درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32689صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 بهمن 1396 - 22:57
بنر پرسپولیس را در پل فردوسی آتش زدند
واکنش روابط عمومی شهرداری اصفهان به بنر بزرگ پرسپولیس
نصف جهان: موضوع از آنجا آغاز شد که شرکت ایرانسل در یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی خود در نزدیکی پل فردوسی اصفهان بنر بزرگ پرسپولیس را زده بود و این موضوع خشم انبوه هواداران سپاهان در اصفهان را بر انگیخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نصف جهان: موضوع از آنجا آغاز شد که شرکت ایرانسل در یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی خود در نزدیکی پل فردوسی اصفهان بنر بزرگ پرسپولیس را زده بود و این موضوع خشم انبوه هواداران سپاهان در اصفهان را بر انگیخت.

 

هواداران سپاهان در فضای مجازی به شهردار اصفهان تاختند و او را متهم به «بی غیرتی» نسبت به تیم شهرش کردند. آنها خطاب به قدرت ا... نوروزی نوشتند که چرا اجازه نصب چنین بنرهایی در سطح شهر اصفهان را می دهد. این حملات گسترده به شهردار اصفهان باعث شد تا روابط عمومی شهرداری اصفهان به این اتفاقات واکنش نشان دهد:

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در گفتگوهایی مشترک با سایت صدای سپاهان و خبرگزاری وابسته به شهرداری، در خصوص اعتراضات هواداران سپاهان به درج یک بیلبورد در شهر اصفهان گفت: این بیلبورد در فضای تبلیغات تجاری شهر منتشر شده که بهره برداری از آن در اختیار کانون های آگهی و تبلیغاتی است که با نظر مراجع قانونی مشخص شده در قوانین مربوط با تبلیغات محیطی فعالیت می کنند.

 

وی افزود: طرح تبلیغاتی مورد اشاره هواداران سپاهان، توسط یک شرکت برای نمایش فعالیت هایش درج شده و چه از نظر درج و چه از نظر امکان نظارتی، ارتباطی با شهرداری اصفهان ندارد.ایمان حجتی با بیان اینکه دغدغه هواداران سپاهان قابل درک است، گفت: شرکت های تبلیغاتی بهتر است با درک صحیح از محیط تبلیغات و نیاز مخاطب نسبت به درج تبلیغ اقدام کنند.

سپاهانی ها که کوتاه بیا در این رابطه نبودند، فضای مجازی را پر کردند از اعتراضات خود در این رابطه و نوشتند:

سپاهان، مظلوم تر از همیشه حتى در شهر خود؛ البته با وجود چنین شرایطى در باشگاه بیش از این انتظار نمی رود؛ با این حال هوادارانى هستند که همانند کوه پشت تیم خود هستند و باز هم مثل همیشه تیم خود را تنها نمی گذارند؛ حداقل انتظار ما هواداران از روابط عمومى باشگاه که سال ها در خواب زمستانى به سر می برد با توجه به اسپانسر بودن همراه اول و اسنپ نصب هر چه سریع تر بنر تبلیغاتى سپاهان در این مکان (پل فردوسى) است.

در این بین اکبر ابرقویی نژاد، رئیس سابق هیئت فوتبال استان اصفهان که پیش تر یکی از گزینه های مدیرعاملی سپاهان بود در نامه ای سرگشاده به شهردار اصفهان نوشت:

«جناب دکتر نوروزی عزیز!
اکثر مردم اصیل و بومی شهر اصفهان به شدت به تیم سپاهان علاقه دارند و به ویژه طرفداران همیشگی روی سکوها که در سرما و گرما و کمبود شرایط رفاهی در ورزشگاه ها با تعصب از آن دفاع می کنند،خط قرمز آنها هم تیم های سرخابی است. بحث قرارداد شرکت تبلیغاتی و متن قرارداد در این رابطه برایشان معنا ندارد و حتماً شهردار و مدیران شهری را مسبب آن می دانند. بهتر است قبل از اینکه این احساسات بیشتری جریحه دار شود و موضوع به چالش جدی برای شهرداری مبدل شود،دستور دهید سریعاً بنرهای تبلیغی پرسپولیس از سطح شهر اصفهان جمع آوری شود. «

موضوع به اینجا ختم نشد، جمعی از هواداران تیفوسی سپاهان در کنار آن بنر، ویدئویی را منتشر کردند و در این ویدئو گفتند: به احترام دکتر مهرعلیزاده که پشت تیم ما در آمده فعلاً کاری نمی کنیم ولی 24 ساعت به مسئولان وقت می دهیم که بنرهای پرسپولیس را در شهرمان جمع کنند و گرنه خودمان اقدام می کنیم. هر چند بگذریم که قبل از این ضرب الاجل، بخشی از بنر در آتش فندک یک هوادار سوخت!

چند ساعت بعد بنر از محل مورد نظر جمع شد و دیگر اثری از آن نبود تا ایرانسل، شهرداری و هر نهاد دیگری که این کج سلیقگی را انجام داده بود متوجه شوند که به قول هواداران سپاهان اینجا اصفهان است و نباید از این شوخی ها کرد.

آخرین مطلب و بیانیه اتحادیه هواداران سایبری سپاهان در فضای مجازی هم یک هشدار بزرگ برای عدم تکرار این اتفاقات بود، در این بیانیه آمده بود:

اخیراً یک بنر تبلیغاتی ایرانسل برای تیم پرسپولیس در شهر دیده شد و سپاهانی های اصیل اقدامات لازم را در برچیدن آن انجام دادند. همچنین یک بنر تبلیغاتی تیم استقلال در انزلی به پایین کشیده شد.گویا تبلیغات شبانه روزی در رادیو، تلویزیون و سایر رسانه ها کفاف نداده و سعی دارند این باور را به زور در ذهن مردم فرو کنند که حتماً باید طرفدار یکی از تیم های پایتخت بود ! اگر چه وضع امروز تیم مان نامساعد است اما هواداران بیدار هستند و با همین حرکت نشان دادند که جایگاه فعلی تیم ذره ای از تعصب آنان کم نمی‌کند؛ بر خلاف بسیاری از هواداران همین تیم پرسپولیس که تا دو سال پیش به قول خودشان فوتبال ایران را دنبال نمی‌کردند، این بنرها را با خودتان به تهران ببرید و در آنجا نصب کنید؛ تاریخ فراموش نکرده که از چندین تیم ریشه دار تهرانی هراس داشتید و آنها را نابود کردید .

 

اینکه عده ای همچنان در شهرهای مختلف می‌گویند: استقلالی یا پرسپولیسی هستم ولی تیم شهرم را هم دوست دارم؛ یک تفکر فاسد است و باید از بین برود. تیم های ریشه دار غیر تهرانی نیازی به چنین هوادارانی ندارند و هر کسی که سنگ سرخابی ها را به سینه بزند بهتر است اسم تیم شهر خود را فراموش کند؛ حق 10 درصدتان هم در ورزشگاه محفوظ! اگر امروز می‌بینید که هواداران واقعی تیم های مختلف در مبارزه با بی‌عدالتی همدل هستند و در مقابل سرخابی ها ایستاده اند، یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم این است که ظلم زیادی را متحمل شدند و بر کسی پوشیده نیست که فوتبال مملکت را در خدمت پایتخت درآورده اند. اگر بخواهیم از ظلم هایی که شده صحبت کنیم، باید چند جلد کتاب چاپ کرد.

حال که مسئولین گفته اند هیچ نقشی در نصب این بنرها ندارند، لطفاً بنرهای سپاهان و ذوب آهن و اسپانسرهای مربوط به آنان را در جای جای استان نصب کنند. سپاهان افتخار می‌کند که از پرچمداران مبارزه با سرخابی ها بوده؛ مطمئن باشید که بحران کنونی را هم پشت سر گذاشته و دوباره پرچم فوتبال به قول خودشان -شهرستانی- را بالا خواهیم برد. اینجا اصفهان است! لطفاً دیگر این شوخی ها را با ما نکنید که در این زمینه و برای این شوخی ها اصلاً جنبه نداریم!

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
علی
| 1396/11/29 - 08:25 |     1     0     |
باسلام خدمت همه ی ورزش دوستان به خصوص طرفداران عزیزسپاهان و ذوب آهن.سپاهان و ذوب آهن عشق ما اصفهانی هاست و تا آخر از تیمهای محبوبمون حمایت می کنیم.از هم استانی های عزیزم و طرفداران سپاهان ذوب آهن در دیگر نقاط کشور خواهش میکنم حمایت بیشتری از تیم های سپاهان و ذوب آهن نشون بدید.این چه عدالتیه که به زور تلوزیون و رادیو و روزنامه ها میخواند سرخابی ها رو به مردم تحمیل کنید.هواداراهای عزیز به خوتون بیایند سپاهان الان نیاز به حمایت داره...


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد