درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32605صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 11:14
همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان خراسان جنوبی برگزار شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی: تغییر نگاه مدیران به روابط عمومی ها به عنوان یک واحد اداری مهم و دارای جایگاه از دیگر اموری است که در روابط عمومی ها به عنوان یک وظیفه مهم باید دنبال شود.
  

تنظیم روابط درون و بیرون سازمان وظیفه اصلی روابط عمومی ها است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی که در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: باید انسجام فکری در روابط عمومی دستگاه های اجرایی به وجود آید تا بتوانند اقدامات موثرتری در حوزه فعالیت خود انجام دهند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینی ، با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید نگاه مدیران را به این سمت سوق دهند که همه اقدامات برای مردم و اثرگذاری در زندگی آنان و تقویت امید در جامعه باشد، ادامه داد: کارهایی که براساس عقلانیت شکل می گیرد آرام اما مستحکم است.


وی به دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تمام افکار به سمت بیان پروژه ها رفته در حالی که باید با عوامل به وجود آورنده انقلاب که مردم بودند ارتباط برقرار کنیم و با نگاه همیاری، اخلاق و مردم و جایگاه آن توجه شود.


وی با بیان اینکه روحیات و ویژگی های اخلاقی و روحی که در دهه فجر سال ۵۷ وجود داشت باید احیا شوند، افزود: روحیه تعاون و برادری ، روحیه ایثار و گذشت و مواردی از این دست باید در این ایام در صفحه فرهنگی انقلاب باز نویسی شده و مجدداً با روکشی نو و جدید به جامعه ارائه گردد و روابط عمومی ها می توانند در این زمینه نقشی بی بدیل ایفا نمایند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، به اقدامات مناسب انجام گرفته در اداره کل روابط عمومی استانداری اشاره کرد و ادامه داد: در یکسال اخیر این اقدامات بسیار خوب و رو به جلو بوده که قابل تقدیر است.


حسینی، تنظیم روابط درون و بیرون سازمان را وظیفه اصلی روابط عمومی ها دانست وتصریح کرد: بخشی از اقداماتی که در سازمان ها و نهادها تحت عنوان حاکمیت به انجام می رسد و در راستای توسعه همه جانبه کشور و استان است باید توسط روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی درون و بیرون سازمان به افکار عمومی ارائه گردد.


وی کمبود نیروی تخصصی را از جمله مشکلات حوزه روابط عمومی ها برشمرد و خاطر نشان ساخت: تغییر نگاه مدیران به روابط عمومی ها به عنوان یک واحد اداری مهم و دارای جایگاه از دیگر اموری است که در روابط عمومی ها به عنوان یک وظیفه مهم باید دنبال شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه را مورد تاکید جدی قرار داد و یادآورشد: انجام امور بر اساس عقلانیت و دوری از برخی اموری که بر اساس احساس شکل می گیرد از جمله مواردی است که می تواند در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد و تصمیم گیران سازمان را به این سمت سوق دهد.


حسینی، تلاش به منظور جلوگیری از بروز اختلاف خصوصاً در بین نخبگان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مورد نکوهش قرار داد و افزود: ایجاد انسجام عمومی و تلاش برای نزدیک کردن نگاه ها و دیدگاه ها به یکدیگر می تواند به عنوان یک اولویت مهم کاری مدنظر روابط عمومی ها قرار گیرد و در این زمینه به صورتی هنرمندانه کار و تلاش کنند.


وی مدیریت فضای عمومی جامعه را از دیگر رسالت های روابط عمومی ها برشمرد وخاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها با توجه به ارتباطاتی که با رسانه های جمعی دارند باید همواره تحلیل درستی از وقایع و رویدادهای جاری روز داشته باشند و آن را در اختیار تصمیم گیرندگان و مدیران قرار دهند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، به نقش مهم رسانه ها در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و ادامه داد: وظایف رسانه ها بخشی از فعالیت هایی است که در روابط عمومی دنبال می شود به بیان دیگر روابط عمومی ها از رسانه ها جدا نیستند بلکه هردو در کنار یکدیگر زمینه های صعود و اوج را برای هم فراهم می نمایند.


حسینی، اظهار داشت: از دیگر اموری که مورد غفلت قرار گرفته گفتمان سازی در جامعه است چرا که بخشی از هدایت افکار در جامعه بر عهده روابط عمومی ها است و می توانند با بررسی شرایط روز زمینه های ارتباط هر چه بیشتر مردم و حاکمیت را فراهم نمایند.


وی در پایان ضمن تاکید بر تقویت ارتباط بین مردم و سازمان از سوی روابط عمومی ها گفت: اگر نمی توانید مشکلی را حل کنید حداقل به روشی که شان و جایگاه مردم حفظ شود به درد دل آنها گوش کنید چرا که همین امر موجب ایجاد اعتماد در جامعه و افزایش امید در بین مردم خواهد بود.

 

آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی که در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان سخن می گفت با بیان این مطلب ، افزود: آموزش روابط عمومی ها باید جدی تر گرفته شود؛ این در حالیست که این مهم بطور ویژه مورد توجه قرار داشته و تاکنون دوره های آموزشی مناسبی در این زمینه برگزار شده است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباسعلی بهاری، با اشاره به وجود مشکلات موجود در حوزه روابط عمومی ها، گفت: انتظار است مدیران دستگاه های اجرایی به مجموعه روابط عمومی به عنوان یک واحد اداری مهم و دارای جایگاه ویژه نگاه کنند؛ چرا که در غیر این صورت روابط عمومی ها از وظایف اصلی خود باز خواهند ماند.


وی ، با بیان اینکه استرس کاری در روابط عمومی بسیار بالا است چرا که هر قصور و اشتباهی می تواند به برنامه های دستگاه اجرایی لطمه بزند، ادامه داد: روابط عمومی باید بگونه ای فعالیت کند تا اطلاع رسانی درستی از خدمات دستگاه های اجرایی به مردم ارائه گردد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، از راه اندازی کانال تلگرامی اطلاع رسانی و نیز سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات خبر داد و افزود: در حال حاضر کانال اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی، بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر عضو دارد.


بهای، به کمیته های ۵ گانه هسته راهبردی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و ادامه داد: کمیته ارتباطات رسانه ای، کمیته رفاه و تعاون، کمیته آموزش، ، کمیته افکارسنجی و نظرسنجی و کمیته ارزیابی عملکرد از جمله کمیته های موجود در هسته مذکور هستند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ۶ هزار و ۴۱۸ نفر ساعت از روابط عمومی ها و رسانه ها و رانندگان در حوزه آداب تشریفات و خبرنویسی آموزش های لازم را از طریق فعالیت های کمیته آموزش فرا گرفته اند.


بهاری، به شاخص های مختلف ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: امتیاز کسب شده از شاخص های ۷ گانه شامل ارتباطات رسانه ای ، روابط عمومی الکترونیک، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت های تبلیغاتی و نمایشگاهی و سمعی و بصری، انتشارات و واگذاری امور به بخش خصوصی جزو شاخص های ارزیابی عملکرد هستند که بر اساس این شاخص ها و زیرشاخص های مرتبط روابط عمومی دستگاه های اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، با تاکید بر لزوم برون سپاری فعالیت های روابط عمومی ها به بخش خصوصی، اظهار داشت: مدیران در صورت توجه به این مهم، می توانند به روابط عمومی ها کمک کنند تا به سایر فعالیت های تخصصی خود متناسب با وظایف و ماموریت های دستگاه متبوعه بپردازند.


این گزارش حاکیست؛ در این جلسه تنی چند از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.

 

همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان برگزار شد
همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی برتر دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ، جمعی از مدیران استانی و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی برتر استان در محل سالن شهید مطهری استانداری برگزار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در این همایش تعداد ۱۳ نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی که بر اساس نمره کسب شده شایسته تقدیر شناخته شده بودند و نیز ۶ نفر از مدیران روابط عمومی که بالاترین نمره ارزیابی را کسب کرده بودند مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

برپایه این گزارش، انتخاب روابط عمومی های برتر براساس ارزیابی صورت گرفته و امتیاز کسب شده در 7 شاخص اختصاصی روابط عمومی انجام شد که شاخص های ۷ گانه شامل ارتباطات رسانه ای ، روابط عمومی الکترونیک، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت های تبلیغاتی و نمایشگاهی و سمعی و بصری، انتشارات و واگذاری امور به بخش خصوصی مهم ترین شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها بودند.


همچنین تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که در طول سال گذشته و امسال با اداره کل روابط عمومی استانداری در زمینه های مختلف همکاری داشته اند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد