درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32800صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 10 اسفند 1396 - 16:39
گزارش/ چرا کناره گیری مدیر روابط عمومی کاخ سفید حیرت آور است؟
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که یکی از معاونان دونالد ترامپ از سمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی کاخ سفید استعفا می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش رسانه ها، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که یکی از معاونان دونالد ترامپ از سمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی کاخ سفید استعفا می‌دهد.

 

هوپ هیکس مدیر روابط عمومی کاخ سفید، روز سه شنبه در جلسه استماع کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که در زمینه تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا برگزار شده بود، اعتراف کرد کارش ایجاب می کند گهگاه «دروغ‌های مصلحتی» بگوید!

 

گفته می‌شود که او به اکثر سوالات نمایندگان کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان پاسخ نداده است. یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، نقش هیکس در بیانیه ژوئیه ۲۰۱۷ کاخ سفید درباره دیدار ترامپ جونیور پسر دونالد ترامپ و ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس بوده‌است که هیکس به این سوال نیز پاسخی نداده است.

 

هیکس ۲۹ ساله یکی از اولین افرادی بود که از آغاز فعالیت انتخاباتی «دونالد ترامپ» در سال ۲۰۱۶ به خدمت رئیس جمهور آمریکا درآمد و یکی از قابل اعتمادترین مشاوران او محسوب می‌شد.

 

پیش بینی می‌شود که هوپ هیکس ظرف چند هفته آینده کاخ سفید را ترک کند.

 

ترامپ در بیانیه ای که در واکنش به خبر استعفای ناگهانی از سوی کاخ سفید منتشر شد، گفت: «هوپ هیکس فردی برجسته است که طی سه سال گذشته کارهای بزرگی انجام داد.

 

 وی فردی متفکر و باهوش است. من فقدان وی را در کنار خود احساس خواهم کرد اما او به من گفت که به دنبال کسب فرصت‌های دیگری است، و من کاملاً درک می کنم. مطمئن هستم که در آینده باز با یکدیگر همکاری خواهیم کرد».

 

هیکس نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «هیچ واژه‌ای گویای مراتب سپاس و قدردانی من از رئیس جمهور ترامپ نیست. برای ایشان و دولت آمریکا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم».

 

 یک سال پس از ریاست جمهوری دونالد ترامپ، تعداد اطرافیان نزدیک ترامپ که تصمیم به ترک کاخ سفید گرفته و یا اخراج شده‌اند، رو به افزایش است.

 

راینس پریبوس اولین رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ، اولین نفری بود که مجبور به ترک کابینه شد. استیو بنون، مشاور و استراتژیست و شان اسپایسر، سخنگوی سابق کاخ سفید از جمله نزدیکان رییس جمهور آمریکا بودند که در یک سال گذشته تصمیم به ترک کاخ سفید گرفتند و یا اخراج شدند.

 

سارا هاکبی سندرز سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران گفت، هنوز زمانبندی مشخصی برای کناره‌گیری خانم هیکس تعیین نشده است.
 

سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید هر گونه ارتباط میان کناره‌گیری هیکس با جلسه پرسش و پاسخ او با اعضای کمیته مجلس نمایندگان آمریکا را تکذیب کرده است. او می‌گوید این تصمیم از مدت‌ها قبل و برای ادامه فعالیت در خارج از دنیای سیاست گرفته شده است.

 

 سخنگوی کاخ سفید گفت هنوز معلوم نیست که خانم هیکس دولت ترامپ را ترک کند.

 

هوپ هیکس پیش از ورود به کاخ سفید مدل لباس بود و برای دختر دونالد ترامپ، ایوانکا مشغول به کار بود. او جایگزین آنتونی اسکارموچی، مدیر ارتباطات کاخ سفید شد که ده روز پس از انتصاب از سمت خود برکنار شد.حالا با استعفای او یک سمت کلیدی دیگر در کاخ سفید خالی شده که ترامپ باید فردی را جایگزین آن کند.

 

هوپ هیکس چهارمین مدیر ارتباطات ترامپ در دوره ریاست جمهوری او بود و فقط 13 ماه این سمت را بر عهده داشت.

 

سابقه همکاری هیکس با خانواده ترامپ طولانی نیست و از سال ۲۰۱۲ این همکاری آغاز شده، اما از او به عنوان یکی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس جمهوری یاد می‌شود.

وی پیش از آن زمان، به عنوان مدل کمپانی «رالف لورن» و مالک یک مؤسسه روابط عمومی در حوزه مد و پوشاک بود که ایوانکار ترامپ نیز از طرف های کاری او بود.

همکاری هوپ هیکس با فرزند دونالد ترامپ، زمینه همکاری او با شرکت‌های تجاری ترامپ را فراهم کرد.

هوپ هیکس، که پیشینه‌ای در سیاست نداشت، در سال ۲۰۱۶ وارد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ شد و پس از پیروزی او به عنوان مدیر روابط عمومی به کاخ سفید راه یافت.

 

به گزارش "تاگس شاو"، وب‌سایت شبکه یک تلویزیون آلمان، اشلی پارکر، تحلیلگر "واشنگتن پست" کناره‌گیری هیکس را "مطلقا حیرت‌آور" خوانده و گفته است: «اگر کسی باشد که از تمام آنچه در کاخ سفید گفته و انجام می‌شود اطلاع دقیق داشته باشد کسی نیست جز هوپ هیکس.»

مطابق برخی گمانه‌زنی‌ها مدیر مستعفی ارتباطات کاخ سفید به اعضای کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفته در مواردی به خاطر دونالد ترامپ از گفتن واقعیت خودداری کرده اما این موارد به "پرونده روسیه" ارتباط نداشته است.

 

برخی رسانه‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند که ترامپ از سخنان هیکس در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان مجلس آمریکا به شدت عصبانی شده است.

تارنمای «هیل» به نقل از کتابی که به تازگی در مورد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نگاشته شده است، نوشت: هوپ هیکس مدیر کنونی روابط عمومی کاخ سفید در جریان سفرهای انتخاباتی ترامپ، کت و شلوار وی را اتو می کشید.

هیل در ادامه تصریح کرد: این کتاب که با عنوان ' بگذارید ترامپ، ترامپ بماند' به قلم کوری لواندوسکی مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ و دیوید بوسی معاون وی، نگاشته شده است، به توصیف حال و هوای مبارزات انتخاباتی ترامپ می پردازد.

به عنوان نمونه در بخشی از این کتاب آمده است که هوپ هیکس در مقام مشاور مطبوعاتی ترامپ در کنار هزاران وظیفه دیگر، مسئولیت اتو کشیدن کت و شلوارهای ترامپ را هم برعهده داشته است.

به نوشته این کتاب، هیکس یک اتوی بخار با خود به داخل هواپیمای ترامپ می آورد و به این ترتیب از اتوکشیده بودن همیشگی کت و شلوارهای وی اطمینان حاصل می کرد.

به نوشته نویسندگان این کتاب، هیکس یک بار سهوا فراموش کرد تا اتوی بخار را همراه خود بیاورد و این امر خشم ترامپ را برانگیخت. هیکس 28 ساله که پس از برکناری پی در پی شان اسپایسر و آنتونی اسکاراماچی، به عنوان مدیر روابط عمومی کاخ سفید منصوب شد، جوان ترین فردی است که تاکنون بر این منصب تکیه زده است.

رسانه‌های آمریکایی با توجه به سن جوان، چهره زیبا و تیپ جذاب هوپ هیکس و همچنین خصوصیات اخلاقی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، این خبر را سوژه قرار داده و حاشیه‌های آن را داغ کرده‌اند.

هوپ هیکس اغلب جلوی دوربین نمی‌رود و با خبرنگارها مصاحبه نمی‌کند اما هر وقت که دونالد ترامپ با رسانه‌ها حرف بزند، هیکس هم آنجاست.

بر خلاف بسیاری از مشاوران ترامپ که ناکام ماندند یا از دایره نزدیکان او طرد شدند، هوپ هیکس که فقط در خدمت رئیس جمهوری است، یکی از نیروهای استوار تیم آقای ترامپ محسوب می‌شود.

وقتی که هوپ هیکس به تیم دونالد ترامپ پیوست، حساب کاربری خود را توییتر حذف کرد و صفحه اینستاگرام او هم خصوصی است.

به گفته مربی تیم لاکراس (یک ورزش گروهی با توپ) که هوپ هیکس برای آن بازی می‌کرد، مدیر جدید دفتر ارتباطات رئیس جمهوری آمریکا شخصی است که ترجیح می‌دهد به جال گل زدن، پاس گل بدهد.


عملکرد موفق خانم هیکس ۲۹ ساله علاوه بر مطرح کردن نام او به عنوان یکی از پرنفوذترین مشاوران رئیس جمهوری آمریکا، باعث شد که او با درآمد سالانه ۱۸۰ هزار دلار یکی از پردرآمدترین کارمندهای آقای ترامپ هم بشود.

این زن گم‌نام که سابقه فعالیت‌ سیاسی هم ندارد، چطور سر از دولت آمریکا در آورد؟

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد