درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 09:15   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک
  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
  ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی
  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد
  چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
  تجلیل از روابط عمومی های خبرنگارهیئت های ورزشی لرستان
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد
  یزدانیان: شفافیت در روابط عمومی باعث اعتماد می شود
  مشتریان بانک مسکن دیده می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32640صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 24 بهمن 1396 - 12:10
بهترین رسانه برای تبلیغات کدام است؟
دکتر محمد رضا کریمی عضو هیات علمی دانشگاه - در بسیاری از تعریف هایی که برای بازاریابی دیجیتال ارایه شده اغلب تمرکز بر ترفیع فروش محصولات و خدمات با به کارگیری رسانه های دیجیتال است به جای اینکه بر یک تعریف جامع مبنی بر تجربه مشتری، ایجاد و توسعه ارتباط و تاکید بر یکپارچه سازی کانال های گوناگون تاکید گردد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی دیجیتال مجموعه فعالیت هایی است که در آن برای دستیابی به مشتریان برای بازاریابی محصولات و خدمات از کانالهای دیجیتال استفاده می شود. هدف کلیدی و اصلی در این گونه بازاریابی، ترفیع و پیشبرد برندها از طریق اشکال مختلف رسانه های دیجیتال است.

 

بازاریابی دیجیتال ورای بازاریابی اینترنتی است و کانالهایی که به اینترنت نیازی ندارند را نیز در بر می گیرد که آنها شامل تلفن های همراه (MMS-SMS)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، رسانه های تصویری، بازاریابی موتورهای جستجو و هر نوع دیگری از رسانه های دیجیتال هستند.


بازاریابی دیجیتال یک “عبارت چتری” است که برای بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال –بیشتر در اینترنت ولی شامل تلفن های همراه، تبلیغات نمایشی و هر گونه رسانه دیجیتال دیگر – به کار می رود. با روالی که بازاریابی دیجیتال از سال های ۱۹۹۰ گسترش پیدا کرده است نحوه ای که کسب وکارها و برندها تکنولوژی و بازاریابی دیجیتال را استفاده می کنند تغییر داده است. با استفاده هر چه بیشتر رسانه ها دیجیتال در زندگی روزمره و در برنامه های بازاریابی و همچنین زیادتر شدن خریدهای اینترنتی و کارزارهای بازاریابی دیجیتال روز به روز شایع تر می شوند.


به طور خلاصه بازاریابی دیجیتال دستیابی به اهداف بازاریابی با به کار گیری تکنولوژی ها و رسانه های دیجیتال می باشد. در عمل بازاریابی دیجیتال شامل مدیریت اشکال گوناگون حضور شرکت در فضای آنلاین مانند وبسایت شرکت، اپلیکیشن های موبایل و صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

این در پیوستگی با تکنیک های ارتباطی آنلاین مثل موتورهای جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیلی است. این تکنیک ها برای دستیابی به اهدافی مانند به دست آوردن مشتریان جدید و ارایه خدمات به مشتریان کنونی است که به ایجاد ارتباط با مشتری از طریق ئی سی آر ام و اتوماسیون بازاریابی کمک می کند. اما باید توجه داشت که برای موفق شدن بازاریابی دیجیتال، ضروری است که این تکنیک های جدید با رسانه های سنتی مثل چاپ، تلویزیون، و پست به عنوان بخشی از ارتباطات چندگانه بازاریابی ادغام شوند.


در بسیاری از تعریف هایی که برای بازاریابی دیجیتال ارایه شده اغلب تمرکز بر ترفیع فروش محصولات و خدمات با به کارگیری رسانه های دیجیتال است به جای اینکه بر یک تعریف جامع مبنی بر تجربه مشتری، ایجاد و توسعه ارتباط و تاکید بر یکپارچه سازی کانال های گوناگون تاکید گردد.


دایره تعریف جامع عبارت ” بازاریابی دیجیتال” باید تمام فعالیت ها در طی دوره عمر مشتری را در بر گیرد:
•رسانه ها و کانال های ارتباطی دیجیتال
•تجربه های دیجیتالی و موبایلی مانند طراحی شبکه وب و اپلیکیشن های موبایل
•مدیریت ارتباطات با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه از طریق اتوماسیون بازاریابی
•استراتژی دیجیتال و یکپارچه سازی ارتباطات و تجربه های چندکاناله
•تکنولوژی ها و پایانه های دیجیتال که برای مدیریت تمام فعالیت های بازاریابی به کار می روند.

نقش پایانه های دیجیتال در پشتیبانی بازاریابی چندکاناله یکپارچه بخش بسایر مهمی از بازاریابی دیجیتال است که متاسفانه اغلب دست کم گرفته می شود.


گسترش اینترنت و استفاده از ابزارهای دیجیتالی در زندگی روزمره مردم دنیا به ویژه مردم کشورهای توسعه یافته باعث اهمیت یافتن تغییر در روش های کسب وکار و در نتیجه بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ارکان آن شده است. این تغییراتی به حدی است که برخی مدعی شروع عصر ” فرادیجیتال” شده اند.

 

 آماندا رندل مدیر بازاریابی جهانی اچ اس بی سی استفاده از واژه دیجیتال را در تیمش منع کرده است چون اعتقاد دارد که حرف زدن در مورد داشتن یک تیم دیجیتال در زمانی که همه مصرف کنندگان در دنیای دیجیتال هستند یک جور عقب گرد است و مانند اینست که خودروها را گاری های بدون اسب بنامیم در

حالیکه دیگر گاری اسبی در خیابان ها نیست. در عین حال هنوز رسانه های سنتی به کار خود ادامه داده و هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب بهترین رسانه (ها) برای یک سازمان چالش بزرگی است.


برای مقایسه و انتخاب بهترین رسانه های مختلف یک معیار تعیین کننده وجود دارد:
پرداخت به ازای هزار مشاهده (سی پی ام): یک معیار اندازه گیری تبلیغات است که مقدار پولی که باید صرف گردد تا پیام به یک هزار (1000) مخاطب برسد.
پرداخت به ازای مشاهده (CPI) یا پرداخت به ازای هزار مشاهده (CPM)، واژه‌ای است که در تبلیغات رسانه‌ای کاربرد دارد.

 

همان‌طور در تبلیغات آنلاین و بازاریابی وب بکار برده می‌شود. هزینه به ازای مشاهده به تبلیغات تجاری و بازاریابی آنلاین و یا کمپین‌های ایمیل مارکتینک اشاره دارد. این تبلیغات به صورت پرداخت تبلیغ کنندگان به ازای دفعات نمایش تبلیغ است. CPI به هزینه متحمل شده به ازای مشتریان بالقوه‌ای است که تبلیغ را مشاهده می‌کند.

 

در حالی که CPM به پرداخت به ازای هر هزار مشتری که تبلیغ را مشاهده می‌کنند اشاره می‌کند. CPM همان پرداخت به ازای مایل است فقط مایل به هزار مشاهده تبدیل شده است.



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تبلیغات سیاسی در آمریکا


  مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی


  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: روابط‌عمومی باید زبان گویای کاربران حرفه‌ای باشد


  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  انتقاد فرماندار تالش از کم‌تحرکی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان منصوب شد


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  چهارمین کلاس آموزش روزنامه نگاری پایان یافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران