درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 00:45   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32658صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 25 بهمن 1396 - 22:28
جوایز جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد/ بنز جایزه ویژه جشنواره
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جوایز جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طی مراسمی اهدا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جوایز جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طی مراسمی اهدا شد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور منوچهر رضانیا عضو هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد و امیر حسین داوودیان معاون توسعه کسب و کار این شرکت، یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران و جمعی از مسئولان بانک برگزار شد، جوایز چندین دوره این جشنواره به برندگان اهدا گردید.
 
 به ارائه گزارش عملکردی از این اداره پرداخت و در ادامه جوایز برندگان این جشنواره تا دوره بیست و چهارم آن به برندگان حاضر در جلسه اهدا شد.
 
 در این جشنواره که با هدف تشویق پذیرندگان به تهیه و استفاده بیشتر از کارتخوان های متصل به حساب های بانک ملی ایران از تاریخ اول شهریور ماه امسال شروع شده است، هر هفته به قید قرعه به سه نفر از پذیرندگان متصل به حساب های بانک ملی ایران سه جایزه 100 میلیون ریالی اهدا می شود.
 
 این جشنواره که تا کنون 24 دوره از قرعه کشی های هفتگی آن برگزار شده است، تا تاریخ 29 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و دارندگان پایانه های فروش می توانند شانس خود را در ادامه این جشنواره برای برنده شدن جایزه 100 میلیون ریالی و جایزه ویژه این جشنواره امتحان کنند.
 
 لازم به ذکر است جایزه ویژه این جشنواره یک دستگاه خودروی بنز می باشد که در پایان این جشنواره به قید قرعه به یکی از پذیرنگان اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد