درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 اسفند 1396 - 00:45   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32546صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 15 بهمن 1396 - 16:44
کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد
کتاب "باور کن که، روابط عمومی مرده است" تالیف رابرت فیلیپس از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

کتاب "باور کن که روابط ‏عمومی مرده است"
نویسنده: رابرت فیلیپس
انتشارات: کارگزار روابط ‏عمومی
نوبت چاپ: اول/1396
شمارگان: 1000 جلد
تعداد صفحات: 162 صفحه
قیمت: 230000 ریال
تلفن پخش: 09121938419- 88617577- 88617576


رابرت فیلیپس کیست؟
رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسسۀ روابط ‏عمومی جهان بود که به دلایلی که موقع خواندن این کتاب برای شما روشن خواهد شد از سمَت خود استعفا کرد. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خط مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند. رابرت استاد مهمان در مدرسۀ بازرگانی کاس و از بانیان روابط‏عمومی جکی کوپر است.


رابرت اولین مؤسسۀ تجاری‌اش را در 21 سالگی دایر کرد؛ در آن زمان هنوز دانشجو بود. او به بازاریابی لباس عروس ایتالیایی (نپرسید) پرداخت. "باور کن که روابط ‏عمومی مرده است" دومین کتاب او، اما اولین کتابی است که مادرش معتقد است "به نحوی صحیح" انتشار داده است.

فهرست مطالب
فصل اول: روابط ‏عمومی مرده است
فصل دوم: سخن دربارۀ اعتماد
فصل سوم: رهبری عمومی
فصل چهارم: وضعیت سیاست
فصل پنجم: وضعیت کاسبی و تجارت
فصل ششم: مردم سالاری اجتماعی
فصل هفتم: گروه‎ گرایی مترقی
فصل هشتم: فعالان سیاسی و فعالیت‌گرایی سیاسی
فصل نهم: جوابگویی از طریق ارزش عمومی
فصل دهم: رهبری روشنفکرانۀ عمومی
فصل یازدهم: رجوع به صداقت و درستی
فصل دوازدهم: تغییر میراث



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


  تأکید شهردار یزد بر ضرورت آسیب شناسی روابط عمومی های استان


  آشنایی با کارخانه ترول


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد