درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32662صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 26 بهمن 1396 - 18:21
نشست هم اندیشی انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری
نشست هم اندیشی انجمن متخصصان روابط عمومی استان با عباس ملازینلی، صبح امروز در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم اندیشی انجمن متخصصان روابط عمومی استان با عباس ملازینلی، صبح امروز در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ این نشست با حضور محمدرضا شجاع، محمد امامی، داوود پاک طینت، سید علی المدرسی، مسعود طوفان، محمدجواد اولیا و وجیهه عظیمی فر از اعضای انجمن متخصصان روابط عمومی استان و عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با محوریت ارائه پیشنهاداتی در راستای کمک و بهبود رویه ی اطلاع رسانی فعالیت های سازمان در منظر عموم شهروندان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سید علی المدرسی، عضو هیئت مدیره این انجمن، ضمن تبریک انتصاب عباس ملازینلی به عنوان رئیس جدید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، پیشنهاد داد: آموزش های سازمان به خصوص در مسئله شهروندی را با فرآیند های علمی پیش بگیریم که بدین منظور معاونت آموزشی دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری به صورت فعال و اثر بخش اعلام میدارد.

در ادامه این نشست، مسعود طوفان، دیگر عضو این انجمن گفت: انجمن متخصصان روابط عمومی استان نیز در زمینه هایی همچون ایجاد و اجرای مرکز پژوهش افکار سنجی و نیاز سنجی با این سازمان همکاری دو جانبه خود را در دستور کار قرار دهد.

محمدجواد اولیا تصریح کرد: نیاز است فعالیت های این سازمان برای ارتقا سطح عملکرد از ابتدا تا کنون آسیب شناسی شود.

وی همچنین ایجاد نظام پیشنهادات به منظور مشارکت نظرات نخبگان، مردم و تکریم و توجه به اساتید و مفاخر یزد و استفاده از تجارب آن ها در زمینه های نختلف را ارائه نمود و بیان کرد: میتوان بدون هزینه کردن صاحب دارایی های ارزشمند معنوی شد.

محمد امامی، هم افزایی انجمن و سازمان در ارتقا شاخص های حرفه ای روابط عمومی، مهارت ها و شاخص های اثر بخشی را مثبت ارزیابی کرد و آمادگی این انجمن را در برگزاری نشست های ادواری آموزشی تخصصی روابط عمومی با رویکرد ارتقا تخصص های مجموعه شهرداری اعلام نمود.

امامی ادامه داد: تقاضا دارم در عرصه فرهنگ این شهر، ایجاد الگو داشته باشیم که این عمل سد نشدنی ها را در اذهان عمومی خواهد شکست.

وی گفت: ما باید ایده آل ها را در عرصه ی فرهنگ و هنر با عنوان الگو در چارچوب سبک زندگی ایرانی و اسلامی پیدا و بعد آن را پیگیری کنیم.

در پایان این نشست، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: اگر چه توقعات ایجاد شده توسط سازمان برای ارایه کمکهای مختلف برای اقشار مختلف دولتی و غیر دولتی بسیار زیاد و وسیع هست، و رفع این توقعات دز بسیاری موارد از سطح کیفی فعالیتهای سازمان کاسته است، اما بهره مندی از توان و تخصص متخصصان و نهادهای صنفی مختلف در عرصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و گردشگری این امید و نوید را می دهد تا شاهد رشد کیفی و اثر بخش فعالیتهای جاری و زیربنایی سازمان باشیم.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد