درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:23   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32646صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 24 بهمن 1396 - 19:13
انتشار«زنگ آخر»، نخستین روزنامه دانش‌آموزی کشور
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، انتشار نخستین روزنامه مخصوص کودک و نوجوان می تواند نویدبخش رویکرد جامعه رسانه ای به مسائل کودکان و نوجوانان باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش انتشار «زنگ آخر» نخستین روزنامه دانش‌آموزی کشور را به عموم علاقمندان تبریک گفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، انتشار نخستین روزنامه مخصوص کودک و نوجوان می تواند نویدبخش رویکرد جامعه رسانه ای به مسائل کودکان و نوجوانان باشد.

براساس این گزارش، در این روزنامه محتوای آموزشی، سرگرمی، داستانی، سلامت و بهداشت با زبان و ادبیات کودکانه ارائه می‌شود.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول این روزنامه، هدف از انتشار این روزنامه را نشریه خوانی بچه ها از سنین دبستان و همزمان با سواد آموزی و علم آموزی عنوان کرد و افزود: براین باوریم روزنامه خوانی در واقع مقدمه ای بر کتاب خوانی و بالا بردن سطح دانش و آگاهی است.

به گفته کرمانی؛ با توجه به علاقه کودکان و دانش آموزان به فضای مجازی و گرفتن عکس و سلفی، یکی از بخش های این روزنامه «سلفی مدرسه» است تا دانش آموزان هدفمند به عکاسی و گرفتن سلفی بپردازند.

این فعال رسانه ای با تشریح جزئیات این روزنامه «مدال قهرمانی» را بخش دیگری از این روزنامه عنوان کرد و گفت: در این بخش به کودکان قهرمان از جانب روزنامه مدال اعطا می شود و در پایان هر سال از مردم خواسته می شود تا با توجه به عملکرد دانش آموزان قهرمان در رشته های مختلف، قهرمان قهرمانان دانش آموزان ایران را انتخاب کنند.

کرمانی، ماموران انرژی را یکی دیگر از بخش های این روزنامه عنوان کرد که با فرهنگ سازی و آموزش کودکان را به صرفهجویی دعوت کرده و از آنها می خواهد تا اعمال خود را در جهت صرفه جویی انرژی برای روزنامه ارسال کرده و به این شکل با نگاه ویژه تری به صرفه جویی بپردازند.

مدیر مسئول روزنامه «زنگ آخر» همچنین گردشگری روستایی را از جمله بخش هایی دیگر این نشریه معرفی کرد و گفت: در این بخش کودکان روستایی گزارشگران آن هستند و محتوای آن را با هدف آشنایی سایر کودکان در اقصی نقاط ایران زمین با روستاها و سبک زندگی روستایی تولید می کنند.

کرمانی تاکید کرد: معتقدم با پررنگ تر شدن بخش کودکان روستایی، باعث رونق گردشگری روستایی در سراسر کشور خواهد شد.

وی افزود: همچنین آشنایی بچه‌ها با محله‌ای که در آن زندگی می کنند و گزارش آن برای سایر کودکان، بخش دیگری از این روزنامه را تشکیل می دهد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه «زنگ آخر» در پاسخ به این پرسش که مکان و گستره توزیع نشریات و روزنامه کودکان و نوجوانان و قشر دانش آموز کجاست، گفت: متاسفانه کیوسک های مطبوعاتی برای ارایه مطبوعات بزرگسالان نیز سالهاست که کارکرد خود را از دست داده اند و تبدیل به یک بوفه کار راه انداز برای عابران شده اند و بیش از همه چیز سیگار و تنقلات عرضه می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مدارس در معرفی این گونه محصولات فرهنگی همکاری کنند و حداقل نمایشگاه های فصلی برای کودکان در داخل مدارس دایر شود تا آنان با نشریات آشنا شوند.

کرمانی با اشاره به وجود قوانین بیش از حد سختگیرانه تاکید کرد: با همکاری بیشتر آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان می توان فضای امنی برای ارایه نشریات کودکان فراهم کرد.

مدیر مسئول روزنامه «زنگ آخر» یادآور شد: این نشریه تنها روزنامه کودکان و نوجوانان ایران است که با جامعه مخاطب دانش آموزان به تازگی منتشر می شود.

کرمانی از تمامی معلمان و فعالان در عرصه کودک و نوجوان خواست به جهت بهتر شدن محتوای علاوه بر همکاری، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تولد این روزنامه تخصصی را به جامعه مطبوعاتی و فعالان حوزه کودک و نوجوان تبریک می گوید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد