درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 20:50   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32708صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 8 اسفند 1396 - 08:31
روابط عمومی ویدئویی
اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شکی نیست که یک تصویر بیش از هزاران کلمه ارزش و تاثیرگذاری دارد. حال اگر هزاران مورد از آن تصاویر در کنار هم قرار بگیرند و یک ویدئو را تشکیل بدهند، چطور؟

طبق اظهار نظر جیمز مک کویوی، ارزش یک ویدئو یک دقیقه ای قابل مقایسه با چیزی در حدود 1.8 میلیون کلمه است. از آنجائی که ویدئو چنان نقش مهم و منحصر به فردی در درک و برداشت مخاطب و نیز حفظ و نگهداشت مفاهیم بازی می کند، یافته های مک کویوی دیدگاه و چشم انداز به مراتب روشن تری نسبت به اهمیت ویدئو در حوزه روابط عمومی برای ما ایجاد می کند، خصوصا در رابطه با بدست آوردن سرنخ.

امروزه، شرکت های کوچک و بزرگ در حال روی آوردن به برخی از مهمترین شبکه های اجتماعی موجود برای اشتراک گذاری پیام های ویدئویی خود هستند – و البته دلیل خوبی هم برای این کار خود دارند.

طبق اطلاعات اتاق فکر Pew Research Center مشخص شده است که 65% از بزرگسالان آمریکایی یک پروفایل در شبکه های اجتماعی دارند و از وبسایت های شبکه سازی اجتماعی استفاده می کنند. امروزه این رقم تعداد بالایی در این حوزه در نظر گرفته می شود. این در حالی است که افراد متولد شده در سال های بعد از سال 2000 میلادی (دهه 80 میلادی به بعد) تقریبا در حدود 30 ساعت در طول هر ماه را در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی سپری می‌کنند و این در حالی است که همین افراد حدود 30 ساعت در هر روز را از شبکه فیسبوک استفاده می کنند.

سایت یوتیوپ که به عنوان دومین موتور جستجو بزرگ در فضای اینترنت شناخته می شود، مطمئنا راه زیادی را از آغاز تا به امروز طی کرده است. به عبارتی این زیرساخت دیگر فضایی برای دیدن آخرین ویدئوهای همرسان شده بصورت ویروسی نیست.

امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند. گزارشات روزانه حاکی از این است که چیزی در حدود بیش از 100 ساعت ویدئو در هر دقیقه بر روی شبکه یوتیوپ قرار می گیرد و همچنین این شبکه در طول هر ماه تا 1 میلیارد بازدید کننده از صفحات خودش دارد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که این سایت فقط و فقط از سال 2007 فعالیت خودش را آغاز کرده است، اما امروز با سرعت رشد خودش تبدیل به یک بازیگر اصلی در عرصه روابط عمومی ویدئویی شده است.
 

خوب، حالا باید دید تمام این تغییرات در کجا در حال شکل گرفتن است؟ برخی کارشناسان بر این باور هستند که حجم عمده ای از مصرف ویدئو بر روی دستگاه های موبایل انجام می پذیرد.


اجازه دهید یک لحظه به موضوع زیرساخت یوتیوپ بازگردیم. حداقل نیمی از بازدیدهای این سایت در سراسر جهان از طریق گوشی های موبایل انجام می شود. طبق اطلاعات گوگل، افرادی که از طریق گوشی های موبایل خود به شبکه یوتیوپ وارد می شوند، علاقه بیشتری به اشتراک گذاری محتوا از این سایت برای دوستان خود نسبت به دیگر افرادی دارند که به بازدید از این شبکه از طریق دستگاه های کامپیوتر رومیزی یا تلویزیون اقدام می کنند.

نتیجه گیری: اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی