درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32675صفحه نخست » جمعه، 27 بهمن 1396 - 23:58
به پیام خود وفادار نیستید
اگر بیننده و مخاطب محتوای ارائه شده را بپسندد و آن را دوست داشته باشد یا با گوینده خبری ارتباط برقرار کند، هزینه ها و زمان صرف شده برای تصمیم گیری ها اثرات به مراتب بهتر و سازنده تری نسبت به این ظاهر سازی ها خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید وسوسه شوید که مثلا لوگو یا شعار تبلیغاتی خود را بصورت مرتب و دوره ای تغییر دهید تا همواره نو و به روز به نظر برسید. مشکل این موضوع است که در واقع شما قبل از گفتن یک چیز نو و جدید به مخاطب خود آنقدر وقت و زمان کافی نمی دهید تا چیزی را که پیش از این گفته اید را هضم و باور کند. در مقابل به جای آغاز کردن فرایند از ابتدا، اگر سعی در نشر لوگو و شعاری که از قبل تهیه دیده اید داشته باشید، در واقع انرژی خود را به نحو بسیار مطلوب تری مورد استفاده قرار داده اید.

شاید مثلا یک کانال نام برنامه تلویزیونی خبری خود را “اخبار ساعت 7” انتخاب کرده باشد و پس از مدتی آن را به “کانال 7 خبر روز” و سپس “واحد خبری 7” تغییر دهد. معمولا یک تغییر نام ساده به معنای یک لوگو جدید، موسیقی متن جدید و حتی یک استودیو یا گوینده جدید خبری است. این خود تا به اینجا کار مسئولیت و تغییرات بسیار بزرگ و پیچیده ای را شامل شده است.

گاهی اوقات یک تغییر به این بزرگی، ممکن است مشکلی به مراتب بزرگتر را در دل خود پنهان کرده باشد.

شاید مثلا نام اولیه در رتبه بندی های خبری و رسانه ای موفق به کسب رتبه خوبی نشده باشد، پس این راهکار می تواند راه نجات خوب و بسیار سریعی باشد. با این وجود، اگر بیننده و مخاطب محتوای ارائه شده را بپسندد و آن را دوست داشته باشد یا با گوینده خبری ارتباط برقرار کند، هزینه ها و زمان صرف شده برای تصمیم گیری ها اثرات به مراتب بهتر و سازنده تری نسبت به این ظاهر سازی ها خواهد داشت.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد