درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:23   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32611صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 21 بهمن 1396 - 00:57
چیپس دوریتوز، مخصوص خانم ها؛ حربه جدید تبلیغاتی!
کارشناسان بازاریابی در کانادا معتقدند که ادعای خانم ایندرا نوئی، از مدیران ارشد شرکت PepsiCo (تولیدکننده چیپس Doritos) در مورد ارائه چیپس مخصوص خانم ها، صرفا برای آزمودن بازار مطرح شده و حربه تبلیغاتی برای افزایش فروش می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناسان بازاریابی در کانادا معتقدند که ادعای خانم ایندرا نوئی، از مدیران ارشد شرکت PepsiCo (تولیدکننده چیپس Doritos) در مورد ارائه چیپس مخصوص خانم ها، صرفا برای آزمودن بازار مطرح شده و حربه تبلیغاتی برای افزایش فروش می باشد.


اوایل هفته، خانم نوئی در پادکست Freakonomics مدعی شد که به زودی نوع جدیدی از Doritos به بازار خواهد آمد، چون خانم ها دوست ندارند بعد از خوردن چیپس انگشتان شان را لیس بزنند و خرده های چیپس باقیمانده در ته پاکت را در دهانشان خالی کنند.


اما شرکت Pepsi می گوید که  قصد عرضه چنین محصولی را ندارد.


جوردن لبل، استاد رشته بازاریابی دانشگاه Concordia می گوید که نوئی با آگاهی کامل از نفوذ کلامش در بازار، چنین ادعایی را مطرح کرده تا واکنش خریداران به یک محصول مبتنی بر جنسیت را بسنجد.


این ادعای نوئی جدی گرفته شده و با واکنش منفی و انتقاد کتلین وین (نخست وزیر انتاریو)، کریسی تیگن (مدل آمریکایی) و کتی گریفین (کمدین آمریکایی) روبرو شد.


به گزارش iranjavan، اما سیلوین شارلبوا، از استادان دانشگاه  Dalhousie  معتقد است که واکنش منفی در واقع می تواند برای شرکت سودآور باشد و به افزایش فروش محصولات منجر شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد