درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32719صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 02:10
نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در این نشست از مدیران روابط عمومی به عنوان قلب سازمان ها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند.

وی افزود: اقناع افکار عمومی با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابط عمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاع رسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.

دکتر همتی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی گفت: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.

وی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.


سپس سید غلامرضا کاظمی دینان از پیشکسوتان و صاحب‌نظران حوزه روابط عمومی بود که در خصوص ویژگی‌های روابط عمومی فعال و موفق سخن گفت و توصیه‌های کاربردی به مدیران و فعالان روابط عمومی صنعت بیمه ارائه داد.


در بخش بعدی این برنامه خانم لیلا طاهری رییس روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بیمه ایران معین سخنانی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی ایراد کرد. وی در سخنانش به نقش و تأثیرگذاری این موضوع در محبوب سازی برند شرکتها و همبستگی با جامعه اشاره و رویکردهای نوین مسئولیت اجتماعی شرکتی در دنیا را معرفی کرد.


در ادامه مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی و پرداختن هرچه بیشتر شرکت‌های بیمه به این مهم تأکید کرد و خواهان بررسی این موضوع به صورت برنامه مشترک جمعی توسط کارگروه‌های تخصصی شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه شد. در این راستا آقای محمدعلی مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بیمه و تدوین کتابی با این موضوع را پیشنهاد کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.


محوری‌ترین بحث نشست امروز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فروردین ماه ۱۳۹۷ بود. بیشتر مدیران روابط عمومی حاضر در نشست به زمان و نحوه برگزاری این نمایشگاه، نبود نظم و هماهنگی در برگزاری و مناسب نبودن فضا و سالن‌های اختصاص داده شده به شرکت‌های بیمه و جانمایی غرفه‌های شرکت‌های بیمه انتقاد داشتند.


عدم حضور شرکت‌های بیمه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فروردین ۹۷ به عنوان یکی از راهکارهای اعتراضی مطرح شد و مقرر گردید تا ضمن تدوین بیانیه مشترک نقطه نظرات و انتقادات شرکت‌های بیمه به نحوه برگزاری این نمایشگاه اعلام شود و پس از ابلاغ به مسئولین و برگزار کنندگان این برنامه ، تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.

 

 

 



 



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد