درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32560صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 14 بهمن 1396 - 13:13
در قاب بهار انقلاب اسلامی/ 1/ هزاران زوج با تسهیلات بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند
از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بیش از یکصد هزار زوج ایرانی با تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بیش از یکصد هزار زوج ایرانی با تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای عمل به رسالت های اجتماعی خود نگاه ویژه ای به مسائل مرتبط با جوانان دارد و در همین راستا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج سهم قابل توجهی از مجموع تسهیلات پرداخت شده بانک ملی ایران را داشته است.

در سال 95 تعداد 219 هزار و 189 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش 19 هزار و 460 میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران به جوانان پرداخت شد که نقش قابل توجهی در کوتاه شدن صف وام ازدواج داشته است.

در 10 ماه ابتدای سال جاری نیز تسهیلات ازدواج پرداخت شده بانک ملی ایران رشد قابل توجهی داشت و 201 هزار و 640 جوان ایرانی طی مدت مذکور با این تسهیلات به خانه بخت رفته اند که این تسهیلات بالغ بر 21 هزار و 37 میلیارد ریال بوده است.

این در حالی است که در سال جاری دولت و بانک مرکزی نیز تاکید ویژه ای به تسهیل شرایط ازدواج جوانان و تامین منابع اعتباری لازم در این بخش را داشته اند و از همین رو طرح ضربتی وام ازدواج از یکم مردادماه تا 15 مهرماه سال جاری اجرا شد.

بانک ملی ایران در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در میان سایر بانک ها پیشتاز بود که به پاس کسب بیشترین سهم از 520 هزار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده طی دوره اجرای طرح مورد تقدیر ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی قرار گرفت.

یازده بانک در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نقش داشتند که سهم بانک ملی ایران در تعداد و میزان تسهیلات پرداختی بیش از همه بود.

عملکرد واحدهای بانک ملی ایران در سراسر کشور نشان می دهد از ابتدای مردادماه تا 15 مهرماه امسال تعداد 72 هزار و 44 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این طرح پرداخت شده است که بر هفت هزار و 536 میلیارد ریال بالغ می شود.

همچنین بانک ملی ایران در راستای تقویت سنت نیکوی قرض الحسنه تمهیدات تازه ای در قالب «تامین مالی جمعی» اندیشیده تا از این طریق تعیین محل مصرف منابع قرض الحسنه بانک به مشتریان واگذار شود. در این بخش هم مشتریان می توانند وجوه خود را به صورت قرض الحسنه به بخش ازدواج جوانان نیازمند اختصاص دهند.

در این نظام طراحی شده، سامانه ای قرار گرفته که با مراکز ارائه دهنده خدمات عام المنفعه به طور مستقیم در ارتباط است و افراد یا طرح های نیازمند حمایت مالی از طریق آن معرفی می شوند. بانک ملی ایران به عنوان عامل جمع آوری منابع مالی، این طرح ها را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

با این روش، سپرده گذاران می توانند از میان انبوه طرح ها و افراد نیازمند، خودشان محل مصرف منابع را به صورت حامی با فعالیت هبه یا غیرانتفاعی و تسهیلات قرض الحسنه مشخص کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد