درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 02:10   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی
  پنج راهکار آسان برای مدیریت استرس روزانه
  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد
  فروش تلفن‌های آیفون در چین ممنوع شد
  اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان یزد معرفی شد
  زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
  نحوه برداشت بدون کارت از «مسکن‌کارت»
  در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
  بانک ملی ایران: پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
  پرداخت خسارت پلنگ توسط بیمه “ما”
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32721صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 12:35
محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم تکریم و معارفه مدیر رادیو ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم تکریم و معارفه  مدیر رادیو ایران برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم دکتر حمید شاه آبادی، معاون صدا گفت: مراسم تکریم و معارفه دو تن از مدیران پر تلاش رسانه در حالی برگزار می شود که این تغییر به پیشرفت بیشتر رادیو کمک می کند. امیدوارم تمام اقدامات خوبی که مهندس احمدپور به نحو شایسته انجام داد و در دست اقدام داشت، به همت دکتر محمدزاده به نحوه قابل قبولی ادامه یابد و جمع صمیمی رادیو ایران توانمندتر از گذشته فعالیت های خود را ادامه بدهد.

معاون صدا با اشاره به قابلیت‌های مدیریتی مهندس احمدپور افزود: ایشان طی چند ماهی که با بنده همکاری داشت، از ارائه طرح‌های نو و ابتکاری غافل نبود و کارنامه مدیریتی موفق و توانمندی از خود به یادگار گذاشت. امیدوارم رادیو ایران که نماد رسانه طراز صدای جمهوری اسلامی ایران و رادیوی ملی کشور بوده و در بسیاری از صحنه ها حضور جدی و پیشتاز داشته است، همواره موفق باشد.

شاه‌آبادی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور خود در رسانه گرم رادیو گفت: افتخار دارم که همکار شما در رادیو هستم و توفیق بزرگی است که در جمع اهالی رادیو به فعالیت فرهنگی ادامه دهم. بدین منظور رسیدن به یک زبان مشترک و نزدیکتر نسبت به گذشته برای حل و فصل مسائل در این رسانه بسیار حائز اهمیت است. می‌توان گفت ما در یک کشتی در حال حرکت هستیم که بر اساس نیازها و داشته های خود باید مدیریت بهینه را انجام داده و این مسیر را طی کنیم.

معاون صدا در تشریح ویژگی‌های شخصیتی دکتر محمدزاده، مدیر جدید رادیو ایران نیز گفت: دکتر محمدزاده عنصری خلاق، توانمند، ادیب، سخنور و چهره ای کاملا فرهیخته و فرهنگی است که در حوزه رسانه، نیاز جامعه را می شناسد. در دوره مدیریتی وی در معاونت وزیر ارشاد، دوره ای درخشان برای مطبوعات کشور رقم خورد که این امر از شخصیت اهل قلم او نشأت می گیرد.

معاون صدا ضمن اشاره به اینکه در شرایط کنونی انتظارات مردم، مسؤولان و اهل فرهنگ و هنر از رسانه رادیو بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نیروی انسانی می‌تواند در تحقق این اهداف مؤثر باشد. رادیو ایران از قدرت بالایی برخودار است و باید با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و نگاهی همه جانبه به آنها، به این مهم دست یابد.

شاه‌آبادی هویت بخشی را وجه تمایز رادیو ایران با سایر شبکه ها دانست و تصریح کرد: اگرچه رادیو ایران در کنار سایر شبکه ها قرار دارد، اما در بسیاری از ماموریت ها کاملا منحصر به فرد است. ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی، اسلامی، توجه به وحدت ملی و همدلی از مهمترین ماموریت های کلان رادیو ایران است که ده‌ها برنامه دارد و در بسیاری از آنها نقطه افتراق جدی با بسیاری از برنامه های دیگر دیده می شود. تولید کارهای بسیار باسابقه‌ای درخشان مسئولیت همکاران ما را در رادیو ایران سنگین‌تر می‌کند.

معاون صدا در تشریح دیگر توانمندی ها و ظرفیت‌های رادیو ایران اظهار کرد: این شبکه در نقشه رسانه‌ای کشور جایگاه خاص و بلندمرتبه ای دارد. رسانه مقتدر، شاخص هایی احتیاج دارد که رادیو ایران باید در آنها نقش آفرین باشد.

شاه آبادی با اشاره به اهمیت رسانه و همچنین تاثیر آن بر امنیت ملی افزود: در حوزه جنگ نرم دو نگاه وجود دارد؛ یک براندازی از جنس اغتشاشات است که اساسا این نگاه از طریق رسانه ها دنبال می‌شود و نگرش دیگر نگاه براندازی با حفظ پوسته و از بین بردن جامعه پیگیری می‌شود. برای مبارزه با این دو دیدگاه باید با سلاح رسانه به نحو قابل قبولی ورود کرده و برای آن برنامه داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید نقشه راه شفاف و روشنی داشته باشیم و با در دست گرفتن پرچم سبک زندگی ایرانی اسلامی و رادیویی، کمک کنیم مخاطب، نیاز دوسویه را شناخته و با بینش دقیق رسانه ای در راستای ترویج این الگو گام بردارد.

معاون صدا خطاب به همکاران رسانه رادیو گفت: ما پرچم دار حرکتی هستیم که شاید هیچ جایی به اندازه صدا و سیما در کشور این احساس مسئولیت را نداشته است. به نحوی که نقاط قوت ما نقاط قوت همه کشور است. به همین خاطر ضروری است رادیو ایران و رسانه به عنوان سلاح برنده و تاثیرگذار نیروهای انقلابی به نقش بی بدلیل خود توجه کند.


شاه آبادی با اشاره به مدیریت افکار عمومی گفت: برای رسیدن به این نقطه ماموریت بزرگی وجود دارد. وقتی در جامعه این همه شبهه ایجاد می شود، مدیریت افکار عمومی و اغنای آن وظیفه رسانه است.

احمدپور مبارکه مدیر پیشین رادیو ایران نیز در این مراسم،ضمن اشاره به فعالیت خود در سازمان گفت: در این سال‌ها سخت با هم کار کردیم و آشنا شدیم. به نحویی که این آشنایی‌ها منجر به این شد در شبکه های مختلفی کار و فعالیت داشته باشیم که نتیجه آن زحمات و تلاش ها کسب موفقیت های مستمر بوده است.
احمدپور با قدردانی از معاونین صدا و دیگر همکارانش در دوره های مختلف افزود: بسیار خوشحالم که رادیو ایران درصد قابل توجهی از جذب مخاطب را به خود اختصاص داد.به نحویی که توانستیم ۱۴ درصد افزایش مخاطب داشته باشیم که همه نشان از تلاش های صورت گرفته است.

محمد جعفر محمدزاده، مدیر جدید رادیو ایران نیز ضمن قدردانی از معاون صدا و خسته نباشید و خدا قوت به بهنام احمدپور گفت: افتخارم این است که از جنس رادیو هستم و دغدغه های مختلفی در حوزه فرهنگ داشته و دارم و تلاش و سابقه‌ام نیز در این راستاست و برایم افتخار بزرگی است که امروز در رادیو ایران و در خدمت دوستان و همکاران این رسانه وزین هستم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق نظر پژوهشگران، رادیو رسانه‌ای، نخبه محور و نخبه‌پرور است و به همین جهت سطح دانش مخاطبان پایدار رادیو از سطح عمومی دانش جامعه بالاتر است و زمانی که مخاطب فرهیخته است باید پرسش‌های معرفتی مخاطب رادیو را پاسخ داد و این کار قطعا از برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران فرهیخته رادیو ساخته است.

محمدزاده با بیان جایگاه رادیو افزود: اگر نگاهی به افرادی که در رادیو حضور داشته‌اند بیندازیم به اسامی بزرگی برخورد می کنیم مانند شهید مطهری که این خود افتخار بزرگی برای رادیو است. همچنین از ملک الشعرای بهار گرفته تا علامه قزوینی، استاد جلال همایی، دکتر قاسم غنی و مرحوم محیط طباطبایی از جمله افراد بزرگی بوده اند که در رادیو حضور داشته و منشا تحول و ترقی و توسعه رادیو بوده اند.در حوزه موسیقی هم که بزرگان و فرهیختگان موسیقی کشور از قدیم الایام رادیو را خانه اصلی خود می دانسته‌اند.
مدیر جدید رادیو ایران با اشاره به قدمت رادیو ایران خاطرنشان کرد: رادیو ایران یک باشگاه بزرگ فرهنگی با قدمت نزدیک به ۹۰ سال است که تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است و تجربه افراد در ادوار مختلف پشتوانه تجربی این رادیو است؛ بنابراین وقتی گفته می شود رادیو محل نخبگان و منشاء اثر فرهنگی است یک وجه آن مربوط به این پشتوانه و سرمایه عظیم فرهنگی است.

دکتر محمد زاده با اشاره به تاریخ درخشان رادیو گفت: وقتی به تاریخ معاصر نگاه می کنیم، رادیو ایران در مقاطع مختلف منشا اثر بوده که نقش آن در دو مقطع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار برجسته و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تصور روزهای دفاع مقدس بدون رادیو ممکن نیست، تصریح کرد: نقش غرورآفرین رادیو در دفاع مقدس کمتر از نقش رزمندگان در خط مقدم نبود.

وی از دیگر خصوصیات رادیو ایران گستردگی آن دانست و گفت: رادیو ایران یعنی رادیویی که صدای آن طبعا باید پژواک جغرافیایی فرهنگی ایران بزرگ باشد، با همان شکوه و همان برازندگی و عظمتی که ایران اسلامی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در رادیو ایران با افتخاری که نصیب بنده شده فصل جدیدی آغاز می‌شود که مشخصه این دوره صمیمیت در مجموعه و کار جهادی در حوزه فرهنگ خواهد بود.

مدیر جدید رادیو ایران در رابطه با مولفه های مرتبط با رادیو گفت: همگام بودن و گام بلند برداشتن، تعامل با مخاطب امروز مسیر اجتناب پذیر ما در رسانه است، امروز صدای ما به مدد رسانه‌های مختلف سریع به ما برمی‌گردد و به تعبیر مولوی: این جهان کوه است و فعل ما ندا/ سوی ما آید نداها را صدا.

وی اضافه کرد: گرچه امروزه رسانه‌ها ابزارهای مقتدری هستند اما مسلما در رسانه آن چیزی که اصالت دارد محتواست و در رادیو ایران با یاری خدا و همت همکاران می شود نهضت تولید محتوی برپا کرد.

محمدزاده ادامه داد: در رادیو ایران تولید محتوی باید در سایه گفتمان انقلابی گری جهش پیدا کند. گفتمان انقلابی‌گری به معنی نشر مفاهیم عالی با صدای رسا. رسانه باید صدای قوی و رسا داشته باشد و با قالب، فرم و ابزاری که در اختیار دارد مفاهیم عالی و انقلابی را در جامعه ترویج کند.

محمدزاده همچنین با بیان اینکه ماموریت در رادیو ایران با توجه به تکالیفی که به بنده ابلاغ شده است و همچنین تاکیدات ریاست محترم سازمان حتما عمق بخشی به متن و محتوا، تعاملی بودن و بهره برداری بهینه از فضای مجازی خواهد بود، عنوان کرد: شرط اساسی برای نیل به این اهداف اول و آخر همه توکل برخداست و دیگر همدلی و صمیمیت مجموعه که این هدف را محقق می کند تا سیاستهای مد نظر معاونت و ریاست محترم سازمان عملی شود.

وی در پایان عنوان کرد: اگر جمع شاداب و همدلی داشته باشیم قطعا می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و برای انجام کار بزرگ باید اول از درون مسیر و راهمان را باور داشته باشیم تا در بیرون منشا اثر شویم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مدیر پیشین رادیو ایران، حکم انتصاب مدیر جدید این شبکه رادیویی توسط معاون صدا به دکتر محمدزاده ارائه شد.

دکتر محمدزاده پیش از این سوابقی چون: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سرپرستی تدوین دانشنامه مطبوعات ایران و معاونت و قائم مقامی مراکز استانی صدا و سیما را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  رسانه‌های اجتماعی


  چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری