درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:49   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 بهمن 1396 - 18:19
یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی: پایه روابط عمومی ها سنتی است
یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.

فائزه تقی پور در حاشیه "کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در ایران" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم فرهنگسازی سازمانی افزود: اگر فرهنگ سازمانی مدرن نباشد استفاده از متدهای نوین روابط عمومی هم اثربخش نیست.

این استاد ارتباطات با بیان اینکه برخی فکر می کنند با ورود رسانه جدید، سایر رسانه های قدیمی به حاشیه می رود، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها در صورتی موفق هستند که فعالیت هایشان را به صورت چند رسانه ای ادامه دهند و رسانه ای را به حاشیه نبرند، به عنوان مثال گفته می شد روزنامه و یا تئاتر به عنوان رسانه منسوخ شده است، در حالی که با استفاده صحیح از این ابزارها اثربخشی های خوبی مشاهده می شود.

تقی پور با اشاره به جدیدترین آثار تالیفی خود در حوزه ارتباطات اضافه کرد: کتب "تئاتر و سینما در ایران و جهان" با رویکرد رسانه ای، "سواد رسانه ای و پیشگیری از جرم" با رویکرد آموزش مبانی سواد رسانه ای، "شبکه های اجتماعی" با رویکرد بیان فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و "ارتباطات و سازمان" با رویکرد آموزش مهارت های ارتباطی مدیران آخرین کتب منتشر شده من بود که در روز نخست کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی رونمایی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد