درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 00:46   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32640صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 24 بهمن 1396 - 12:10
بهترین رسانه برای تبلیغات کدام است؟
دکتر محمد رضا کریمی عضو هیات علمی دانشگاه - در بسیاری از تعریف هایی که برای بازاریابی دیجیتال ارایه شده اغلب تمرکز بر ترفیع فروش محصولات و خدمات با به کارگیری رسانه های دیجیتال است به جای اینکه بر یک تعریف جامع مبنی بر تجربه مشتری، ایجاد و توسعه ارتباط و تاکید بر یکپارچه سازی کانال های گوناگون تاکید گردد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی دیجیتال مجموعه فعالیت هایی است که در آن برای دستیابی به مشتریان برای بازاریابی محصولات و خدمات از کانالهای دیجیتال استفاده می شود. هدف کلیدی و اصلی در این گونه بازاریابی، ترفیع و پیشبرد برندها از طریق اشکال مختلف رسانه های دیجیتال است.

 

بازاریابی دیجیتال ورای بازاریابی اینترنتی است و کانالهایی که به اینترنت نیازی ندارند را نیز در بر می گیرد که آنها شامل تلفن های همراه (MMS-SMS)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، رسانه های تصویری، بازاریابی موتورهای جستجو و هر نوع دیگری از رسانه های دیجیتال هستند.


بازاریابی دیجیتال یک “عبارت چتری” است که برای بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال –بیشتر در اینترنت ولی شامل تلفن های همراه، تبلیغات نمایشی و هر گونه رسانه دیجیتال دیگر – به کار می رود. با روالی که بازاریابی دیجیتال از سال های ۱۹۹۰ گسترش پیدا کرده است نحوه ای که کسب وکارها و برندها تکنولوژی و بازاریابی دیجیتال را استفاده می کنند تغییر داده است. با استفاده هر چه بیشتر رسانه ها دیجیتال در زندگی روزمره و در برنامه های بازاریابی و همچنین زیادتر شدن خریدهای اینترنتی و کارزارهای بازاریابی دیجیتال روز به روز شایع تر می شوند.


به طور خلاصه بازاریابی دیجیتال دستیابی به اهداف بازاریابی با به کار گیری تکنولوژی ها و رسانه های دیجیتال می باشد. در عمل بازاریابی دیجیتال شامل مدیریت اشکال گوناگون حضور شرکت در فضای آنلاین مانند وبسایت شرکت، اپلیکیشن های موبایل و صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

این در پیوستگی با تکنیک های ارتباطی آنلاین مثل موتورهای جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیلی است. این تکنیک ها برای دستیابی به اهدافی مانند به دست آوردن مشتریان جدید و ارایه خدمات به مشتریان کنونی است که به ایجاد ارتباط با مشتری از طریق ئی سی آر ام و اتوماسیون بازاریابی کمک می کند. اما باید توجه داشت که برای موفق شدن بازاریابی دیجیتال، ضروری است که این تکنیک های جدید با رسانه های سنتی مثل چاپ، تلویزیون، و پست به عنوان بخشی از ارتباطات چندگانه بازاریابی ادغام شوند.


در بسیاری از تعریف هایی که برای بازاریابی دیجیتال ارایه شده اغلب تمرکز بر ترفیع فروش محصولات و خدمات با به کارگیری رسانه های دیجیتال است به جای اینکه بر یک تعریف جامع مبنی بر تجربه مشتری، ایجاد و توسعه ارتباط و تاکید بر یکپارچه سازی کانال های گوناگون تاکید گردد.


دایره تعریف جامع عبارت ” بازاریابی دیجیتال” باید تمام فعالیت ها در طی دوره عمر مشتری را در بر گیرد:
•رسانه ها و کانال های ارتباطی دیجیتال
•تجربه های دیجیتالی و موبایلی مانند طراحی شبکه وب و اپلیکیشن های موبایل
•مدیریت ارتباطات با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه از طریق اتوماسیون بازاریابی
•استراتژی دیجیتال و یکپارچه سازی ارتباطات و تجربه های چندکاناله
•تکنولوژی ها و پایانه های دیجیتال که برای مدیریت تمام فعالیت های بازاریابی به کار می روند.

نقش پایانه های دیجیتال در پشتیبانی بازاریابی چندکاناله یکپارچه بخش بسایر مهمی از بازاریابی دیجیتال است که متاسفانه اغلب دست کم گرفته می شود.


گسترش اینترنت و استفاده از ابزارهای دیجیتالی در زندگی روزمره مردم دنیا به ویژه مردم کشورهای توسعه یافته باعث اهمیت یافتن تغییر در روش های کسب وکار و در نتیجه بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ارکان آن شده است. این تغییراتی به حدی است که برخی مدعی شروع عصر ” فرادیجیتال” شده اند.

 

 آماندا رندل مدیر بازاریابی جهانی اچ اس بی سی استفاده از واژه دیجیتال را در تیمش منع کرده است چون اعتقاد دارد که حرف زدن در مورد داشتن یک تیم دیجیتال در زمانی که همه مصرف کنندگان در دنیای دیجیتال هستند یک جور عقب گرد است و مانند اینست که خودروها را گاری های بدون اسب بنامیم در

حالیکه دیگر گاری اسبی در خیابان ها نیست. در عین حال هنوز رسانه های سنتی به کار خود ادامه داده و هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب بهترین رسانه (ها) برای یک سازمان چالش بزرگی است.


برای مقایسه و انتخاب بهترین رسانه های مختلف یک معیار تعیین کننده وجود دارد:
پرداخت به ازای هزار مشاهده (سی پی ام): یک معیار اندازه گیری تبلیغات است که مقدار پولی که باید صرف گردد تا پیام به یک هزار (1000) مخاطب برسد.
پرداخت به ازای مشاهده (CPI) یا پرداخت به ازای هزار مشاهده (CPM)، واژه‌ای است که در تبلیغات رسانه‌ای کاربرد دارد.

 

همان‌طور در تبلیغات آنلاین و بازاریابی وب بکار برده می‌شود. هزینه به ازای مشاهده به تبلیغات تجاری و بازاریابی آنلاین و یا کمپین‌های ایمیل مارکتینک اشاره دارد. این تبلیغات به صورت پرداخت تبلیغ کنندگان به ازای دفعات نمایش تبلیغ است. CPI به هزینه متحمل شده به ازای مشتریان بالقوه‌ای است که تبلیغ را مشاهده می‌کند.

 

در حالی که CPM به پرداخت به ازای هر هزار مشتری که تبلیغ را مشاهده می‌کنند اشاره می‌کند. CPM همان پرداخت به ازای مایل است فقط مایل به هزار مشاهده تبدیل شده است.



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد