درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32578صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:58
مدیرعامل بانک ملی ایران: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است
مدیرعاملبانک ملی ایران تاکید کرد: بانک آفیسر یکی از پیشرفته ترین طرح های نظام بانکی است که می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعاملبانک ملی ایران تاکید کرد: بانک آفیسر یکی از پیشرفته ترین طرح های نظام بانکی است که می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی با بیان این که این شعبه، ویترین بانک است، گفت: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و ما همه توان خود را برای اجرای درست طرح به کار می بندیم.
 
 وی افزود: خوش اخلاقی و خوش برخوردی، باید سرلوحه رفتار همه کارکنان بانک باشد، اما در راس آنها اکانت آفیسرها هستند که باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریان داشته باشند.
 
 هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به این که بانک آفیسر طرحی نوپا در بانک ملی ایران است، گفت: خوشبختانه در مدت کوتاهی که از اجرای طرح گذشته، رضایت مشتریان شعبه مرکزی از نحوه اجرای کار مطلوب بوده است.
 
 وی افزود: یازده اکانت آفیسر این شعبه به حدود 12 هزار درخواست ارزی، ریالی و معاملاتی مشتریان پاسخ داده اند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
 
 مهدی هدایتی رئیس شعبه مرکزی بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که کارکنان این شعبه نهایت تلاش خود را برای اجرای درست این طرح انجام می دهند، گفت: اعتلای نام بانک و افزایش میزان رضایت مشتریان مورد توجه همه ماست.
 
 در ادامه این نشست نیز اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی، دیدگاه ها و مسائل خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد