درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:21   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32686صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 بهمن 1396 - 15:36
محمدرضا ساکت: روابط عمومی ویترینی برای نمایش موفقیت‌های یک مجموعه محسوب می‌شود
دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست هم اندیشی و کارگروه یک روزه روسای کمیته روابط عمومی استانها دقایقی را صحبت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست هم اندیشی و کارگروه یک روزه روسای کمیته روابط عمومی استانها دقایقی را صحبت کرد.

به گزارش شارا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین همایش سراسری روسای کمیته روابط عمومی هیات فوتبال استانها، صبح امروز (شنبه 28 بهمن ماه) از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت: این اتفاق برای اولین بار برای روسای روابط عمومی هیاتها رخ داده است. رویکرد فدراسیون در 6 ماهه دوم هویت بخشی به تمام کمیته های هیات فوتبال استانها است، برگزاری اولین همایش دبیران هیاتهای فوتبال حدود سه ماه گذشته برگزار شد که معتقدیم هیاتها با برنامه ریزی و هدف گذاری در مسیر رشد و توسعه فوتبال گام بر می دارند و در بخش اجرا،اداره، پاسخگویی و نظارت،پیگیری و اقدام هیات های فوتبال بازوی اجرایی ما در استانها محسوب می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: این ارتباط مستمر کمیته های فدراسیون با کمیته های همنام خود در هیات های فوتبال می تواند به توسعه و رشد آن کمک بسزایی کند. در این هفته این نشست ها را با کمیته های داوران و مالی داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه درباره نقش اصلی و مهم روابط عمومی در هیاتهای فوتبال و انعکاس اخبار گفت: معتقدیم که این ماموریت به دست شما عزیزان در هر بخشی می تواند به فدراسیون فوتبال در اندیشه های نو و دانش افزایی کمک کند، چرا که هیات های فوتبال نقش برجسته ای در این موضوع دارند. وظیفه اصلی مسئولان روابط عمومی تولید و نشر اخبار است و سپس انتشار آن به سایتها، خبرگزاری ها و روزنامه ها در سراسر کشور است. انعکاس صحیح، صریح و رصد به موقع اخبار و پاسخگویی، بدون شک در جذب و حفظ مخاطب که یکی از وظایف روابط عمومی بوده موثر است، می تواند در پیشبرد موفقیتهای روابط عمومی در عرصه خبر نقش تعیین کننده ای داشته باشد و معتقدم روابط عمومی ویترینی برای نمایش موفقیتهای یک مجموعه محسوب می شود.

وی به روسای روابط عمومی هیات های فوتبال توصیه کرد اهمیت ویژه ای به موفقیت هایی بدهند که در بخش استانها توسط تیم های پایه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان رخ می دهد.

ساکت درباره بحث مهم بازاریابی و حفظ اسپانسر خطاب به روسای روابط عمومی هیاتهای فوتبال گفت: جذب و حفظ اسپانسر بسیار مهم بوده و تکریم به موقعیت اسپانسرها در ماندگاری آنها و حمایتشان تاثیر بسزایی دارد. تمرکز شما نه تنها در بحث اطلاع رسانی بلکه در جذب اسپانسر ها می تواند تاثیر گذار در این زمینه داشته باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: بدون شک اهمیت دادن به تلاشهای ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه و پشتکار مضاعف در ورزشکاران و خانواده های آنها در جهت موفقیت بیش از پیش خواهد شد. ضمن اینکه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اهمیت ویژه ای برای برگزاری مراسم های افتتاحیه و اختتامیه و ارج نهادن به تلاشهای تیم ها و شرکت کنندگان قائل هستند. بر همین اساس از شما می خواهم در این زمینه با توجه به شرایط موجود هیات، برنامه ریزی کرده و مراسم مناسبی را برگزار کنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد