درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 08:03   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32545صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 13:15
ده ها پیش بینی سال 1999 بیل گیتس که به حقیقت تبدیل شد!
بیل گیتس در سال 1999 کتابی به نام @ the speed of Thought Business را منتشر کرد. او در این کتاب ده ها پیش بینی را ارائه کرد که در آن زمان عجیب و غیرممکن تلقی شد. اما تقریبا همه پیش بینی های او محقق شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیل گیتس در سال 1999 کتابی به نام @ the speed of Thought Business را منتشر کرد. او در این کتاب ده ها پیش بینی را ارائه کرد که در آن زمان عجیب و غیرممکن تلقی شد. اما تقریبا همه پیش بینی های او محقق شده اند. در اینجا بد نیست مروری داشته باشیم به برخی پیش بینی های مالک و مدیر Microsoft:

1- وب سایت مقایسه قیمت کالاهای مختلف:
پیش بینی گیتس: مقایسه قیمت کالا و خدمات به صورت اتوماتیک از طریق مشاهده قیمت یک کالا در وب سایت های مختلف و مقایسه قیمت آن با یکدیگر. یافتن آسان نازل ترین قیمت.
آنچه هم اکنون می بینیم: شما می توانید به آسانی در گوگل و آمازون قیمت های مختلف را مشاهده کنید. سایت هایی مانند NexTag، PriceGrabber و حتی Bing Shopping (سایت متعلق به مایکروسافت) برای مقایسه قیمت کالا و خدمات مختلف با یکدیگر طراحی شده اند.

2- دستگاه های موبایل:
پیش بینی گیتس: مردم دستگاه های کوچکی را حمل خواهند کرد که به آنها اجازه می دهد در هر زمان و هر مکان با یکدیگر در تماس باشند و بیزنس شان را به صورت الکترونیکی اداره کنند. مردم می توانند‌ اخبار را چک کرده، پروازهای رزرو شده را چک کنند و اطلاعات مورد نیازشان را از بازارهای مالی کسب کرده و تقریبا هر کاری را با این دستگاه ها انجام بدهند.

آنچه هم اکنون می بینیم: گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، اسپیکرهایی مانند Amazon Echo و حتی گوشی ها یا هدست های HoloLens  مایکروسافت، به کاربران اجازه می دهند در هر زمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

3– اپلیکیشن های پرداخت آنی، انجام امور مالی به صورت آنلاین و بهبود خدمات درمانی توسط اینترنت:

پیش بینی گیتس: مردم صورتحساب ها، امور مالی شان و تماس با پزشک خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و انجام خواهند داد.


آنچه هم اکنون می بینیم: فن آوری سبب بهبود خدمات درمانی و Uber عامل تغییر و تحول اساسی در حمل و نقل شده اند. اما سایت هایی مانند ZocDoc یافتن پزشک و گرفتن وقت ملاقات را آسان تر و سریع تر کرده اند. شرکت های تازه تاسیس مانند One Medical  و Forward  جهت متحول کردن شیوه مراجعه به پزشک تلاش می کنند. شرکت هایی مانند Kaiser Permanente نیز مشاوره پزشکی – ویدیویی را از طریق گوشی های هوشمند امکانپذیر کرده اند. شما همچنین می توانید از طریق سایت هایی مانند Lending Club وام بگیرید و با PayPal و Venmo پرداخت هایتان را انجام بدهید.

4- دستیار شخصی اینترنتی:
پیش بینی گیتس: دستیارهای شخصی معرفی خواهند شد. آنها همه دستگاه های شما را چه در خانه و چه در محل کار به صورت هوشمند با یکدیگر مرتبط  کرده و تبادل اطلاعات بین آنها را ممکن خواهند کرد. دستیار شخصی، ایمیل ها و پیام های شما را چک کرده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد. قبل از مراجعه به فروشگاه برای خرید می توانید غذایی که قصد آماده کردنش را دارید را به دستگاه وارد کنید،‌ تا در فروشگاه به شما یادآوری کند که چه مواد اولیه ای را باید خریداری کنید.


آنچه هم اکنون می بینیم: دستیار صوتی مجازی مانند Google Assistant  و Amazon Alexa  این خدمات را ارائه می کنند. کافی است که با صدای بلند سوال تان را از آن بپرسید.

5- نظارت و کنترل از راه دور خانه به صورت آنلاین:
پیش بینی گیتس: مشاهده 24 ساعته تصویر ویدیویی از خانه ممکن خواهد شد. به این ترتیب می توانید در غیاب خود کسانی که به خانه تان مراجعه می کنند را مشاهده کنید.

آنچه هم اکنون می بینیم: شرکت هایی مانند Canary، Ring، Netgear و Nest دوربین هایی را ارایه می کنند که می توانند تصویر ضبط شده را به تلفن همراه شما ارسال کرده و در صورت مراجعه یک فرد به خانه یا ورود فردی دیگر به آن، پیام هشدار بفرستند.  

6- رسانه های اجتماعی:
پیش بینی گیتس: وب سایت های خصوصی برای دوستان و خانواده رایج خواهند شد، تا بتوانید با یکدیگر صحبت کرده و برنامه ریزی کنید.

آنچه هم اکنون می بینیم: وب سایت های خصوصی وجود ندارند. اما فیسبوک، WhatsApp، Instagram، Snapchat، Line، Slack و اپلیکیشن های دیگر امکان برقراری تماس سریع و آسان را با یک گروه بزرگ یا کوچک فراهم می کنند.

7 – تبلیغ اتوماتیک بر اساس جستجوهای اینترنتی و برنامه سفر
پیش بینی گیتس: نرم افزاری طراحی خواهد شد که از برنامه سفر و مقصد شما آگاه است و می تواند بر اساس آن پیشنهاداتی را به شما ارائه کند. مثلا مکان های دیدنی یا تفریحات جالب محلی را با قیمت بسیار پایین تر، پیشنهاد کند.

آنچه هم اکنون می بینیم: سایت های مسافرتی مانند Expedia و Kayak پکیج های ارزان را بر اساس سابقه جستجو و همچنین سابقه خریدهای قبلی کاربر پیشنهاد می کنند. گوگل و فیسبوک همچنین بر اساس محل زندگی کاربر و علایق او، آگهی های تبلیغاتی مرتبط را در معرض دید کاربر قرار می دهند.  

8- سایت های تحلیل ورزشی به صورت زنده:
پیش بینی گیتس: در حین تماشای رقابت های ورزشی بر روی تلویزیون، می توانید به صورت زنده درباره اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، بحث کرده و حتی در شرط بندی شرکت کنید.

آنچه هم اکنون می بینیم: تعدادی سایت های رسانه های اجتماعی، از جمله Twitter به شما این اجازه را می دهند. شما همچنین می توانید همزمان با برگزاری مسابقه و به صورت زنده بر روی سایت هایی مانند ESPN اظهار نظر نمایید.

9- تبلیغات هوشمند:
پیش بینی گیتس: دستگاه های الکترونیکی با استخراج داده های موجود در مورد سوابق خریدهای قبلی، تبلیغات مطابق با علایق و سلیقه شما را  به صورت هوشمند ارائه خواهند کرد.  
 
آنچه هم اکنون می بینیم: فقط کافی است به آگهی هایی که روی صفحه فیسبوک و گوگل می بینید توجه کنید. اکثر شرکت های تبلیغاتی آنلاین، از این امکان برخوردار هستند و می توانند مخاطب خود را بر اساس سابقه جستجوی اینترنتی گزینش کرده و آگهی های مورد علاقه فرد را بر روی صفحه فیسبوک او قرار بدهند.

10- ارائه لینک های اینترنتی بر روی سایت های مختلف در حین تماشای تلویزیون:
پیش بینی گیتس: پخش تلویزیونی شامل لینک وب سایت های مرتبط با آنچه تماشا می کنید، خواهد بود.
آنچه هم اکنون می بینیم: امروزه تقریبا در هر آگهی تبلیغاتی از بیننده خواسته می شود که به یک وب سایت خاص مراجعه کرده و بیزنس را در توییتر دنبال کند یا کد ارائه شده را اسکن کرده و روی Snapchat اضافه کند.

11- پنل های آنلاین بحث و گفتگو:
پیش بینی گیتس: ساکنان شهرها و کشورهای مختلف می توانند از طریق اینترنت موضوعات مهم از جمله مسایل سیاسی، مسایل شهری و امنیتی را با یکدیگر مورد بحث قرار بدهند.

آنچه هم اکنون می بینیم: اکثر سایت های خبری بخش مخصوصی برای اظهار نظر دارند و مردم می توانند به صورت زنده با یکدیگر، سیاستمداران و مسوولین شهری گفتگو و تبادل نظر نمایند. توییتر و فیسبوک در بهار عربی در لیبی، مصر و تونس نقش اساسی ایفا کردند. همچنین رهبران  Black Lives Matter نیز با پیام رسانی در رسانه های اجتماعی موفق به بسیج عمومی شده اند.

12- نرم افزارهای مدیریت پروژه:
پیش بینی گیتس: مدیران پروژه برای گردهم آوردن تیمی ازکارکنان، محول کردن پروژه خاص به آنها، تشریح پروژه و کسب اطلاع در مورد در دسترس بودن کارکنان، به جای تماس تک به تک با هر کارمند، از اینترنت و نرم افزارهای مدیریت پروژه استفاده کنند.
آنچه هم اکنون می بینیم: نرم افزارهایی مانند Slack، Asana و Trello انقلاب بزرگی در عرصه استخدام نیروی کار ایجاد کرده اند. همزمان، شرکت هایی مانند Fiverr و Gigster شرکت های مختلف را با استعدادها و نیروی کار مجرب و کارآزموده در زمینه های مختلف، مرتبط می کنند.

13– سایت های کاریابی:
پیش بینی گیتس: افراد جویای کار نیز می توانند با مراجعه به سایت های مختلف کاریابی، شغل مورد نظر خود را یافته و رزومه خود را ارسال کنند.

به گزارش iranjavan، آنچه هم اکنون می بینیم: سایت هایی مانند LinkedIn امکان آپلود کردن رزومه را برای جویندگان کار فراهم کرده اند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود