درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 07:58   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت
  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛ بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32529صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 08:07
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
چالش های متخصصان روابط عمومی
برگزیده سخنرانی افتتاحیه دکتر کریستوفر چیا- سنگاپور - پویایی شناسی اعتماد- که احتمالا ضروری ترین جز در حرفه روابط عمومی می باشد- امروزه به طور اساسی تغییر کرده است. نسل جدید کامپیوتری انصاف بیشتری در خرد جمعی از جمعیت آنلاین، مانند آن چه در بلاگ های گروهی، و مباحثات آنلاین، پیدا می شود نسبت به اصوات ایزوله در رسانه سنتی، دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.


روزنامه نگاران شهری و توسعه دهندگان محتوای رسانه راه های بیشتری برای انتشار پیام خود نسبت به گذشته خواهند داشت و رشد کانال های رسانه جدید تاثیر آن ها را بیشتر خواهند کرد و موجب افزایش خلاقیت شان خواهد شد.


پویایی شناسی اعتماد- که احتمالا ضروری ترین جز در حرفه روابط عمومی می باشد- امروزه به طور اساسی تغییر کرده است. نسل جدید کامپیوتری انصاف بیشتری در خرد جمعی از جمعیت آنلاین، مانند آن چه در بلاگ های گروهی، و مباحثات آنلاین، پیدا می شود نسبت به اصوات ایزوله در رسانه سنتی، دارند.


کاربران در حال بلاگ کردن درباره تجربیات زندگی خودشان هستند- و این گاهی شامل تجربیات مربوط به محصولات و خدمات همراه می باشد. آن ها در حال شکل دادن اجتماعات انلاین هستند- و گاهی، این به معنی ایجاد اتفاقی گروه هایی با محصول مشترک از الگوهای خدماتی مصرفی می باشد.


نسل آینده کاربران را می توان به عنوان افرادی قابل و کارآ در خلق محتوا، بازاریابی که به طور آنلاین قادر به اتصال با دیگر افراد و شرکت ها برای ایجاد اجتماعات ایجاد تاثیر دانست که صدای خود را به گوش خواهند رساند.


اندازه و تنوع بخشیدن به مکالمات آنلاین همچنین به گروه ها و اجتماعات چندگانه با موقعیت مناسب منتهی خواهد شد که از طریق تاکتیک های سنتی روابط عمومی مانند انتشار مطبوعات و حتی تبلیغات متداول، قابل دسترسی نخواهد بود.


همزمان با ایجاد چالش برای متخصصان روابط عمومی، موجب ایجاد فرصت های فوق العاده می شود که می تواند به نفع یا به ضرر شما کار کند. شما اختیار دارید که آن ها را درک کنید و بفهمید قبل از این که روند غالب شوند؛ و از آن ها به طور راهبردی و مسولانه به نفع سازمان، مشتریان یا سهامداران خود استفاده کنید.


سازمان، مشتریان و حتی طرفداران شما بیشتر از همیشه دقیق و خواهنده هستند، .....و امروزه کاری که شما انجام می دهید- اداره ارتباطات از طریق راهبردهای موثر ارتباطات- بیشتر از پیش پیچیده و ضروری شده است.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ)


  انواع خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران