درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 04:19   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر
  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران
  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32570صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 بهمن 1396 - 16:45
جلسه هماهنگی مسئولان روابط عمومی سما خوزستان مطرح شد
جلسه هماهنگی مسئولان روابط عمومی واحدهای سما استان خوزستان به میزبانی سما شوشتر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هماهنگی مسئولان روابط عمومی واحدهای سما استان خوزستان به میزبانی سما شوشتر برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری آنا، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد شوشتر در این جلسه به اهمیت و نقش
روابط عمومی در همه سازمان‌ها و واحدهای دانشگاهی پرداخت و گفت: «امروزه روابط عمومی نقش بسزایی در هر مجموعه برعهده دارد چراکه بازتاب خدمات آن مجموعه در گروی آن از سوی همان همکاران روابط عمومی است.»

عین الله حسامی با بیان اینکه هر کدام از همکاران سمایی در آن واحد چندین وظیفه را بر عهده دارند از مسئولان روابط عمومی واحدها خواست با جدی گرفتن اهمیت درج اخبار و اطلاعیه‌های واحدهای خود در سریعترین زمان ممکن نسبت به اطلاع‌رسانی آنها اقدام کنند، زیرا از این طریق همکاران حوزه‌های دیگر با دیدن انعکاس خبر خود، انگیزه بیشتری پیدا کرده و در واقع خستگی کار را فراموش می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سما اهواز و خوزستان با تشکر از تشکیل این جلسه و توجه دکتر افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان به مقوله برندسازی، تبلیغات و روابط عمومی، پایه و اساس ماندگاری یک سیستم و رکن اصلی معرفی توانمندی‌های آن را در گرو، داشتن و پویا بودن روابط عمومی آن دانست.

آرمان عالی محمودی افزود: «اینکه امروز ما در اینجا گرد هم جمع شده‌ایم به عنوان یک نقطه آغاز برای انجام برندسازی استانی سما به صورت منسجم و همه جانبه است و بدون شک آثار و نتایج مثبت آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد، چرا که این آثار نسبت به چند سال پیش که حوزه روابط عمومی در سما اهواز فعال نبوده به خوبی قابل مشاهده است و امروزه روابط عمومی و برندسازی جز جدایی‌ناپذیر و عامل پایا بودن هر سیستم و مجموعه به‌شمار می‌آید.»

وی با درخواست از همکاران برای تلاش بیشتر در این زمینه افزود: «خوشبختانه با توجه به حسن نظر و دید مثبتی که در سازمان سما و دبیرخانه استان در مقوله اهمیت حوزه روابط عمومی وجود دارد، می‌توان به حمایت مسئولان و در نهایت پیشرفت کار امیدوار بود.»

پس از آن نیز دستور کار اولین جلسه و موارد قابل انجام از جمله معرفی مسئولان روابط عمومی واحدها به سازمان و دبیرخانه، مشخص کردن یک نفر به عنوان رابط خبری مدارس، همکاری با خبرگزاری های معتبر کشوری و استانی مطرح و درباره چگونگی اجرای آنها تصمیم‌گیری شد و در قسمت دوم جلسه نیز مطالب مفید و لازم اصول خبر نویسی و تهیه گزارش خبری به حاضران آموزش داده شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  خبر بد، خبر خوبیه!


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود