درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32745صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 6 اسفند 1396 - 15:41
حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران اعتبار و خوش نامی این بانک در فضای داخل و خارج کشور را درخشان توصیف کرد و گفت اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت تمامی واحدهای بانک است. بانک برای تداوم خود با وجود دولتی بودن باید به سمت سودآوری معطوف شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران اعتبار و خوش نامی این بانک در فضای داخل و خارج کشور را درخشان توصیف کرد و گفت اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت تمامی واحدهای بانک است. بانک برای تداوم خود با وجود دولتی بودن باید به سمت سودآوری معطوف شود.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی در بازدید از شعبه سعدی این بانک، اظهار کرد: حمایت از تولید ملی وتجارت خارجی کشور جزو تکالیف بنیادین بانک است.


وی افزود: از جمله اولویت های کنونی، ارتقای کیفیت خدمات و بهره گیری از تکنولوژی درنوآوری و ایجاد محصولات جدید، اخذ کارمزد و افزایش سهم درآمدهای غیر مشاع بانک در جهت پوشش بخشی از هزینه های بانک است. همچنین جذب و ایجاد رضایتمندی مشتریان به وسیله نیاز سنجی و راهنمایی آنها به سمت بهره گیری از خدمات و محصولات در حوزه های ارزی یا اعتباری مطابق با ظرفیت آنهاست.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابزار داشت: استراتژی بازاریابی بانک باید در راستای گسترش دامنه مشتریان تسهیلاتی جدید بوده و محدود به مشتریان فعلی بانک نباشد.


پناهی با اشاره به آثار و اهمیت گردش و توزیع بهینه منابع بانکی در تمامی بخش های اقتصادی مولد کشور بر ضرورت همراهی و مساعدت با فعالان واقعی بخش های مختلف اقتصادی که به دلایل خارج از اراده و کنترل آنها با مشکل بازپرداخت تسهیلات مواجه هستند، تأکید کرد و گفت: تمامی بخش های بانک و واحدها باید برای وصول مطالبات بانک از آن دسته از مشتریان که متأسفانه علی رغم توانایی، اراده ای به بازپرداخت مطالبات بانک ندارند، از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده کنند.


وی در پایان ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان شعبه سعدی به خاطر وضعیت مناسب ترازنامه شعبه اظهار داشت: شعب مستقل بانک ملی ایران از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه بسیار بالایی برخوردار هستند و انتظار مدیریت ارشد بانک از این واحدها تلاش در جهت ارتقای بهره وری حداکثری از این ظرفیت هاست.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد