درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:53   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32668صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 بهمن 1396 - 18:05
برگزاری ششمین کنفرانس علمی تخصصی روابط عمومی های خوزستان در اهواز
ششمین کنفرانس علمی تخصصی روابط عمومی های خوزستان در اهواز برگزار شد. به گزارش شارا، ششمین کنفرانس علمی تخصصی روابط عمومی های خوزستان با سخنرانی دکتر حمید شکری خانقاه آغاز به کار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین کنفرانس علمی تخصصی روابط عمومی های خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش شارا، ششمین کنفرانس علمی تخصصی
روابط عمومی های خوزستان با سخنرانی دکتر حمید شکری خانقاه آغاز به کار کرد.

دکتر حمید شکری خانقاه که در چند سال اخیر مطالعات کاری خود را بر استراتژی ارتباطی و مدیریت دغدغه های ارتباطی در روابط عمومی سازمانها متمرکز کرده است، با ارایه و تشریح مدل چهار خانه ای استراتژی ارتباطی در روابط عمومی تاکید کرد.

وی افزود: یکی از دلایل عمده ناکارآمدی روابط عمومی ها تمرکز فوق العاده آنها بر استراتژی دانش محور و اطلاع مدار است که یک سویه و صرفا به انتقال صریح اطلاعات می پردازند.

این کارشناس و مدرس روابط عمومی معتقد است: برای ایفای نقش کلیدی روابط عمومی برای جلب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال،اتخاذ استراتژی تخصص محور و با راهبرد گفتگو مداری است که هم دوسویه بوده و هم با گشودگی و توازن خلاقیت و محدودیت، معنای ضمنی تفسیری و نمادین پیام، تعامل موثر و موفقی را با جامعه هدف برقرار می کنند .

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی در ادامه بیان کرد: استراتژی های ترویج محور با بهره گیری از راهکار های تبلیغی و با راهبرد ترغیب و ارتقای جایگاه ذهنی و استراتژی مهم مشارکت محور با راهبرد موافق سازی و فرایند تبادل برای اجماع نظر از جمله راهبردهای ثانویه قدرتمند روابط عمومی برای عملیاتی شدن روابط عمومی تخصص محور و گفتگو مدار هستند .

یادآوری می شود : در ادامه سمینار آموزشی- تخصصی ایشان به تشریح انواع استراتژی های روابط عمومی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد