درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32509صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 08:12
آماده کردن یک سخنرانی خوب
دکتر مهرداد منصوری متخصص ارتوپدی معتقد است یک سخنرانی خوب نیازمند توجه به چند نکته است. ابتدا باید سخنرانی را آماده کرد. باید آن را قبل از اجرا تمرین کرد و سپس به نکاتی توجه کرد تا یک اجرای خوب داشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مهرداد منصوری متخصص ارتوپدی معتقد است یک سخنرانی خوب نیازمند توجه به چند نکته است. ابتدا باید سخنرانی را آماده کرد. باید آن را قبل از اجرا تمرین کرد و سپس به نکاتی توجه کرد تا یک اجرای خوب داشت.


  مهمترین قسمت یک سخنرانی متن آن است نه ظاهر آن. البته ظاهر خوب به درک مطلب کمک می کند ولی یک سخنرانی زیبا اما بدون محتوا به چه دردی می خورد. پس ابتدا سعی کنید محتوای سخنرانی خود را تنظیم کنید. در باره چه مطلبی قصد دارید صحبت کنید. چه اندازه در باره آن مطلب می دانید. ابتدا سعی کنید تازه ترین مطالب را در مورد سخنرانی مطالعه کنید.


این سخنرانی می تواند یک فرصت خودآموزی برای خود شما باشد. باید بدانید شنوندگان شما از لحاظ علمی در چه حدی هستند تا بتوانید مطلب متناسب و در حد آنها را تهیه کنید. مسلما مطالبی که باید برای دانشجویان تهیه شود با مطالبی که باید برای متخصصان امر گفته شود متفاوت خواهد بود.


برای سخنرانی خود یک مسیر و جریان منطقی در نظر داشته باشید. می توانید در ابتدا از اهمیت موضوع و اینکه قصد دارید چه مطالبی را منتقل کنید صحبت کنید. بعد مطالب را بگویید و در آخر خلاصه کنید که چه چیزی به حضار گفته اید. اگر شنوندگان از اول بدانند شما قصد دارید آنها را به کجا ببرید آرام می نشینند و با شما همراه می شوند و گرنه در تمام طول سخنرانی ذهن آنها دنبال این مطلب است که شما در کل می خواهید چه بگویید و این آنها را خسته کرده و مانع جذب مطلب شما می شود.


اول و آخر سخنرانی مهمترین قسمت های آن هستند و بیشترین تاثیر را در شنونده می گذارند. پس باید قوی ترین قسمت سخنرانی باشند. مهمترین پیام ها را در این قسمت ها بگذارید. بعد از مشخص کردن قالب کلی مطلب و اینکه دقیقا راجع به چه چیزی می خواهید صحبت کنید می توانید صفحات پرزانتاسیون خود را با پاورپوینت تهیه کنید.

 

http://www.iranorthoped.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد