درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 شهریور 1398 - 15:55   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک
  روز جهانی عکاسی
  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید غدیر خم
  بیمه عمر تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه اقساطی شد
  رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32713صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 2 اسفند 1396 - 12:59
چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا
خبرگزاری رویترز در گزارشی به چالش های پیش روی فیس بوک برای جلوگیری از تلاش ها برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات آمریکا پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرگزاری رویترز در گزارشی به چالش های پیش روی فیس بوک برای جلوگیری از تلاش ها برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات آمریکا پرداخته است.
 
 طبق این گزارش، کارشناسان معتقدند، عملیات نفوذ روسیه برای جاسوسی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا که در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت، ترکیبی بود از تاکتیک‌های قدیمی جاسوسی و فناوری‌های قرن بیست و یکم که حتی حالا هم که این روش‌ها کشف و شناسایی شده‌اند، به راحتی قابل متوقف کردن نیستند.
 
 شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی، به ویژه فیسبوک و توییتر، برای پیدا کردن راه‌های متوقف کردن آن چه اغلب در خدمات آنها «جنگ اطلاعاتی» نامیده می‌شود، به شدت تحت فشار هستند.
 
 با توجه به اظهارات افرادی که با این مسائل آشنا هستند، کیفرخواست اعلام شده از سوی رابرت مولر، بازرس ویژه برعلیه ۱۳ شهروند روس استفاده همه‌جانبه از پرونده‌های فیسبوک و اینستاگرام را نشان می‌دهد.
 
 با این حال ترکیبی از تاکتیک‌هایی که در کیفرخواست مشخص شده‌اند، از جمله استفاده از شرکت‌های صوری و شناسه‌های سرقت‌شده ، استقرار شبکه‌های خصوصی مجازی برای جلوگیری از شناسایی آن‌لاین و پرداخت‌هایی به آمریکایی‌های ازهمه‌جابی‌خبر نشان می‌دهد که حتی شرکتی به قدرتمندی فیسبوک هم می‌تواند تلاش کند تا چنین فعالیت‌هایی به خودی خود در زمان وقوع متوقف شوند.
 
 سازمان‌های جاسوسی ایالات متحده آمریکا گفته‌اند روسیه سعی دارد دوباره با استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای گسترش تبلیغات در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۱۸ دخالت کند.
 
 آن راول، عضو سابق کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده گفته است: « آنها نمی‌توانند فورا همه چیز را متوقف کنند، چون این کار بسیار دشوار است.»
 
 او اضافه کرده است، خرید غیرقانونی آگهی‌های بازرگانی بر روی سایت توسط افراد جعلی به ویژه هشداردهنده بود.
 
 آن راول همچنین اظهار داشت:« برای شناخت هویت خریداران آگهی ممکن است شرکت‌های اینترنتی مجبور شوند فرآیند «اطمینان از هویت مشتری‌های بانک‌ها» را تقلید کنند و به طور منظم اطلاعات خود را در اختیار مقامات دولتی قرار دهند.
 
 فیس‌بوک اعلام کرده است، بررسی مدارک و مستندات تبلیغ‌کنندگان مرتبط با انتخابات را برای تایید صحت هویت و محل سکونت آنها از انتخابات سال جاری ایالات متحده آغاز خواهد کرد.
 
 این که این بررسی چه قدر گسترده خواهد بود هنوز نامشخص است. دن پتالاس یکی از دادستان های پیشین ایالات متحده گفت: « اگر می‌خواهید یک صفحه موضوعی برای یک گروه تنظیم کنید، انتظار نداشته باشید که شرکتی مثل فیسبوک چنین بررسی روی شما انجام بدهد.»
 
 او اضافه کرد: «کیفرخواست طرح بسیار دقیقی را شرح می‌دهد که شناسایی آن واقعا دشوار است.»
 
 فیس‌بوک روز جمعه اعلام کرد که سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی برای مقابله با حمله‌های آینده انجام شده و با اداره تحقیقات فدرال برای جلوگیری از دخالت انتخاباتی همکاری کرده است.
 
 بر اساس کیفرخواست، پرونده اتهام روس‌ها با سه هفته عملیات شناسایی در سال ۲۰۱۴ آغاز ش، زمانی که ۲ نفر از متهمان به نه ایالت در آمریکا از جمله کلرادو و میشیگان سفر کردند. کیفرخواست می‌گوید که آنها مجهز به دوربین، سیم‌کارت و تلفن همراه و در صورت لزوم «سناریوی عقب‌نشینی» بودند.
 
 کیفرخواست آژانس تحقیقاتی اینترنت وابسته به کرملین را به یک بوروکراسی سازمان‌یافته توصیف می‌کند. بودجه‌ی سالانه‌ی چند صد میلیون دلاری آن را پشتیبانی می‌کرده است وصدها نفر در آن مشغول به کار بوده‌اند و شامل بخش‌های مختلف می‌شده است که وقت خود را صرف پروژه‌های ویژه‌ای مثل بهینه‌سازی ماشین‌های جستجو یا گرافیک می‌کرده‌اند.
 
 حتی کسانی که قبلا از فیسبوک خواسته بودند کار بیشتری انجام دهند روز جمعه اذعان کردند امکان انجام همین قدر کار بوده است.
 
 سناتور مارک وارنر، معاون دموکرات کمیته اطلاعاتی سنا در بیانیه‌ای گفت:«هر یک از ما مسئولیت‌هایی در قبال قضاوت صحیح و میزان درستی از شک و تردید در مورد چیزهایی که در رسانه‌های اجتماعی می‌خوانیم یا هم‌رسان می‌کنیم داریم.»
 
 متهمان پرونده متهم به سرقت شماره‌های تامین اجتماعی آمریکاییان برای گشایش حساب‌های جعلی بر روی سیستم پرداخت دیجیتال پی‌پال شده‌اند. آنها برای استفاده از شبکه‌های خصوصی مجازی و پنهان کردن هویت خود و جا زدن خودشان به جای آمریکایی‌ها فضای مجازی از سرورهای مستقر در ایالات متحده خریداری کرده بودند.
 
 به گزارش جردن لیبرمن، رئیس شرکت تبلیغاتی «آدینس پارتنرز» گفت که فیسبوک می‌تواند نظارت بیشتری بر فضای عملیاتی‌اش کند و از فرآیند رمزنگاری که شرکت‌ها برای بررسی‌ بازرگانان بیت‌کوین استفاده می‌کنند بهره جوید.اما اگر فیس‌بوک بخواهد محکم‌کاری را بیشتر کند « جریان درآمد را دچار وقفه می‌کند و قطعا برای آنها هزینه‌ساز خواهد بود.»

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آینده‌ نشر


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند


  روابط بر اساس طینت انسان ها


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند


  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها


  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران


  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران