درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32676صفحه نخست » شنبه، 28 بهمن 1396 - 00:03
رویکرد شما خسته کننده است
مهمترین مشکلی است که باید بر آن فائق بیایید. در حالی که می خواهید نتیجه فرایند برندینگ شما خلاقانه باشد و مخاطب را به وجد بیاورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این در واقع مهمترین مشکلی است که باید بر آن فائق بیایید. در حالی که می خواهید نتیجه فرایند برندینگ شما خلاقانه باشد و مخاطب را به وجد بیاورد؛ از آنجایی که نمی خواهید بطور کامل لوگو و … خود را کنار بگذارید یا هر کار دیگری را مرتکب شوید که مشتریان فعلی خودتان را ناراحت بکنید، ممکن است که از برداشتن قدم های بزرگ یا زیاده‌روی کردن ترس و واهمه داشته باشید.

با پیش بردن این فرایند همراه با دقت بسیار زیاد و اجتناب از ریسک، ممکن است از ناراحتی تک به تک مخاطبین خود جلوگیری کنید، اما برند شما دیگر آن هیجان و کشش قبلی را نخواهد داشت و بیشتر موجب خستگی مخاطب می شود. مثلا یک ایستگاه تلویزیونی که کمپین تبلیغاتی را استارت می زند و در آن می گوید “کانال 4، ما اول هستیم” ممکن است بیش از هر چیزی موجب تعجب مخاطب شود که “اولی که چه کار می کند؟”. شما در واقع نگفته اید ما برند اول هستیم. نگفتید ما اولین در پوشش اخبار هستیم. در واقع هیچ چیز نگفتید، جز یک عبارت بی معنی!!!

صنعت مواد خوراکی اصولا صنعتی مملوء از استراتژی های کلاسیک کارا و موثر در عرصه برندینگ است. یک مثال بارز در این عرصه برند برگر کینگ است که از مدت ها پیش در کمپین های تبلیغاتی خود از شعار Have it your way – به سبک خود آن را صرف کنید – استفاده می کرد.


این شعار ساده بود، یادآوری آن آسان بود و همچنین همراه با موزیک پخش می شد. دلیل موثر واقع شدن آن هم این بود که برای تاکید بر قابلیت و امکان شخصی سازی کردن همبرگرها بود که بطور کامل متفاوت از دیگر برندهای زنجیره ای عرضه کننده همبرگر بود که بطور خودکار سس، خردل و ترشی را در اختیار شما قرار می دادند و به شما اجازه هیچگونه تغییری را نمی دادند.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد