درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 00:49   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32659صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 25 بهمن 1396 - 22:29
چرا به بعضی ها اعتماد می کنیم و به بعضی ها خیر؟!
آیا لطفا چند دقیقه حواس تان به کیسه خرید من هست؟ این یک سوال ساده است، اما آن را از چه کسی می توان پرسید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا لطفا چند دقیقه حواس تان به کیسه خرید من هست؟ این یک سوال ساده است، اما آن را از چه کسی می توان پرسید؟


اعتماد به غریبه می تواند ریسکی باشد، پس چگونه می توانیم در مورد اینکه به چه کسی باید اعتماد کنیم، تصمیم بگیریم؟


بر اساس مطالعات جدیدی که نتیجه آن در نشریه علمی Proceedings of the National Academy of Science  منتشر شده است، ما بیشتر به افرادی اعتماد می کنیم که از نظر ظاهر شبیه افراد معتمد ما هستند. در مقابل کمتر به کسی که شبیه فردی است که قبلا به ما خیانت کرده، اعتماد می کنیم.


محققین دانشگاه های براون و نیویورک، می خواستند بدانند ما چگونه در مورد فردی که باید به او اعتماد کنیم یا خیر، تصمیم می گیریم. آنها از 29 داوطلب خواستند که در یک بازی اعتماد، با عکس سه مرد ناشناس شرکت کنند. به هر کدام از آنها 10 دلار داده شد و خواسته شد که آن را بر روی یکی از سه نفر سرمایه گذاری کنند.

 

 آنها این الگو را 15 بار بر روی هر عکس تکرار کردند. در خاتمه به آنها گفته شد که یکی از سه مرد، تقریبا همه سود حاصل از سرمایه گذاری را با داوطلب شریک شده، دیگری 60 درصد از سود را شریک می شود و نفر سوم همه سود را برای خود بر می دارد. داوطلبان بر اساس این اطلاعات تصمیم گرفتند که نفر اول بسیار قابل اعتماد، نفر دوم تا حدودی قابل اعتماد و نفر سوم غیر قابل اعتماد بود.


در آزمون دوم، از 29 دوطلب خواسته شد که شریک خود را از میان 58 عکس پیدا کنند. 54 عدد از عکس ها طوری دستکاری شده بودند که فرد درون آن اندکی شبیه یکی از سه مرد آزمون اول به نظر برسد. با اینکه شباهت حداقل بود، اما داوطلبان افرادی را انتخاب کردند که شبیه مرد اول یعنی فرد بسیار قابل اعتماد به نظر می رسید.


به گزارش iranjavan، دکتر الیزابت فلپس، از دانشگاه نیویورک می گوید: این آزمایش نشان داد که مغز ما از یک مکانیسم یادگیری استفاده می کند که در آن اطلاعات اخلاقی از تجارب گذشته کدگذاری شده و انتخاب های آینده را هدایت می کند.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد