درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32799صفحه نخست » پنجشنبه، 10 اسفند 1396 - 16:37
«تایم»‌ و «نیوزویک» در سراشیبی سقوط
پیش از آنکه گزارش و خبر از نشریات چاپی به صفحه تلویزیون و جهان مجازی بیایند، دو هفته‌نامه «تایم» و «نیوزویک» قدرتمندترین نشریات خبری جهان بودند اما حالا شرکت «مردیت» صاحب جدید «تایم» اعلام کرد که می‌خواهد آن را همراه با چند نشریه مرتبط دیگر به ناشر دیگری بفروشد، و نیوزویک با مشکلات مالی و حقوقی جدیدی روبرو است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیش از آنکه گزارش و خبر از نشریات چاپی به صفحه تلویزیون و جهان مجازی بیایند، دو هفته‌نامه «تایم» و «نیوزویک» قدرتمندترین نشریات خبری جهان بودند اما حالا شرکت «مردیت» صاحب جدید «تایم» اعلام کرد که می‌خواهد آن را همراه با چند نشریه مرتبط دیگر به ناشر دیگری بفروشد، و نیوزویک با مشکلات مالی و حقوقی جدیدی روبرو است.

به گزارش رسانه ها، دادستانی ایالت نیویورک در باره اتهام کلاهبرداری اینترنتی و پول‌شویی صاحبان جدید «نیوزویک» در ارتباط با یک دانشگاه خیریه مرتبط با تشکیلات مذهبی مرموزی در کره جنوبی تحقیق آغاز کرده است و مالک دفاتر نیوزویک هم به علت عدم پرداخت اجاره، می‌خواهد حکم تخلیه دفاتر مجله را از دادگاه بگیرد.

«شرکت بیمه گاردین» که دو طبقه از دفاتر خود را به شرکت «اینترنشنال بیزنس تایمز»، صاحب جدید «گروه انتشاراتی نیوزویک»، ناشر این مجله، اجاره داده، اواخر ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که بدهی‌های مربوط به حق‌الاجاره معوقه، به صدها هزار دلار رسیده و و روز سه‌شنبه در دادخواستی، حکم تخلیه دفاتر مجله را خواستار شد. بنابر یک گزارش، اجاره معوقه از ۴۲۵ هزار دلار فراتر رفته است.

پایگاه خبری «دیلی بیست» روز چهارشنبه گزارش داد که بیانیه‌ای از سوی سخنگوی ناشران جدید «نیوزویک» دریافت کرده که در آن مدعی شده‌ است که کلیه بدهی‌های معوقه پرداخت شده، اما «دیلی بیست»‌ می‌نویسد سخنگو از ارائه سند در این باره، امتناع ورزید.

اما بدهی‌های معوقه اجاره دفتر مرکزی، تنها مشکل «نیوزویک» نیست. این مجله روزگاری با تیراژ بالای ۵ میلیون نسخه در هفته از سوی خانواده «گراهام» صاحبان روزنامه «واشنگتن پست» منتشر می‌شد.

ماه گذشته، (ژانویه ۲۰۱۸) بیش از ۲۴ مامور مسلح از سوی دادستانی ایالت نیویورک با در دست داشتن حکم دادگاه، به دفاتر نیوزویک یورش بردند و دست کم ۱۸ کامپیوتر اصلی و هارددیسک های مربوط به آنها را ضبط کردند. رابطه پیچیده شرکت ناشر نیوزویک با یک دانشگاه علوم مذهبی در آمریکا، که به تشکیلات مذهبی مرموزی در کره جنوبی مربوط است، از سوی خبرنگاران خود نیوزویک هم زیر سئوال رفته است.

از سوی دیگر، بنابه گزارش نشریه اینترنتی «بازفید نیوز» ناشر نیوزویک همچنین متهم است که به منظور فروش آگهی، مرتکب کلاهبرداری اینترنتی شده است، و به خرید «کلیک» های قلابی در کشورهای غیر انگلیسی‌زبان مبادرت ورزیده است، تا مشتریان پایگاه اینترنتی مجله را بیشتر جلوه دهد. «اتی‌ین اوزاک» صاحب شرکت ناشر نیوزویک و همچنین «ماریون کیم» رئیس امور مالی مجله نیوزویک هفته گذشته از مقام‌های خود استعفا کردند.

شرکت رسانه‌ای اینترنتی «اینتراکتیو کورپ» (IAC)، که در سال ۲۰۱۰ مجله «نیوزویک» را که بدهی سنگینی داشت، خریداری کرده بود، انتشار نسخه چاپی آن را در نوامبر آن سال متوقف ساخت و سرانجام، آن را در سال ۲۰۱۳ به شرکت «اینترنشنال بیزنس تایمز» فروخت، و انتشار نسخه چاپی مجله بار دیگر از سرگرفته شد.

به گزارش «نیویورک پست» سردبیران نیوزویک هفته گذشته طی دیداری با رئیس «گروه رسانه‌ای نیوزویک» (نیوزویک مدیا گروپ)، وی را تهدید کردند که در صورت عدم انتشار گزارش تحقیقی آنها در باره ارتباط این شرکت با یک تشکیلات مذهبی در کره جنوبی و دانشگاه وابسته به آن در آمریکا، به استعفای دسته‌جمعی دست خواهند زد.

فروش «تایم»
شرکت معظم انتشاراتی و رسانه‌ای «مردیت»، صاحب جدید نشریات «تایم»، روز سه شنبه، اعلام کرد که قصد دارد مجله هفتگی «تایم» و چندین عنوان دیگر وابسته به آن را به فروش برساند.

مجله «تایم» در سال ۱۹۲۳ با بسته‌بندی ابتکاری اخبار هفتگی جهان، زیر نظر بنیانگذار «هنری لوس»‌ Luce کار خود را شروع کرد.

از محل درآمد هنگفت مجله «تایم»، و مجلات دیگر نظیر «لایف» (زندگی) و «فورچون» (ثروت) و «اسپورتز ایلوسترید» (ورزشی مصور)، شرکت معظم «تایم» به تاسیس مجلات پول‌ساز دیگر پرداخت، و با خرید بنگاه انتشاراتی وابسته به موسسه مالی «آمریکن اکسپرس» نشریات پرتیراژی مثل «تراول اند لیژر» (سفر و استراحت) و «فود اند واین» را هم به فهرست بالابلند دارایی‌های انتشاراتی خود افزود.

«تایم» با تاسیس شبکه تلویزیون کابلی «اچ بی او»، یا «گیشه منزل» کسب وکار پردرآمدی برای پخش فیلم و برنامه تلویزیونی از طریق تلویزیون کابلی را آغاز کرد، که سرانجام، بعد از ادغام در شرکت ارتباطاتی وارنر (وارنر کامیونیکیشن)، به شرکت «تایم وارنر» تغییر نام داد، و با خرید شرکت تلویزیونی «ترنر»، کانال‌های تلویزیونی دیگری مثل «سی ان ان» و «تی ان تی» را هم به مجموعه عظیم خود اضافه کرد.

مردیت (به انگلیسی Meredith Corporation) که مرکز آن در «ده‌موین» ایالت «آیوآ» قرار دارد، فوریه ۲۰۱۷ تمامی مجلات متعلق به شرکت «تایم» را که از شرکت مادر، «تایم وارنر» جدا شده بود، خریداری کرد، و به ۹۵ سال تمرکز نشریات «تایم» در یک شرکت مستقل، پایان بخشید. یکی از عناوین بنگاه «تایم»، مجله «پی‌پل» (مردم)، همچنان پردرآمدترین مجله هفتگی در جهان است.

«مردیت»‌ درآمد خود را از انتشار ده‌ها ماهنامه‌ پرخواننده و اغلب تخصصی، مثل «فمیلی سرکل» (حلقه خانواده)، «بتر هومز اند گاردنز» (خانه و باغ بهتر) و «آمریکن براید» (عروس آمریکایی)، «پرنتز» (والدین)، و «شیپ» (اندام)، و «کانتری لایف» (زندگی روستایی) به دست می‌آورد، و در ضمن، چندین ایستگاه تلویزیونی را نیز اداره می‌کند.

مردیت در بیانیه خود یادآور شد که تخصص خود را انتشار مجله هفتگی خبری نمی‌داند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد