درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 07:59   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت
  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛ بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32611صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 21 بهمن 1396 - 00:57
چیپس دوریتوز، مخصوص خانم ها؛ حربه جدید تبلیغاتی!
کارشناسان بازاریابی در کانادا معتقدند که ادعای خانم ایندرا نوئی، از مدیران ارشد شرکت PepsiCo (تولیدکننده چیپس Doritos) در مورد ارائه چیپس مخصوص خانم ها، صرفا برای آزمودن بازار مطرح شده و حربه تبلیغاتی برای افزایش فروش می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناسان بازاریابی در کانادا معتقدند که ادعای خانم ایندرا نوئی، از مدیران ارشد شرکت PepsiCo (تولیدکننده چیپس Doritos) در مورد ارائه چیپس مخصوص خانم ها، صرفا برای آزمودن بازار مطرح شده و حربه تبلیغاتی برای افزایش فروش می باشد.


اوایل هفته، خانم نوئی در پادکست Freakonomics مدعی شد که به زودی نوع جدیدی از Doritos به بازار خواهد آمد، چون خانم ها دوست ندارند بعد از خوردن چیپس انگشتان شان را لیس بزنند و خرده های چیپس باقیمانده در ته پاکت را در دهانشان خالی کنند.


اما شرکت Pepsi می گوید که  قصد عرضه چنین محصولی را ندارد.


جوردن لبل، استاد رشته بازاریابی دانشگاه Concordia می گوید که نوئی با آگاهی کامل از نفوذ کلامش در بازار، چنین ادعایی را مطرح کرده تا واکنش خریداران به یک محصول مبتنی بر جنسیت را بسنجد.


این ادعای نوئی جدی گرفته شده و با واکنش منفی و انتقاد کتلین وین (نخست وزیر انتاریو)، کریسی تیگن (مدل آمریکایی) و کتی گریفین (کمدین آمریکایی) روبرو شد.


به گزارش iranjavan، اما سیلوین شارلبوا، از استادان دانشگاه  Dalhousie  معتقد است که واکنش منفی در واقع می تواند برای شرکت سودآور باشد و به افزایش فروش محصولات منجر شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ)


  انواع خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران