درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 13:41   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32738صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 اسفند 1396 - 12:01
ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در مناطق شهرداری اردبیل
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل بر ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در مناطق شهرداری تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل بر ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در مناطق شهرداری تاکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجتبی لاله در در جلسه هم اندیشی با مدیران مناطق و مسئولان
روابط عمومی شهرداری اردبیل که در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مناطق و شهروندان است و با توجه به گستردگی وظایف، ضروری است جایگاه روابط عمومی ها در مناطق ارتقا یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان روابط عمومی مناطق بیان کرد: روابط عمومی در موفقیت هر سازمان نقش پراهمیتی دارد و کارشناسان روابط عمومی ها بایستی متخصص در زمینه رسانه باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل ادامه داد: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند مدیران است و تحقق اهداف هر سازمان و منطقه متکی بر تعامل و همکاری با بخش های مختلف سازمان است .

لاله با اشاره به این که در سال های اخیر برای ارتقای جایگاه واقعی و ارزشمند روابط عمومی در شهرداری اردبیل اقداماتی موثری انجام گرفته گفت: امروز ضروری است با راهکارهای نوین و تازه، و بهره گیری از ایده های نو و خلاق اهداف سازمان را پیش برد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها در آستانه نزدیکی به عید نوروز در برپایی سفره های هفت سین و المان های نوروزی در مناطق خود همکاری کنند.

گفتنی است در این جلسه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل مشکلات و نواقص های موجود در روابط عمومی مناطق را بررسی کرد و در ادامه جلسه، مدیران هر ۵ منطقه به بیان نظرات خود در زمینه فعالیت روابط عمومی ها پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد