درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32559صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 14 بهمن 1396 - 13:04
در قاب بهار انقلاب اسلامی/2 / رونق بنگاه های کوچک و متوسط با تسهیلات بانک ملی ایران
بانک ملی ایران یکی از مهمترین وظایف خود را کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال می داند و در همین راستا اقدامات مهمی را عملیاتی کرده که یکی از آنها پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران یکی از مهمترین وظایف خود را کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال می داند و در همین راستا اقدامات مهمی را عملیاتی کرده که یکی از آنها پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری طی سالهای اخیر به یکی از چالش های کشور تبدیل شده و همه مسئولان را به تلاش واداشته است.

در شرایطی که راه اندازی واحدهای اقتصادی کلان مانند نیروگاه، پالایشگاه و کارخانه های تولیدی بزرگ به زمان و سرمایه زیادی نیاز دارد که تامین آن فقط از دولت و آن هم در بودجه های سالانه کشور بر می آید، ایجاد و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط بهترین و سریعترین راه برای ایجاد اشتغال پایدار محسوب می شود.

بانک ملی ایران در این زمینه تا حد ممکن مساعدت داشته و اعطای تسهیلات به این بنگاه ها را یکی از اولویت های خود قرار داده است، به طوری که در سال گذشته حدود سه هزار و 900 فقره و در سه فصل نخست سال جاری حدود سه هزار و 200 فقره تسهیلات به این بنگاه ها پرداخت شده است.

رقم این تسهیلات در سال گذشته بیش از 30 هزار میلیارد ریال بوده است، در حالی که طی 10 ماه ابتدایی سال جاری میزان تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بنگاه های کوچک و متوسط به حدود 26 هزار میلیارد ریال رسیده است.

سال گذشته استان اصفهان با 12.6 درصد بیشترین سهم را از میزان تسهیلات این بخش به خود اختصاص داده بود و پس از آن استان بوشهر با 9.5 درصد و گلستان با 8.9 درصد در رتبه های بعدی قرار داشتند. در سال جاری استان اصفهان رتبه اول خود را در دریافت تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط با سهم 17.5 درصد حفظ کرده، اما رتبه دوم به استان یزد با 11.5 درصد و رتبه سوم به استان مرکزی با سهم 10.4 درصد رسیده است.

ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از متقاضیان به دلیل نقص مدارک یا عدم مراجعه به شعب هنوز به دریافت تسهیلات موفق نشده اند. این در حالی است که طبق روال سال های قبل، بخش قابل توجهی از صاحبان بنگاه های کوچک و متوسط در دو ماه پایانی سال برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند و ارقام پرداختی افزایش خواهد یافت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد