درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32749صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 اسفند 1396 - 15:45
مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور با حضور روزبه کردونی (رییس مرکز روابط عمومیو اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و مسعود حیدری (مدیرعامل خبرگزاری کار ایران _ ایلنا) برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور با حضور روزبه کردونی (رییس مرکز روابط عمومیو اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و مسعود حیدری (مدیرعامل خبرگزاری کار ایران _ ایلنا) برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از ایلنا، مسعود حیدری در این نشست با اشاره به گستردگی وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی ، وظایف سنگین تری دارند.

وی با بیان این که با توجه به شرایط کشور شفافیت بهترین نکته ای است که باید روابط عمومی ها مورد تاکید قرار دهند، تصریح کرد: اگر هر مجموعه‌ای شفافیت داشته باشد قطعا از آسیب مصون خواهد بود.

حیدری در ادامه بر استفاده درست از ظرفیت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در راهبری و مدیریت پیام‌ها و اطلاعات ایفای نقش کنند چرا که درصورت ایجاد محدودیت ، زمینه های دسترسی به پیام به شکل دیگری وجود دارد.

مدیرعامل خبرگزاری ایلنا در ادامه تاکید کرد: به دلیل گستردگی خدمات وزارتخانه توقعات بیشتری هم از آن وجود دارد بنابراین روابط عمومی این مجموعه می تواند کمک رسان خوبی برای وزارتخانه باشد و می‌توانند کاری کنند که مشکل تبدیل به بحران نشود.

حیدری معتقد است که رسانه ها در کنار روابط عمومی می توانند اطلاعات بهتر و بیشتری به مخاطب ارائه کنند ضمن این که روابط عمومی نباید از نقد رسانه‌ها هراس داشته باشند و اشکالات را باید با کمک رسانه‌هایی که منصفانه نقد می کنند برطرف کنند.

وی گفت: اگر رسانه‌های منصف نقد درستی نداشته باشند قطعا در اصلاح مسیرمان دچار اشکال خواهیم شد.

گفتنی است در این نشست یک روزه ، مدیران روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک گفت وگوی 4 ساعته با رییس مرکز روابط عمومی به بیان پار ه ای از دغدغه ها در حوزه روابط عمومی پرداخته و خواستار ارتقای روابط عمومی در سطح استان شدند و در پایان نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کردند.



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد