درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32755صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 اسفند 1396 - 13:10
روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات مردم و سیستم اجرایی کشور باشند
روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات مردم و سیستم اجرایی کشور باشندپول‌نیوز - مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات و انتظارات مردم و سیستم اجرایی کشور باشند و به سمت ارتباط ساختارمند با گروه های مرتبط و عموم مردم بروند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات مردم و سیستم اجرایی کشور باشندپول‌نیوز - مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روابط عمومی ها باید نقطه واسط بین مطالبات و انتظارات مردم و سیستم اجرایی کشور باشند و به سمت ارتباط ساختارمند با گروه های مرتبط و عموم مردم بروند.

به گزارش شارا، دکتر روزبه کردونی در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که با حضور مسعود حیدری مدیرعامل برگزار شد، بر جایگاه روابط عمومی ها به عنوان استراتژیست و برنامه ریز تاکید کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه روابط عمومی نباید در جایگاه تدارکات چی و توزیع کننده باشد گفت : روابط عمومی باید فراتر از یک نگاه سنتی از بی هویتی خارج شود و ظرفیت های معقول آن شناخته و به عنوان یک رسانه خاص دیده شود.

وی با اشاره به اینکه نظر تمام سنجی ها می گویند با یک فرسایش امید اجتماعی روبرو هستیم خاطر نشان کرد: در این فضا باید انگیزه قوی داشته باشیم تا کار به صورت منسجم پیش برود و افراد جامعه برای پیشرفت تلاش کنند.

دکترکردونی خطاب به مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور گفت: می دانم کار در استان ها سخت تر است و کمتر دیده می شود. صدای استان ها در تهران صدای بلندی نیست و این به دلیل آن است که در تهران آنقدر مسئله وجود دارد که مسائل خودش را نشان نمی دهد.

مشاور وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی گفت: شناخت ظرفیت های رسانه ای هر استان به ما این امکان را می دهد که از گروه های پراکنده به سمت یک گروه همگن، یکپارچه و منسجم برویم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: ظرفیت های معقول باید در حوزه هر استان شناسایی شود و استان ها باید در سطح ملی مطرح باشند.

کردونی تصریح کرد: روابط عمومی های ادارات کار باید محور فعالیت های اطلاع رسانی و رسانه ای در استان بشوند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید با گفتمان دولت همراه باشند .

وی بر ضرورت گفت و گو با مردم تاکید کرد و گفت: ما باید بتوانیم با مردم ارتباط داشته باشیم و باید فضای گفت و گو را در شهر ها و شهرستان و سراسر کشور ایجاد کنیم.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد