درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32550صفحه نخست » خبر یکجمعه، 13 بهمن 1396 - 12:02
سانسور اخبار و کتمان واقعیت ها هرگز به نفع آموزش و پرورش نیست
رویکرد ما مطالبه گری و کنشگری رسانه ای است و اگر در جایی احساس کنیم حرمت معلمان، خدشه دار شده برخورد رسانه ای ما قطعاً انفعالی نخواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر سه شنبه دهم بهمن 96 دومین نشست هم اندیشی روابط عمومی های حوزه ستادی در ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با مروری بر برنامه های شش ماه گذشته روابط عمومی ، اظهار کرد: در این مدت با همدلی و کارتیمی تلاش کردیم تا تغییراتی در نگرش سنتی به فعالیت های روابط عمومی در سپهر سازمانی آموزش و پرورش به وجود آوریم. از آنجا که بدنه اداری وزارت آموزش و پرورش خیلی سنگین است و همین سنگینی به یک مانع ارتباطی با مخاطبان تبدیل شده، پاسخگویی و نزدیک شدن به مطالبات خانواده ها از آموزش و پرورش اولویتی بود که تا حدی به آن نزدیک شده ایم.

نظری افزود: با اشاره به دستورالعمل های ارسالی در ماه های اخیر به استان ها و تعیین شاخصه های انتخاب و انتصاب مسئولان روابط عمومی تصریح کرد: کسانی که ازتوانایی لازم برای کار در فضای مجازی و تعامل با رسانه ها برخوردار نیستند، طبیعتا جایی در روابط عمومی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: تلاش ما در روابط عمومی باید این باشد تا درهای آموزش و پرورش را به روی اقتصاددانان، جامعه شناسان، فرهنگ دوستان و استادان تعلیم وتربیت بازکنیم وگرنه منزوی می شویم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، تلاش برای رفع سوء تفاهمات پیش آمده در فضای رسانه را ضروری برشمرد و عنوان کرد: رویکرد ما مطالبه گری و کنشگری رسانه ای است و اگر در جایی احساس کنیم حرمت معلمان، خدشه دار شده برخورد رسانه ای ما قطعاً انفعالی نخواهد بود.

وی با دعوت از تمام واحدهای ستادی برای پیوستن به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات عنوان کرد: شهروندان از سراسرکشور درخواست و سئوال خود را در این سامانه مطرح می کنند و سازمان ها و معاونت های مربوطه باید نسبت به پاسخگویی به پرسش ها با سرعت پاسخ دهند.

نظری با اشاره به تجربه راه اندازی استودیو الفبا، کاهش فاصله آموزش وپرورش با جامعه را یکی از اهداف اصلی راه اندازی استودیو الفبا خواند و افزود: گرایش ما در روابط عمومی تحولگرایی است و البته برای همه گرایش ها احترام قائلیم و با روی خوش، پذیرای دیدگاه ها و سلایق دلسوزان پهنه تربیتی کشور هستیم.

نظری با اشاره به خطر سکوت سازمانی افزود: روابط عمومی ها باید به مدیران خود برای برگزاری نشست های صمیمی کارکنان مشورت بدهند و فضای آزاد اظهار نظر را برای کارشناسان فراهم کنند.

نظری با تاکید بر ضرورت خوشرویی و تعامل صحیح با خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش افزود: ما هرگز سانسور اخبار و کتمان واقعیت ها را به نفع جریان تعلیم و تربیت نمی دانیم. مراقب منزوی شدن مدیران و دور ماندن آنها از واقعیت ها باشند .

در ادامه این نشست، مدیران وکارشناسان روابط عمومی های ستادی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که می توان از آن جمله به موارد زیر اشاره کرد: توسعه قابلیت های پرتال وزارت آموزش وپرورش، استقبال از تغییرات به وجود آمده در فعالیت های مرکز اطلاع رسانی، ارتقاء و تغییر ساختار روابط عمومی ها، ایجاد فضای برابر با هدف ارائه نظرها در سایت اطلاع رسانی وزارت، برگزاری دوره های تخصصی برای کارشناسان روابط عمومی حوزه های ستادی، پیشنهاد برگزاری همایش منتقدان، راه اندازی سایت وزارتخانه به زبان های عربی و انگلیسی، تجلیل از کارشناسان روابط عمومی برتر، پیشنهاد راه اندازی میز خدمت در مرکز اطلاع رسانی و تجهیز روابط عمومی ها به امکانات سخت افزاری، تسهیل در مکاتبات اداری ایجاد نمایشگاه دائمی آموزش و پرورش.

در ادامه این نشست ها محمدحسینی، معاون پژوهشی مرکز اطلاع رسانی ماهیت روابط عمومی را آنی و غیرمنتظره خواند و اظهار کرد: روابط عمومی ها گزارش عملکرد خود را همواره تهیه و آماده ارائه کنند و در زمینه مستندسازی فعالیت ها و برنامه محوربودن عمل کنند.

محمدی، معاون فرهنگی و تبلیغات مرکز اطلاع رسانی نیز در این مراسم بر رعایت پروتکل های مکتوب در مراسمی که مسئولین حضور دارند و نظم بخشی به اطلاع رسانی ها در اتوماسیون و مستند سازی فعالیت ها و برنامه های سازمان ها و معاونت تاکید کرد.

نجات بهرامی معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی نیز با اشاره به مطالب مطروحه از سوی کارشناسان روابط عمومی های حوزه ستادی، اظهار کرد: تأخیر در تهیه وارسال جوابیه از جمله مشکلات معاونت های مختلف حوزه ستادی است که کارشناسان روابط عمومی باید در رفع این مشکل اهتمام بیش از پیش داشته باشند.

نجات بهرامی به تشریح قابلیت های سایت اطلاع رسانی پرداخت و تصریح کرد: تلاش می کنیم قابلیت های سایت را افزایش دهیم و در صورت تحقق آن، پوشش اخبار حوزه های ستادی افزایش می یابد.

وی از جایگزین کردن سایت تحلیلی نگاه به جای نشریه نگاه خبر داد و اظهار کرد: در کنار سایت خبررسانی، سایت تحلیلی نیز خواهیم داشت؛ بنابراین به محض آماده شدن زیرساخت ها، این سایت نیز راه اندازی می شود.

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ضرورت وجود سایت خبری به زبان های غیرفارسی را تشریح و عنوان کرد: به دنبال راه اندازی سایت به این زبان ها هستیم.

وی از برگزاری انتخابات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان، به عنوان گام مناسبی در راستای شفاف کردن عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان نام برد و افزود: انتظار می رود روابط عمومی ها با توجه به نیاز افکار عمومی، اطلاع رسانی به موقع و کافی را در جهت ایجاد فضایی با نشاط در این انتخابات داشته باشند و به نحو احسن اخبار را اطلاع رسانی کنند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد