیفون در چین ممنوع شد
  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد
  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
  نحوه برداشت بدون کارت از «مسکن‌کارت»
  در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
  بانک ملی ایران: پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32822صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 13 اسفند 1396 - 00:07
خودروسازان به استفادۀ تبلیغاتی از زنان پایان می‌دهند
یورونیوز، نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو پنج‌شنبه ۸ مارس در حالی آغاز به کار می‌کند که امسال بر خلاف سالهای گذشته از زنان با پوشش‌های اغواگر به عنوان مدل‌های تبلیغاتی تقریبا خبری نخواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یورونیوز، نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو پنج‌شنبه ۸ مارس در حالی آغاز به کار می‌کند که امسال بر خلاف سالهای گذشته از زنان با پوشش‌های اغواگر به عنوان مدل‌های تبلیغاتی یا به اصطلاح «booth babes» تقریبا خبری نخواهد بود و به جای آنها از زنان و مردانی که لباس‌های ورزشی به تن دارند برای تبلیغ نمونه‌های جدید اتومبیل‌ها و وانت‌ها استفاده خواهد شد.

این اقدام حاصل فشاری است که از سوی جنبش جهانی «#MeToo» (من هم همینطور) علیه هر نوع آزار جنسی اعمال شده است.

بر این اساس شرکتهای بزرگ خودروسازی کرۀ جنوبی و همچنین شرکتهای بین‌المللی دیگری مانند تویوتا و نیسان اعلام کردند که استخدام زنان را به عنوان مدل تبلیغاتی متوقف خواهند کرد.

گروه ایتالیایی فیات کرایسلر اعلام کرد که نگرانی از انتقادات طرفداران جنبش «#MeToo» باعث شده است که این گروه نیز قراردادهایش را با چندین مدل زن لغو کند.

برخی از شرکتها از جمله مازراتی نیز اعلام کردند که قصد دارند در کنار زنان، از تعدادی مدل مرد نیز برای معرفی تولیدات خود استفاده کنند.

شرکت پژو در ابتکاری دیگر به جای استفاده از «مدل»های زن در نمایشگاه ژنو از زنان و مردانی استفاده می کند که ماموریتشان «اطلاع رسانی» دربارۀ محصولات جدید است.

تصمیم تولید کنندگان جهانی خودرو برای تغییر نحوۀ معرفی محصولات جدید خود، نشانگر میزان تاثیرگذاری جنبش «#MeToo» است؛ جنبشی که در اعتراض به آزارهای جنسی در هالیوود شکل گرفت و در چهارچوب آن زنان این فرصت را یافتند تا آزادانه دربارۀ تجربه‌های تلخ خود در زمینۀ سوء استفاده‌های جنسی صحبت کنند.

در این زمینه هشتگ جدیدی نیز در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «#nocarbabes» طراحی شده است.

گسترش جهانی فعالیت در چهارچوب این جنبش باعث شد حتی برخی از مهمترین رویدادهای ورزشی مردانه در اروپا نیز در نحوۀ برگزاری برنامه‌های خود تجدید نظر کنند. از جمله مسئولان مسابقات فرمول یک که در ماه فوریه برگزار شد اعلام کردند که استخدام زنان تشویق کننده مشهور به «grid girls» را متوقف کرده و به جای زنان، رانندگان فرمول یک را کودکان همراهی خواهند کرد.

برگزارکنندگان فرانسوی رقابت بین‌المللی دوچرخه سواری «تور دو فرانس» نیز اعلام کردند که دیگر از مدل‌های زن به عنوان میزبان روی سکوی برندگان استفاده نخواهند کرد. تاکنون همواره در جریان مسابقات «تور دو فرانس» سنت بر این بوده است که در هر مرحله از مسابقه، زنانی که تنپوشی به رنگ لباس برندگان پوشیده‌اند، با دسته‌ای گل در دست در کنار برندگان می‌ایستادند و بوسه‌ای بر گونۀ آنها می‌زدند. قهرمان این مسابقات، همیشه لباس ورزشی زرد می‌پوشد.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  رسانه‌های اجتماعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری