درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 00:54   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32647صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 24 بهمن 1396 - 19:15
اقبال مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیت هایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دو میلیون و 270 هزار نفر خدمات ارائه می دهد.

از سوی دیگر تعریف کردن خدمات تازه و جدید بر روی دستگاه های خودپرداز و کیوسک های نوین بانک ملی ایران، میزان مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات مبتنی بر این سامانه ها را افزایش داده است.

تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد تعداد کارت های برداشت صادره توسط واحدهای بانک ملی ایران طی 10 ماه نخست سال جاری از 10 میلیون و 565 هزار فقره فراتر رفته که از تعداد کل کارت های برداشت صادر شده در سال گذشته هم بیشتر است.

همچنین سهم بانک ملی ایران از کل تعداد تراکنش های شاپرک در 9 ماه نخست امسال 7.65 درصد و سهم آن از کل مبلغ این تراکنش ها 10.87 درصد بوده است.

در 10 ماه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از چهار میلیون و 72 هزار فقره کارت خرید شامل بن کارت و کارت هدیه نیز صادر کرده است.

از سوی دیگر پیام رسان «بله» با قابلیت ارائه خدمات بانکی کم سابقه در نظام بانکی کشور، توانسته تعداد قابل ملاحظه ای کاربر به خود جذب کند.

بانک ملی ایران به تازگی نیز در رویداد «ملی شو» از برخی خدمات جدید خود در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که با توسعه آنها، مشتریان از امکانات تازه و بهتری استفاده خواهند کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد